Werk en HSP...

Hoe ervaar jij dit?
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-07-2009 12:21

Hardnekkig kunnen ze idd zijn, die negatieve gedachten.
Mooi zeg, R.E.T.
Dat is toch ook met drukpunten werken (acupunctuur) en je gedachten ombuigen naar positief?
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 01-07-2009 12:24

Nee je leg een gebeurtenis uit en wat je daarbij denkt.

Dat ga je opschrijven uitwerken je bekijkt wat je denk meestal hele irieele gedachtes en die ga je bevragen ,bespreken en ombuigen naar gewone gedachtes.

Heel bijzonder en ook heftig er zo op in te gaan maar werp zijn vruchten af als je er goed aan de slag mee gaat.

liefs sterretje

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 01-07-2009 14:13

Aha, dank je wel voor je uitleg. :P
Ontzettend knap dat je daarmee aan de slag bent gegaan, echt krachtig!

veel liefs!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 01-07-2009 15:37

Hoi Sterretje

Je hebt je keuze gemaakt en dat is wat jij voelde op dat moment. Blijf niet twijfelen of je het goed gedaan hebt. Kijk vooruit en houd vast aan dat wat je positief zag toen je je keuze maakte. Ga daarvoor en laat je niet meer door je negatieve gedachten aan het wankelen maken.
Je kiest en kan nu dat andere achter je laten. Dat is geweest, je hebt een doel en maak daar het beste van. Ga ervoor en met die affirmatie en tips van Edith en Louisa kan je een heel eind komen om je te sterken en je te ontwikkelen.

Geloof in jezelf en vaar op de ervaring die je hebt, dan bedoel ik natuurlijk niet de negatieve sfeer, maar wat heb je daar allemaal geleerd en hoe zou je dat kunnen uitbreiden door voor je diploma te gaan die je zekerheid geeft.
Haal het positieve in je boven, je hebt al ervaring en kan nog veel meer leren hierin en laat je van je leergierige kant zien dan zal het je zeker lukken.

Succes en zet hem op Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 01-07-2009 18:49

Dankje Wilma!

Zou ik zeker doen nu Ga ik gewoon ervoor me opleiding te halen en heb ik hopelijk daarna ook een mooie baan.

Ik kijk nu ook naar de positieve dingen die dat andere werk het proefwerken me gebracht heeft en voelt heel goed.
Beter dan altijd tegen mezelf te zeggen ik heb weer eens gefaald.

En ik doe zeker wat met alle tipss :D

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 01-07-2009 21:40

Het is mooi dat je al aan zoveel goede dingen werkt waar je iets mee kan. Ik hoop dat je veel aan onze tips hebt en wat ook nog belangrijk is: Wees dankbaar met wat je Nu hebt en wat je hebt bereikt. Kijk naar wat je wilt en niet naar wat je niet wilt. Kijk naar het NU en wat ook heel goed helpt is door iedere dag tegen jezelf en het Universum te zeggen: IK HOU VAN JOU want liefde is enorm krachtig!

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”