HSP Een last of een lust?

Hoe ervaar jij dit?
Plaats reactie
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-11-2008 17:40

Dankjewel Margriet, voor deze aanvulling.Heel belangrijk,was ik vergeten
er bij te zeggen.'k Noem het zelf altijd m'n glazen koepel er omheen zetten,
maar dat ter zijde.
Doe het zelf ook elke dag nu,het werkt inderdaad. .En ik start de dag
ook altijd met een engelen kaart,voelt erg goed gewoon.

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

mooi een koepel

Bericht door Margriet » 07-11-2008 19:03

Ook leuk Hannie een koepel.
Het gaat er bij een pyramide om de oeroude vorm.
Ja en wat betreft die engelenkaart geweldig dat je dit elke dag doet.
Op het moment ben ik heel enthousiast over de godinnenkaarten van
Doreen Virtue.
Deze kaarten leg ik net als jij elke dag en geven mij veel informatie.
Ook leer ik zo goed de kaarten kennen en interpreteren.
Ik heb haar Helen met de Engelenkaarten een hele tijd gebruikt en ook de Opgestegen Meesters een hele tijd.
Nu ben ik dus bij de Godinnenkaarten.
Ken jij die; anders vind ik het te aanbevelen om die aan te schaffen.
Prachtige afbeeldingen ook wederom.
Ik heb hier heel veel aan en misschien jij ook wel.

Liefs, ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-11-2008 19:35

Jeetje Margriet,

Ik ben nu veel met de opgestegen meesters bezig,gebruik ze ook samen met
de godinnen kaarten,prachtig hoe dat werkt!
Heb meerdere sets van Doreen Virtue,op gevoel pak ik de kaarten die 'k nodig
heb.Dat wisselt,niet eens perse qua stemming hoor! Gaat van vanzelf wel.
Mijn hand pakt ze,om het maar even zo te zeggen,al had ik in m'n hoofd iets anders
bedacht.Werkt als een trein.

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

intuitief

Bericht door Margriet » 07-11-2008 19:44

Mooi Hannie dat jij de kaarten zo intuitief gebruikt.
Hoeveel kaarten leg jij dan per keer of is dat verschillend van dag tot dag.
Ik leg er per dag een negental en soms zelfs enkele malen per dag.
Heb gemerkt dat je uit elke legging iets kunt leren.
En zo ook de kaarten beter leert invoelen.

Liefs, ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-11-2008 20:15

Lieve Margriet,

Meestal leg ik 3 kaarten,de 1ste:wie is er bij je,de 2de:dit is de boodschap,de 3de:kan dit het resultaat zijn.Daar onder leg ik dan b.v drie godinnen kaarten,die het aanvullen.Is er onduidelijk-
heid,pak je er nog een bij.Is meestal niet nodig, maar werkt goed.
Doe dit meestal een keer per dag.Gebeurt er iets onverwachts wat nogal gevoelig ligt,vraag 'k ze vaker om raad. Leuk is dit zo, over en weer ervaringen uit te wisselen.

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 07-11-2008 22:05

Dank jullie wel allemaal voor jullie bijdragen. Hier kan ik ook weer wat mee. Ik zal me nog beter gaan afschermen. Ik doe dat meestal ook wel maar soms vergeet je het en dat heb ik die dag dus echt gemerkt. Volgende keer anders aanpakken. En ik leg ook regelmatig de engelen- of dolfijnenkaarten om meer duidelijkheid te krijgen over dingen. En het leuke is dat hoe meer je ze gebruikt hoe beter de boodschappen zijn.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 07-11-2008 22:57

Leuk Louisa, dat je ook die kaarten hebt,ook om de ervaringen van elkaar te
horen.
Zelf heb ik ook bewust me er aan moeten wennen om me iedere dag te aarden.
Scheelt een hoop ongemak,echt.

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 07-11-2008 23:35

Sinds lange tijd heb ik last ondervonden van airco's en koelingen e.d. in supermarkten. als student heb ik me er mee geconfronteerd en ben toen extra vaak daar op bezoek gegaan. het gaat in mijn geval om een vorm van hyperventilatie en in het ergste geval over energetisch losgetrokken worden wat je merkt in de disbalans van je lichaam en geest. Kortom heb ik leren hardrennen in de supermarkt.

Sinds kort is er hier een nieuwe A.H. extra groot met veel electronica en video en koeling en veel extra's gekomen.
Zoals mensen hun eigen boodschappen kunnen scannen en betalen.( heel veel straling) nu heb ik de afgelopen dagen leren sprinten en ben tot de conclusie gekomen dat ik beter een stukje verder fiets naar een kleine supermarkt.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 08-11-2008 00:29

Dat is ook zo Hannie dat het belangrijk is om te aarden. Daar ben ik nu ook veel meer mee bezig, anders blijf je te zweverig en word je ook weer duizelig van. Ik wist ook zeker dat die duizeligheid niet van mij kwam maar van die vrouw. Leuk Yvo dat je de supermarkt benoemt. Ik heb heel vaak dat ik het gevoel krijg dat ik onder straling kom te staan als ik in die winkels ben. Dat had ik als kind al. Dan kwam ik buiten en alles flikkerde voor mijn ogen en ik voelde me letterlijk niet goed en onder stroom staan. Het duurde dan een uur voor ik weer tot rust kwam. Heb me daar trouwens wat meer voor afgesloten zodat ik minder last heb van die winkels. Tegenwoordig doet Bert de boodschappen trouwens want die heeft er geen last van. Het werkt zo het beste voor mij.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 10-11-2008 16:43

Yvo schreef:Sinds lange tijd heb ik last ondervonden van airco's en koelingen e.d. in supermarkten. als student heb ik me er mee geconfronteerd en ben toen extra vaak daar op bezoek gegaan. het gaat in mijn geval om een vorm van hyperventilatie en in het ergste geval over energetisch losgetrokken worden wat je merkt in de disbalans van je lichaam en geest. Kortom heb ik leren hardrennen in de supermarkt.

Sinds kort is er hier een nieuwe A.H. extra groot met veel electronica en video en koeling en veel extra's gekomen.
Zoals mensen hun eigen boodschappen kunnen scannen en betalen.( heel veel straling) nu heb ik de afgelopen dagen leren sprinten en ben tot de conclusie gekomen dat ik beter een stukje verder fiets naar een kleine supermarkt.
Yvo kun je omschrijven hoe dit voor jou heeft gevoeld energetisch losgeraken??? is dit wat mannen meer overkomt dan vrouwen of maakt dat geen verschil uit??? En kunnen alleen de heldervoelenden onder ons dit zo ervaren zover jij weet? Yvo ben errug benieuwd naar jou reactie hierop. Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”