HSP Een last of een lust?

Hoe ervaar jij dit?
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-03-2009 14:11

Hoi Visje,

Dank je voor je reactie!
De chant" erbij (Lam) stimuleert extra, en resoneert met het betreffende chakra Die ken ik al, heb het nu al een aantal keer gebruikt. Duurt denk ik wel even voor het echt gaat werken, maar toch bedankt voor het meedeneken hoor!

Liefs Carla
Live is a challance!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 09-03-2009 14:37

carlajp schreef:
Garry schreef:Oja nog effies met salsa dansen kun je ook goed gronden...ritmische muziek waar jambees, trommels in voor komen ook trouwens. Kun je lekkur stampen met de voeten op de grond :wink: erg verlichtend bye the way. groetjussssssss
maf mens............je bent een schat, leuk dat je dat nog weet!
Stampen zit er niet echt in maar lol hebben en lekker ontspannen wel. V.a. nu woensdag schaar ik mezelf bij de gevorderde groep hahaha

Kuzzzzzzzzzz
maf mens :?: :shock: , maar die 'schat' maakt t weer goe gelukkig, vin je me zo gek dan Carla???liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-03-2009 14:49

maf mens , maar die 'schat' maakt t weer goe gelukkig, vin je me zo gek dan Carla???liefs Garry
Nee hoor Garry, je bent te gek......... hahaha
maf mens........... nou in de meest goede zin van het woord hoor :P

Knuffelzzzzzzzzzzzzz
Live is a challance!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 09-03-2009 14:54

OooOh gelukkig hor, want letwel gevoelige types hebbuh gevoelige snaren hoor :lol: ...lof u2 en zoals de glurinamers zegguh brasa :wink: Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-03-2009 15:07

Garry schreef:OooOh gelukkig hor, want letwel gevoelige types hebbuh gevoelige snaren hoor :lol: ...lof u2 en zoals de glurinamers zegguh brasa :wink: Liefs Garry
Love U2 meid...........ik voel met je mee hahahahaha......... nu meer dan ooit !

Afbeelding
Live is a challance!

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-03-2009 16:53

Hoi Carla

Fijn weer van je te horen. Ben blij met je verhaal hier, kan ik ook van leren in mijn eigen ontdekkings tocht.
Van de voor jou bekende "chakra site" heb ik de mudra's gehaald waar Visje het over had.
Ik vind ze zo duidelijk en makkelijk vandaar dat ik ze hier geplaast heb.
Meid wees maar trots op jezelf dat je bent wie je bent en nu maar ontwikkelen die mooie JIJ.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-03-2009 17:07

Hoi wilma,

Ik had een voorgevoel (hahaha) dat je het daar vandaan had :wink:
Er gebeurd bij mij helaas nog niets maar geef het nog niet op, bij mij gaat alles vaak een beetje traaaaaaaaaaaaaag ........
Ik heb ook nog mail contact gehad met de therapeute over mijn uitslagen n.a.v. de test en ze vertelde mij dat de uitslagen idd een hele mooie indicatie zijn hoe het met je chakra's staat, maar dat dat ook van week tot week of zelfs van dag tot dag kan verschillen. Ze kende die site niet, ze heeft zelf ook meteen die test gedaan!
De uitleg die daar gegeven is vond ik voor, mij als leek en beginner op dit gebied, ook heel erg duidelijk. heb alles uitgeprint en ben nu dus met mijn wortel chakra aan de slag, daar moet ik toch eerst de boel open krijgen voor ik verder kan.

Liefs carla
Live is a challance!

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-03-2009 17:23

Voor iedereen die zich nu afvraagd welke site en welke chakratest????????
Hier de link kunnen jullie zelf de test ook eens doen, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... ratest.php

Succes allemaal, liefs Wilm@

Fijn Carla dat zij de uitkomsten wel betrouwbaar vond. Heb jij ook gelijk antwoordt op je ervaring ermee.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 09-03-2009 17:27

Ik denk ik niet alleen :wink:
Maar wel heel fijn om bevestigd te krijgen dat de resultaten goed betrouwbaar zijn.

Succes iedereen!

Liefs carla
Live is a challance!

sterretje
Lid
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 18-06-2009 12:47

Bericht door sterretje » 19-06-2009 16:37

Hallo,

Ik denk miscchien dan ik dat wel heb.
Wat voorbeelden.

mijn moeder is manisch/depr voor mijn geboorte al.

Ik voelde haar zo strek voelde me slecht altijd spanning was bijna altijd ziek voelde me altijd schuldig probeerde alles voor haar te doen ben daar pas 1,5 vanaf en ben nu 25 jaar.

Heb ook bijv als er aggressie is of ben er bij lijkt alsof iemand me keel dicht knijpt voel het zo heftig.

En soms opeens word ik emtioneel en heb ook moeite met uiten het meest aggressie.

Wil er krijg meer over lezen en er en balans in vinden in relaties gaat het mis op werk heel vaak.

En wil nu gewoon leven er voor gaan.
Wil accepteren dat ik anders ben maar wel leven en gewoon kunnen werken al zijn sommige collegas stom maar niet daardoor depri worden.

Ik weet nu wi eik ben wat ik wil en ook alles uit liefde doen geen jaloerzie begeerte meer en het gaat zoveel beter.

maar is een lange weg.

Fijn dat ik dit hier zo kan schrijven al heb ik ook een gevoel van doe niet zo zielig of mensen denken dat je raar ben :oops:


Liefs,

Sterretje

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”