UFO waarneming 14 oktober & instorten financiele markt

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

UFO waarneming 14 oktober & instorten financiele markt

Bericht door Sita » 06-10-2008 16:28

UFO waarneming 14 oktober & instorten financiele markt beheerst het nieuws.


Het instorten van de financiële wereld en het Mega-Ruimteschip dat zich 14 oktober zichtbaar gaat maken houden media en een explosieve groeiende groep wereldburgers volop bezig.

Afbeelding




Het besef van Buitenaards Leven is bij velen aanwezig, alleen kan het er nog niet in dat er al jaren buitenaards contact plaatsvindt en dat er schepen zijn die onze fantasie ver te boven gaan.

Dagelijks worden UFO fly-overs gemeld uit de gehele wereld, waarbij velen al kennis hebben kunnen maken met deze vreedzame interventie. Het hoogtepunt komt 14 oktober met het Mega-Schip, wat voor vrijwel niemand te bevatten is en ook niet meer door de media en overheden kan worden ontkend.

Daaraan vooraf zal vrijwel de gehele wereldbevolking zich geconfronteerd voelen met veranderingen, waarvan niemand op dit moment exact weet hoe dat zal gaan verlopen bij de mensheid die altijd hebben gerekend op 'Moedertje Staat".

We gaan ons de komende weken weer realiseren dat we allemaal universele wezens zijn en dat de Aarde een prison-planet was. Dat er altijd al een oogje in het zeil werd en wordt gehouden door krachten die onze evolutie van Homo-Sapiens naar Homo-Galacticus tot een goed einde brengen.

Velen gaan zich beseffen dat onze vrienden uit de ruimte uiterlijk niet veel van ons verschillen en ons al tijden hebben begeleid naar de grootste sprong in onze Evolutie.

Massaal openen de mensen zich, ongeacht huidskleur, religie, maatschappelijke status en nationaliteit, nu de massale misleiding wordt ontdekt in de financiële wereld en over de grootste cover-up ooit. De nieuwe energie waarin de aarde zich nu bevindt is daar mede verantwoordelijk voor.

Bron: NIBURU.


karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 06-10-2008 18:49

Dank je wel Sita voor dit prachtig verhaal.
Ik heb mijn camera al klaar liggen voor 14 okt,er zal veel openbaart worden die dag.
Hier in nederland vind ik, wordt er te weinig aandacth aan besteed,ben ook zeer benieuwt opdat moment hoe vele dit gaan plaatsen.We wachten het af.
Warme groet Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Gast

Bericht door Gast » 06-10-2008 19:24

Goed van je Sita, dit artikel te plaatsen!
Dank je wel.

In oude wijze profetieën van onze voorouders uit allerlei beschavingen is dit al voorspelt.

Hoe moeilijk het op dit moment voor velen ook is,
ben ik er van overtuigd dat het uiteindelijk goed zal zijn
voor alle mensen hier op Aarde.

We moeten ons niet alleen op persoonlijk niveau ontdoen van
alle oude patronen maar ook op dit niveau.

Hartegroet,

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 11-10-2008 08:14

De 14 de naderd al. Ik ben benieuwd wat we er van zullen merken die dag.
Heb de camera ook al klaar liggen, maar weet eigenlijk niet wat ik verwachten kan.
Moet ik overdag of alleen 's avonds op letten of ik licht zie of zo, of zijn het voelbare energieën?
Ik laat me verrassen,

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-10-2008 20:17

Morgen is het zover. Dan is het 14 oktober. Ben echt heel benieuwd. Spannend!
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 13-10-2008 20:36

Ik kom zojuist van de yoga. Daarvoor meot ik eenstukje snelweg rijden om er te komen.
Ik zat te genieten van de volle maan en de paar sterretjes aan de hemel, toen er ineens een licht langs vloog. Goed kijken waren het twee l\kleine blauwe lichtjes in het midden een groot wit licht en een rood klein knipper lichtje er achter.
Een vliegtuig dacht ik en bestede er verder geen aandacht aan.
Kom ik thuis en stap uit de auto hoor ik een luid ronkende motor over vliegen. Zag het eerst niet, maar plotseling verscheen het boven mijn hoofd, het bewoog vrij snel en veranderde van hoogte. Dan was hij zichtbaar dan weer verdween het achter de huizen.
Een buurjomgen stond op het balkonnetje te kijken en zei: Ja buurvrouw wat zal dat nu zijn?" Ik zei volgens mij geen normaal vliegtuig.
Hij vertelde dat het al 3 keer eerder overgevlogen was, dan weer naar links, dan weer nar rechts.
Inmiddels hoor ik het weer voor de 9de keer, op dit moment en zie ik het weer heen en weer vliegen.
Nu goed kijkend is het wel een vliegtuig model, maar wat de reden is om zo laag te vliegen en steeds maar over de zelfde plek?
Lachend zei ik tegen de buurjongen, "misschien is het wel een UFO"en ben naar binnen gegaan. Hij moest er om lachen.

Ik dacht misschien is het wel een dag om vast te patrouilleren, denkend aan morgen de 14 de. Ben ook benieuwd Louisa.

Lieve groet Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-10-2008 20:44

Wat een aparte ervaring Wilma. Ik ga vannacht ook maar eens naar buiten kijken. Dan is het al de 14e.

Warme groet, Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 13-10-2008 20:59

Ook ik zit te tijd te klokken,,ga toch is kijken vanacht,fototoestel neem ik mee,je weet maar nooit wat het zicht zich brengt.Spannend
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 13-10-2008 21:51

Jahaaaaaa, maar waarom 's nachts? Is dat niet het menselijk denken?
Er is ook veel bekend van verschijngsvormen overdag.
Ik geloof dat daar ook een paar van op de filmpjes staan?


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 13-10-2008 22:20

Oh dat is niet specifiek zo bedoeld. Maar omdat vannacht het de 14e is wil ik gaan kijken en morgen natuurlijk. Zit nu al te turen stiekem. Jammer dat het bewolkt is en het regent ook.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”