Vaccinaties nader bekeken

Prehistorie, wetenschappelijke vondsten, en en andere wetenschappelijke onderzoeken
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Vaccinaties nader bekeken

Bericht door karin » 04-11-2009 19:52


Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 04-11-2009 21:15

Jammer dat zoveel mensen niet kunnen geloven hoe riskant dit kan zijn.

Ik moet soms m'n tong uit mijn mond praten als ik zeg hier niets van te willen weten. Nu ik een in de goegemeenschap hun ogen een oud besje ben die straks geld gaat kosten,(denken ze) word ik ook dood gegooid met 1001 preventie adviezen! Daar haal je nu juist bij lange na de 80 niet mee hoor!
BOOS BOOS BOOS!!! Heb zelfs nog nooit medicijnen gehad via het reguliere circuit.
:lol: VAN EEN TENA_LADY (hoor je ook in de bus smoezen door ópgeschoten lummels', maar daar kan ik juist wel om lachen!)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-11-2009 21:21

De uitnodigingen die ik gehad heb voor deze inentingen liggen in de papierenbak.Ieder zijn eigen keuze hierin,,,niet de mijnen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 04-11-2009 21:35

Ja, hoor Karin ieder mag hier zijn eigen keuze in maken, maar het punt is dat ze je bijna ter verantwoording brieven blijven sturen WAAROM je niet
'meedoet' in hun preventie methoden.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-11-2009 21:39

ik hoef het ook nie heppie al gelezen wat er in die spuit vooorn zooi zit aaaaaaaah heb ik liever een spuit dat je gewoon meteen dood ben
aaah heb je al dah filmpje gezien van dat meisje die is nu spasties en kan alleen nog normaal achter uit lopen enz enz
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-11-2009 20:39

Nou Ba ba als je het allemaal leest,,,,de kriebels en rillingen krijg ik er van,ik kruip onder de wol als ik de griep heb,zolang er de wet is dat het niet verplicht is, zal ik deze soorten vaccanatie's nooit gaan halen,word het wel een verplichting wat ik me niet voor kan stellen,dan komt voor mijn de onderste steen naar boven te staan.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-11-2009 21:51

Ik heb ook niks met die vaccinaties. Maar het ziekenhuis waar ik werk bied het ons elk jaar weer aan, de gewone griepprik te nemen.
Het is voor het ziekenhuis van belang dat er personeel blijft werken en daarom hopen ze dat het ziekteverzuim beperkt blijft door te vaccineren.
Zo ook met deze mexicaanse griep vaccinatie.
Ben heel benieuwd of het ons ook verplicht gesteld wordt.
De enige reden om het event te nemen is voor onze patienten. Zijn moeten, of ze nu ziek zijn of niet, 3 keer in de week komen voor dialyse. Geen keuze want anders gaan ze op zeer korte termijn dood.
Als er dan geen personeel is die hen zal kunnen helpen omdat de meesten ziek thuis zitten, kan zeer zeker gewetens wroeging naar hen krijgen.

Moeilijk dit allemaal hoor, maar eigenlijk weet ik wel dat ik het niet wil. Geen van beide griepvaccinaties, maar ja mijn geweten...........dubbel gevoel.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-11-2009 22:10

Ik kan mijn er iets bijvoorstellen dat je dit dubbel vind Wilma,,,Luister naar je eigen gevoel,,,doe wat je hart zegt.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-11-2009 22:15

Weet je wat het is......ik wil het niet, maar ik heb een keus en zij niet dat is het. Het is voor hen leven of niet leven, voor mij is het een griep doormaken of mogelijk er milder bij langs komen. Want het is niet eens duidelijk of je het dan ook niet zult krijgen als je wel gevaccineerd bent.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 05-11-2009 22:58

Prachtige voorstelling Karin.
Even een noot .. wij sita en ik zijn de distribiteur van nutrilite producten
en we maken zilverwater (al jaren) korttom we hebben het we gebruiken het en we verkopen het.
Echt grappig toen ik het zag in het filmpje.

http://www.winworld.nl/Vision/zilverwat ... idaal.html en onderaan staat heel bescheiden ook de inlogs van de NUTRILITE site

Plaats reactie

Terug naar “Wetenschappelijke ontdekkingen onderzoeken, Van Nu en de Prehistorie”