Dubbele getallen -geboorte data

Hoe ervaar jij dit?
Plaats reactie
K@rin
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 25-04-2008 02:16

Dubbele getallen -geboorte data

Bericht door K@rin » 31-07-2008 17:21

Hoi allemaal, of jij die dit leest :wink:

Ik vraag mij af:Hoeveel van de hier aanwezige leden hebben er een dubbel getallen geboorte data... en zie je die ook gesplits asl cijferes op een bv digitale klok...nummerbord of waardan ook?
Ikzelf ben op de 22 van de 11 maand geboren.
wie kan mij zeggen of vertellen wat dit inhoud of een beschrijving geven van mijn getallen?

soms wordt ik echt haast
Afbeelding


dan zie ik wel 3 a 4 keer op een dag deze 11.11 / 1.11 - 2 .22 /22.22 cijfers voorbij komen of rijd er een auto voorbij met 22-11 als cijfers bv in zijn nr bord.
maar ook op de magnatron of tv komen deze cijfers heel vaak aan mij voorbij

ehmmmmmmmmmm toeval?( zoals je onderhand al weet geloof ik niet in)
eerder in synchronisatie misschien?
Wel is mij eens verteld dat als je onder een dubbel getal geboren bent je een sterk persoon zou zijn.
Goed Aanvoelend qua gevoelens-emoties , vaak om raad gevraagd wordt maar ook qua help te bieden,je zou je en/of ook wat makkelijker kunnenn" ontwikkelen" in het spirituele geloof ???? nou of dit alles zo is laat ik maar over aan de deskundige en aan de sterren
:lol: :wink:

Ben jij een persoon die mij hier meer over kunt vertellen of Heb je een uitleg Ik lees hem graag want eigenlijk heb ik mij hier nooit zo in verdiept misschie dat je wat leuke links hier over kent?

Warme (nu echt een warme :D pfffffffff) groet van mij,
K@rin

oh ja ik vergeet nog te vertellen wat misschien wel leuk is ,dat bij mij in de woonkamer alles onbewust en ongemerkt, tot dat iemand mij eens hier op wees, in 3 voud staat. dus 3 plantjes hetzelfde , 3 kaarsen die bij elkaar staan , 3 kristallen bij elkaar liggen, 3 van dit en 3 van dat... enz



22 - 11 /11 - 22
* Streef nergens naar en alles ontvouwt zich vanzelf...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 11-08-2008 11:49

Hoi K@rin

Ik heb een forum gevonden dat over getallen gaat. Misschien heb jij hier iets aan.
Ik vind het wel interessant al die getallen.
Heb er zelf niks mee in mijn geboorte datum of huisnummer of kenteken, maar zal er ook wel wat meer van willen weten.

http://november.messageboard.nl/6653/vi ... .php?t=861

Groetjes, liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-08-2008 14:49

Ik heb geen dubbele getallen in mijn geboortedatum maar als ik mijn geboortedatum optel kom ik uit op een meestergetal 33. Ik heb de laatste tijd ook erg vaak dat ik dubbele getallen zie op klokken, bijvoorbeeld 11:11, 12:12, 3:33 enz... Ook zie ik vaak 11:47 die ook een bepaalde frequentie schijnt te hebben. Ik vind dit behoorlijk interessant. Ik heb gelezen dat engelen zich laten merken door het getal 11 en de combinaties erop. Ook heb ik gelezen als je vaak dubbele getallen ziet, dat je aan het ontwaken bent. Ik zie helaas nog niet veel over dubbele getallen op het internet behalve die Wilma benoemt en er is ook een Hyves erover waar ik lid van ben. Ik zou me nog wel meer willen verdiepen hierin. Misschien kunnen we hier mekaar aanvullen en er een speciaal onderwerp op dit forum over maken.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “HSP, een last of een lust? ”