sterk genezende effect van vitamine B17 bij kanker

Men kan op verschillende manieren ontregeld raken, en je manier van eten kan voor disbalans in je lichaam zorgen, of juist een balans creëren. Ook kunnen bepaalde patronen je lichaam of hersenen ontregelen. Giftige stoffen kun je nemen, maar je weet het niet. De positieve en negatieve kanten over onze voeding.
Plaats reactie
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

sterk genezende effect van vitamine B17 bij kanker

Bericht door visje » 18-03-2010 14:28

Onderstaande kreeg ik laatst van iemand, mooi nieuws :)

Tijdens een gesprekje in een natuurvoedingswinkel, werd ik door iemand gewezen op het sterk genezende effect van vitamine B17 bij kanker!!! Het werkt zowel preventief als werkelijk genezend bij iedere vorm van kanker!
Maar..... Vitamine B17 is verboden!!!

De hoogste concentratie Vitamine B17 komt voor in bittere abrikozenpitten maar het komt ook voor in andere voedingsmiddelen, waaronder bittere amandelen.
Op internet heb ik een informatieve website hierover gevonden: www.abrikozenpitten.nl, met informatie over o.a:
Wat is Vit. B17, hoe (waarom) doodt het kankercellen, in welke voedingsmiddelen zit het (de hoogste concentratie bevindt zich in abrikozenpitten), hoe kun je abrikozenpitten eten en in welke dosering, de eventuele bijwerkingen van het eten van abrikozenpitten, waarom is de geneeskracht van Vit. B17 geheimgehouden en Vit. B17 verboden enz.
Ook kun je bij hen goede abrikozenpitten bestellen voor een redelijke prijs (ongeveer € 37,50 voor een kilo abrikozenpitten, daarin zitten rond 1400-1500 pitten)!

Is je belangstelling gewekt, ga dan naar www.abrikozenpitten.nl of google op Vitamine B 17, of Abrikozenpitten anti-kanker enz.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 18-03-2010 14:57

Mooi dit dankjewel, ga daar zeker eens kijken.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 18-03-2010 17:19

Dank je voor het delen. Trouwens Vitamine D3 schijnt ook de kans op kanker te verlagen. Krijg je vaak door de zon alleen hebben we weinig zon in Noord Europa. Dus kun je het beter slikken. Het schijnt namelijk dat mensen die kanker hebben een verlaagde Vitamine D3 gehalte hebben. Weet niet of je het zo makkelijk kunt krijgen maar ze zijn er wel.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Ontregeld, of juist op regel, door eten of leefpatronen?”