From Heart to Heart

Hoe ervaar jij dit?
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 11-06-2009 19:24

Stel je zelf met bepaalde telefoon gesprekken positief op in wat voor situatie er aan de orde is,dan zal je merken dat het een positief smaakje gaat krijgen.Zo schenk je elkaar de positieve krachten in gedachtens.Lage trillingen verhogen in hoge trillingen het werkt altijd.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 11-06-2009 21:05

heel mooi gezegd Karin
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 11-06-2009 21:22

Deze week heb ik op die wijze iemand gebeld, en wat zelden voorkwam bij deze persoon gebeurde nu,we hebben meer dan een uur een goed en zelfs genoeglijk gesprek gehad.Dat gaf me een heel goed en licht gevoel naderhand.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 12-06-2009 18:15

:lol: Mooi zeg! :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 12-06-2009 21:23

Stel je zelf met bepaalde telefoon gesprekken positief op in wat voor situatie er aan de orde is,dan zal je merken dat het een positief smaakje gaat krijgen
.

Dat geloof ik zeker Karin.
Als je in iemand zijn negative energie mee gaat kan het alleen maar krachtiger worden denk ik.

Liefs carla
Live is a challance!

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 14-06-2009 21:41

Goed om dit te horen Hannie,zie wat het positieve je brengt.Bij mijn werkt het ook altijd.

Carlajp,dat wat je aandacht geeft dat groeit.laten we het in liefde doen,dat overwint alles.

Graag gedaan Marianne.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wilma
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 11-03-2008 13:23

Bericht door wilma » 21-08-2009 12:47

Ik heb ervaren dat als ik eens hoodpijn heb, en dat heb ik niet vaak hoor, gelukkig, ik deze van iemand anders oppik/voel.
ik vraag dat ook aan b.v een collega heb jij hoofdpijn?
En altijd klopt het en die hoodpijn heeft ze dan ook precies op de plek die ik dan beschrijf.
Om hier vanaf te komen zeg ik, in mijzelf, deze hoofdpijn is niet van mij dus ik wil hem ook niet dragen, dus weg ermee.
En gelijk na 5 a 10 seconden is mijn hoofdpijn weg!
Super prettig hoor!
Ik ben benieuwd of het bij jullie ook werkt.

Liefs Wilma van B

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 22-08-2009 09:32

Ik heb maar zelden hoofdpijn, ik weet niet of het dan van een anders is, misschien, maar als ik tegen mezelf zeg dat die weg moet gaan omdat ik erl ast van heb gaat ie ook wel weg.
Niet in een paar seconden maar het gaat wel weg!

liefs carla
Live is a challance!

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 22-08-2009 13:25

Zo doe ik 't tegenwoordig ook Wilma :P
En 't werkt he!
En daarna meteen een gouden ei om me heen en aarden omdat ik mezelf dan te open stel, en niet goed beschermd ben.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-08-2009 16:19

Ik vind het vaak nog zo moeilijk om te herkennen dat het van een ander is.
Vorige week had ik steeds een pijnlijk gevoel in mijn rechter pols. Nu heb ik jaren geleden een carpaaltunnel en zenuwvlies ontsteking in de linkerpols gehad en ben er aan geopereerd. Dacht daar aan dat het nu ook rechts begint.
Ineens viel het me op dat het steeds heel erg was als ik bij de secretaresse langs liep. Had toen pas, na een hele ochtend pijn te hebben die op en af was, dat het misschien niet van mij was.
Ik heb haar gevraagd en zij was door de vraag overvallen en reageerde geschrokken, met de woorden: "Wilma niet doen hoor.......werk en prive gescheiden houden" Toen ik vroeg hoezo? Liep ze weg en uren later gaf ze het toe, maar voelde zich betrapt omdat ze er niet over wilde praten, niemand mocht het weten.
Dus is het dan goed om het te checken dacht ik......
Ik kon me niet goed afschermen er voor, pas aan het einde van de dag was het echt helemaal weg.
Heb wel gevraagd of de pijn bij de persoon mocht blijven en dat ik in mijn eigen energie mocht terug komen, maar duurde dus heel lang.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”