Injecteren, ja of nee? Mexicaanse griep. Pandemie 2009

Prehistorie, wetenschappelijke vondsten, en en andere wetenschappelijke onderzoeken
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Injecteren, ja of nee? Mexicaanse griep. Pandemie 2009

Bericht door Sita » 04-11-2009 23:58

Injecteren, ja of nee? Mexicaanse griep. Pandemie 2009
Open brief


We bieden je deze open brief met uiterst actuele informatie aan in verband met een binnen enkele weken op ons allemaal afkomend mondiaal vaccinatieprogramma. En we vragen je om over deze kwestie diep na te denken. Want massa-vaccinatie gaat ons allemaal aan, niet één persoon uitgezonderd. Je houding in deze is van cruciaal belang.

Wéét wat je in je lijf laat spuiten! Print deze brief uit: het is onmogelijk om hem in een paar seconden geheel te scannen en te menen dat je dan de inhoud kent. Het is essentieel deze vaccinatiespecial integraal in je op te nemen en te verwerken. Neem er de tijd voor. Wij moesten flink slikken toen we kennisnamen van de feiten.

Afbeelding


In de greep van de griep? In de maand augustus was het betrekkelijk stil rond de Mexicaanse griep, terwijl in China (!) de vaccinfabrieken overuren draaiden om vele honderden miljoenen doses griepvaccins in record tempo van de lopende band te laten rollen. Stilte voor de storm? Is er een grieporkaan in aantocht? Is er sprake van een kunstmatig gecreëerde vaccin(atie)-tsunami uit winstbejag? En spelen Big-Brotherpraktijken daarnaast óók een rol, zoals je de laatste tijd steeds vaker hoort en leest? Is er een verplichte vaccinatie op komst? Zijn vaccincocktails wel zo gezond en beschermend als de WHO (Wereldgezondheidsorganisatie) en het medisch-industriële complex ons willen doen geloven?
Allemaal vragen waarop wij in deze vaccinatie-special zullen ingaan. Geloof niet klakkeloos wat wij hebben uitgezocht, maar onderzoek zelf op dat je helder en adequaat geïnformeerd bent als het eropaan komt. Praktisch, pragmatisch!

Wat doe je met je kinderen? Wat doe je zelf? Wat doe je met je oude vadertje of moedertje in het bejaarden- of verpleeghuis? Wat doe je als je in de zorgsector werkzaam bent?
Vaccineren OF NIET? That's the question. .....MEER


Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 05-11-2009 22:39

Ik heb net weer een update gemaakt, daar er wederom een uitzending op tv was.


Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-11-2009 08:55

brrr... ik moet volgende week woensdag ... en dan op 2 dec. weer:P
xx
frozen eyes can't cry

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 06-11-2009 10:28

Moet jij Annoes :?: Of lees ik t iets te letterlijk :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 06-11-2009 13:50

Verpichte vaccinetie in Frankrijk

Het vaccineren zelf gaat niet gebeureen via de reguliere gezondheidszorg en huisartsen,maar door speciaal opgeleide vaccinatieteams. Het geheel lijkt meer op een militaire operatie dan een publieke gezondheidscampagne.
De Franse wetten (Art. L3131-8 en 9 die stellen dat gezongheihspersoneel verplicht is mee te werken en dat bij weigering 'sancties' zullen volgen. Mensen die niet meewerken, krijgen nu al het etiket "een gevaar voor de samenleving" te zijn.

De plannen daarvoor zijn in vergevorderd stadium. Een speciale volg- en opsporingsprocedure via wettelijk verplichte, met een microchips uitgeruste Franse ID card, gaat nauwkeurig registreren wie het vaccin ontvangen heeft en wie niet. (www.theflucase.com). Iedereen komt aan de beurt. :shock:

Lees nu in de open brief van Winworld: Injecteren, ja of nee? Mexicaanse griep.Pandemie 2009
Dat ook Griekenland, Zwitserland en zelfs Noorwegen en Israël het verplicht stellen.
Canada en de Verenigde Staten kunnen ook wettelijk ingrijpen.

Het is zeker zaak dat we ons zelf informeren en dan de bewuste keuze maken of we ons laten vaccineren of niet, en voel ook of dit klopt of niet. Handelen vanuit het ge-Weten,van uit het hart.
oordeel over gedrag niet over de persoon

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-11-2009 14:47

er is mij afgeraden om het niet te doen, dus ik moet hem eigenlijk gewoon halen,.. omdat ik in de risicogroep zit.:P
xx
frozen eyes can't cry

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Ziekenhuis weert kinderen om Mexicaanse griep

Bericht door Sita » 06-11-2009 16:27

6 november 2009

Ziekenhuis weert kinderen om Mexicaanse griep

Kinderen zijn voorlopig – met onmiddellijke ingang – niet meer welkom op de kinderafdeling van ‘t Lange Land Ziekenhuis te Zoetermeer uit vrees dat zij de Mexicaanse griep verspreiden. Op de kinderafdeling ligt één patiënt die met zekerheid Mexicaanse griep heeft.

Het is voor het eerst dat een Nederlands ziekenhuis tot deze maatregel heeft besloten. Verwacht wordt dat veel ziekenhuizen het Zoetermeerse voorbeeld gaan volgen.

bron:griep blog
---------------------------------------------
Nah ja, je weert toch niet doodzieke kinderen, al zijn we voor of tegen de vaccinatie. Maar doodzieke mensen / kinderen???


Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 06-11-2009 16:35

:shock: woooww.. :shock:
ok...
frozen eyes can't cry

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 06-11-2009 17:15

jee joh ik hoor zo gezegt ook bij de risico groep maar ik hoef m nie hoor
als het mn tijd is dan is dat maar zo het is wat het is

veel te lezen zeg op hoofd site
http://www.winworld.nl/wetenswaardigheden/home.html
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 06-11-2009 19:30

:( Wat een toestanden jongens!!! Wat staat ons allemaal nog te wachten joh :shock: ...
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Wetenschappelijke ontdekkingen onderzoeken, Van Nu en de Prehistorie”