Oude naam

Hoe ervaar jij dit?
Plaats reactie
Zevenster
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-04-2008 13:25

Oude naam

Bericht door Zevenster » 07-04-2008 13:27

Ik leer mij in te stellen op mijn Gevoel in het Hier en Nu. Telkens bots ik tegen mijn oude naam / geboortenaam aan.

Deze naam hoort helemaal niet bij MIJ. Past niet bij mij in het Hier en Nu.

De naam die mij is gegeven zoals ik geboren ben in de oude energie klopt niet in het Hier en Nu. Omdat deze naam mij is gegeven vanuit oude intenties, een waarheid waarop ik altijd heb geleefd. Een zo VALSE waarheid.

De waarheid die bij mij is afgewikkeld de laatste jaren is een totaal andere waarheid. Het zit / zat dus toch iets anders in elkaar. Dat wat ik als altijd als werkelijkheid heb geaccepteerd en heb GEVOELD dat het toch iets anders in elkaar zat blijkt dus toch te kloppen.

Het klopt simpelweg niet zoals ik hier geboren ben. Ik werd geboren met vele leugens. En ik heb altijd gevoeld dat ik geboren ben geweest met leugens en niet met de werkelijke waarheid.

Die heb ik boven tafel en van deze werkelijkheid kan ik mijzelf nog altijd niet op de rit krijgen.

Ik ben in het pasgeboren Hier en Nu werkelijk totaal in de war.

Ik heb moeite met praten, spreken vantuit mijn gevoel. Mijn ZIJN hier. Mijn lichaam is moe... mijn ziel is moe. Ik leer erwel mee leven.. Ik weet niet waar ik ben in het hier en nu. Behalve dan dat ik werkelijk in de war ben nog.

Zevenster

Para_Nature
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 08-11-2008 15:04

Hier en Nu

Bericht door Para_Nature » 10-11-2008 20:10

Iedereen staat in het leven wel eens stil bij het hier en nu. Denken na over hoe het vroeger was en wat er nog kan komen. dit kan verwarring en onzekerheid brengen. Maar het gaat niet om je naam en hoe het was en hoe het kan zijn.

Het gaat om jou en hoe je nu bent. Denk aan een bekend gezegde. een roos blijft evenzoet ruiken ookal verandert die van naam.


Je bent niet alleen vele hebben dit. Maar je blijft wel uniek.
Twijfel niet langer over je leven maar leef.

Vriendelijke groeten
Para_nature

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-03-2009 22:02

Leef NU op dit moment.Wij zijn niet ons verleden,en we zijn niet het heden,We zijn in het NU,wij zijn wat we willen worden.
Alleen Jij kan die deur sluiten,verder gaan naar een andere manier van ,ZIJN,
warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”