Vaccinaties nader bekeken

Prehistorie, wetenschappelijke vondsten, en en andere wetenschappelijke onderzoeken
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 05-11-2009 23:07

Ja dit is wel heel gek, te toevallig allemaal. Roos zit ook dik aan deze middelen + nog een calcium/magnesium erbij. En zou er al 1 wat grieperig of zwaar verkouden zijn, geef ik nu vervolgens echinacea forte extra


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-11-2009 23:23

Wij gebruiken bij een griep Oscillococcinum een paar dagen en gaat het goed dan nisileen een tijd er na. Ook echina force preventief altijd gebruikt.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 06-11-2009 18:34



karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 06-11-2009 19:10

Heel duidelijk wat Jannes Koetsier vertelt 80%,ik kreeg dit filmpje via mijn mail.Wat er ook gezegt,wie maakt me niet uit.Voor mijn staat het besluit vast,geen vaccinatie,,ik werd al ziek toen ik de uitnodiging kreeg.Onder de wol als ik mijn grieperig voel,veel fruit,groenten alles biologisch,,eet wat het seisoen je bied.En niet te vergeten het zilverwater van onze Sita&Ivo doet wonderen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-11-2009 21:12

ikkee ga wel...
mn dokter en ouders vinden allebei dat ik moet gaan..
hoop maar dat het allemaal goed gaat:P
xx
frozen eyes can't cry

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-11-2009 22:11

Tja ik blijf het heel erg moeilijk vinden. Heb het er nog met collega's over gehad. Velen willen niet, maar volgende week krijgen we allemaal een brief thuis met de geplande datum om ons te laten vaccineren.
Moeilijk moeilijk, het gaat mij in deze twijfel vooal om mijn patienten, ik ga eens na vragen wat het voor gevolgen kan hebben binnen mijn werk als ik het niet zal nemen.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 06-11-2009 23:47

Lieve schat, dan ook weer heb je te maken met meningen.

Misschien werken met mondkap op, de hele ratteplan is al te koop bij drogisterij.net. allemaal desinfcterende zeep, tja moeten jullie ook al, pfff

Bij Roos op school ook waarschuwingen, deurkrukken handen niet in ogen en mond, ook niet in de neus :P Pas op met handen geven, wasbakje maar naast je......


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 06-11-2009 23:59

Ja klinkt makkelijk maar je moet er speciale mondkapjes voor hebben. Die moeten we al gebruiken als er iemand opgenomen is met de mexicaanse griep.
Ze liggen in isolatie.
Heb je wel eens een aantal uren met een mondkapje opgelopen? Wij werken er mee als we de patienten aan en af sluiten aan de machine. Dan hebben we het maar even op en dat is al benauwd, is niet zo erg wat ik veel vervelender vind is dat ik het moet dragen als iemand in het buitenland tijdens een vakantie gedialyseerd is, dan moeten ze ook in isolatie en moeten wij ons beschermen met schorten aan, handschoenen, muts en mondkapje. Dit alles mag niet af als we bij de patient zijn. Nou geloof met is geen pretje om daar uren achtereen te moeten zitten en steeds je eigen adem te moeten inademen.

Een desinfectie beleid is er al weken, extra instructies voor handen desinfectie enzo. Maar het is de verantwoording die ik voel, want ik kan besmettelijk zijn en het nog niet weten, zo kan ik de kwetsbare patientengroep besmetten en zij hebben een zeer verlaagde weerstand en als er daardoor iemand overlijden zal, gaat mijn geweten spreken.

Het blijft rotzooi en wil het liever niet. Echt heel vervelend dit.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 07-11-2009 09:32

Ja ik behoor ook tot de risico groep, niet alleen van wege mijn leeftijd ha ha. Stent inplantaat en een tabletje dat het bloed niet laat klonteren, gebruik het al jaren.

Maar nu met al die informatie over de vaccinatie, ook nog eens onvoldoende getest. En voorzien van metalen e.d..

Laat ik de vaccinatie's mijn neus voorbij gaan. En wens ik alle forum veel sterkte die ook voor een moeilijke beslissing staan.

De afgelopen 2 dagen werd ik overvallen door de griep, overal last van je weet dat wel, gebruik 3
keer per dag zilverwater en 2 keer oscillococcinum per dag (dit laatste gebruik je drie dagen en
daarna één keer per week in de griep periode).
Nu voel ik me al weer een stuk beter.
oordeel over gedrag niet over de persoon

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-11-2009 13:36

Beterschap Gerrit!

Ik heb hetzelfde Wilma, wij worden nu verplicht een vaccinatie te halen binnenkort...
Nog een artikel gelezen op 't werk laatst, dat er onderzoek gedaan was, en zeker aanbevolen wordt dat wij ons laten vaccineren, want dat zou zéker per hulpverlener 3 op de honderd cliënten schelen die eraan zou kunnen overlijden...
Krijg je toch een schuldgevoel van als ik 't niet zou doen...
Lastig hé :?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Plaats reactie

Terug naar “Wetenschappelijke ontdekkingen onderzoeken, Van Nu en de Prehistorie”