Gas van scheten verlaagt bloeddruk

Men kan op verschillende manieren ontregeld raken, en je manier van eten kan voor disbalans in je lichaam zorgen, of juist een balans creëren. Ook kunnen bepaalde patronen je lichaam of hersenen ontregelen. Giftige stoffen kun je nemen, maar je weet het niet. De positieve en negatieve kanten over onze voeding.
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-04-2009 20:29

whahaha ja was die scheet niet vergeten hahahahaha
moet er nu wel eruuuuuug om lachen haha
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 14-05-2011 18:54

Hahaha, we hadden er ook al wat moois van gemaakt.

Maar nu vond ik dit ineens :P


Dit is weer wat anders

Volgens een woordvoerster van website ** is het heel normaal om 10 tot 20 scheten per dag te laten. Sommigen halen echter wel een aantal van 50. Ze durven zich daardoor nauwelijks nog in het openbaar te vertonen. Toch is de oplossing vaak heel simpel.

Website over winderigheid blijkt een grap van Radar


Het nieuws over winderigheid en de bijbehorende website (http://hetluchtop.nl/) blijkt een stunt van het TROS-programma Radar. Het wilde hiermee aantonen hoe makkelijk het is om een ziektebeeld in de markt te zetten.

Radar liet onderzoeksbureau TNS NIPO een enquête uitvoeren onder de doelgroep en stelden hierover een persbericht op. Tegelijkertijd lanceerden ze de website, verspreidden ze informatiefolders onder apotheken en huisartsenpraktijken en benaderden verschillende media om aandacht te schenken aan het maatschappelijke probleem winderigheid.

En de media (gezondheid.blog.nl inclusief) trapten er met open ogen in…

-----------------------------------------------------------------------
* www.hetluchtop.nl .....ik las al, hete lucht , haha ik wordt er nu een beetje kippig van


karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-05-2011 15:38

Het zal voor vele een opluchting zijn.....ff een heerlijke scheet laten....
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Ontregeld, of juist op regel, door eten of leefpatronen?”