From Heart to Heart

Hoe ervaar jij dit?
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

From Heart to Heart

Bericht door Garry » 11-07-2008 23:05

Afbeelding

Let heel goed op je Energie
ben je vaak moe, ga eens kijken hoe dat komt
Laat je meer energie weglopen in situaties met mensen of
ben je te enthousiast en voel je je daarna erg moe.

Kijk waar je Energie wegloopt, kijk of voel waar iets zit wat niet van jouw is, waar angst en emotie zit.
Stuur Licht en Liefde vanuit je Hart naar al deze plekken,
vul ze op met Licht, Liefde, Jezelf en Al wat is.

Wees Zorgzaam en Liefdevol voor Jezelf .
Wees je bewust van jouw (Energie) Lichaam
Maak regelmatig je Aura schoon van energieen, verbindingen en processen die daar niet thuishoren of van Jouw zijn.

Laat jouw Energie weer bij Jouw terug komen.
Alles wat je vanuit het Hart doet kost je geen Energie ... het geeft je Energie

Vul Jezelf helemaal op met Jouw Zelf en Al wat is.
Zo kom je in je eigen Kracht te staan
Dan straal je deze Kracht uit en kun je de chaos er om heen laten gaan,
je hoeft er niet in mee te gaan.

Jouw Ruimte is jouw Heiligdom
Blijf in je eigen Middelpunt

©2008 Joke

Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 13-08-2008 17:34

zo kan veel van je leren
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 13-08-2008 17:47

Q Kijk waar je Energie wegloopt, kijk of voel waar iets zit wat niet van jouw is, waar angst en emotie zit.
Stuur Licht en Liefde vanuit je Hart naar al deze plekken,
vul ze op met Licht, Liefde, Jezelf en Al wat is. Q

Hoi Garry

Wat ik me dus af vraag hoe kan je zien, voelen of kijken waar je Energie heen gaat. Waar kan je dat aan merken?
Dat vind ik dus moeilijk te begrijpen. Heb je daar misschien uitleg van?

Liefs Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 13-08-2008 20:43

Kijk waar je Energie wegloopt, kijk of voel waar iets zit wat niet van jouw is, waar angst en emotie zit.
Stuur Licht en Liefde vanuit je Hart naar al deze plekken,
vul ze op met Licht, Liefde, Jezelf en Al wat is.
Hai lieverd
ja dit is een doordenkertje he...
en een erg lastige, kan soms verwarrend zijn als je vol zit met allemaal emoties of angst en je weet nie waar dit nou vandaan komt. Het is dus zaak je te gronden/aarden dmv door je buik adem te halen bijvoorbeeld. Terug naar je basis, de onderste drie chakras, wat ook middels oefeningen kan. Of door gewoon je op deze plekken te focusen. Naar liever lee, dus niet gelijk kan effies een paar dagen duren soms, ga je gewaar worden wat je dwars zat en soms ontdek je dus dat t niet alleen jouw emoties zijn. Maar soms ook die van een ander met wie je onlangs was of bij in de buurt stond (bijvoorbeeld). Als je dit soort dingen meemaakt en hier niks mee doet zal je aan energie leegraken. Dus dan kun je leeglopen. Door zelfinzicht te verkrijgen op jou manier kun je jezelf hier in trainen. En dan kun je bij jezelf gaan merken in welk chakra gebied er iets zit wat geheeld dient te worden. K ga ook altijd veel van me afschrijven of tekenen of wandelen in de natuur.... :wink:
liefs

nb. visualisatie met licht vanuit je hartchakra te laten stromen naar deze gebieden is een trucje/mooie oefening trouwens... :idea:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-06-2009 13:55

Da's een goeie Garry!
Vooral voor hoog sensitieve mensen. Ikke dus ook, pak veel op van anderen, wat ik daarna niet altijd weer "verwijder/reinig".

Licht vanuit je hart laten schijnen, erg mooi!
Heb eens een oefening gedaan van het hart-chakra, zeer krachtig.
Eerst je hartchakra opvullen met licht, en dan per chakra naar beneden de energie laten stromen, versmelting van hart met andere chakra's.
Daarna de bovenste chakra's vanuit je hart laten versmelten tot je hele wezen vervult is vanuit je hart. Heerlijke warme gloed, zo voelde dat voor mij. :P
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 08-06-2009 18:09

Goh was deze melding alweer beetje vergeten lief Visje...ja blijft een mooie deze :wink: Liefs Garry, hoop dat je er veel aan zult hebben, zo zijn we weer effies elkanders wegwijzer :idea: vin je nie :?:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-06-2009 19:37

Hele belangrijke bootschap van Joke,
Ieder zijn eigen ruimte is zijn -haar heiligdom,zorg daar goed voor dan zal je één zijn met het al.dan sta je in je eigen kracht.prachtig dit Garry.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 11-06-2009 13:10

Maar soms ook die van een ander met wie je onlangs was of bij in de buurt stond (bijvoorbeeld). Als je dit soort dingen meemaakt en hier niks mee doet zal je aan energie leegraken. Dus dan kun je leeglopen.
Dat gevoel van leeg zijn en soms het gevoel te hebben dat je niet vooruit te branden ben ervaar ik ook regelmatig. Ik merk dan ook wel dat ik soms totaal geen idee heb waar het vandaan komt.
Omdat ik nog niet zo heel bedreven ben op dit gebied duurt het even voor bij mij het kwartje valt. Als het dan tot me door dringt dan vraag ik netjes of ik mijn eigen energieen weer terug mag hebben of de ontvangen energieen weer netjes terug stuur.
Wat ik ook wel eens ervaar is dat ik energieen van iemand ( dat denk ik) opvang die ik niet in de lijve gezien of gesproken heb maar die wel heel erg in mijn gedachte is geweest en dan heb ik soms het gevoel dat ik daar ook wel eens hinder van kan onder vinden , maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat wel zo is.

Visualiseren blijft voor mij een ramp.....ik praat alles maar weg. Kletsen ben ik nl best goed in :wink:
Liefs Carla
Live is a challance!

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 11-06-2009 18:45

Haai Carla :wink:
Als je in gedachten met iemand bezig bent ben je met energie ah werken.
Zo heb ik ervaren dat je door aan iemand te denken ook diens energie gewaar kan nemen op afstand, dat klopt.
Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 11-06-2009 19:13

Dat werkt zeker zo Carla en Garry. Heb daar zelf in het verleden ook heel erg last van gehad.Nu heel soms nog,maar ben het op den duur gaan herkennen en dan wordt je er ook niet meer zo door gepakt. Kost wat tijd,maar denk dat jij het ook met jouw gevoeligheid snel onder de knie zal hebben hoor Carla.
Als ik iemand moet bellen bijv. die zich eeuwig en altijd negatief opstelt in alles, stel ik me van te voren er bewust op in en kan het dan goed in de hand houden. Zonder kortaf te worden wat ik daar voor altijd had en dan maar het gesprek sneller afbrak omdat ik er helemaal mierig van werd.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”