UFO waarneming 14 oktober & instorten financiele markt

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 14-10-2008 00:13

Vandaag is het weer volle maan, deze keer de jachtmaan en heeeeel mooi om te zien :D
Don't shoot the messenger

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 14-10-2008 20:02

kees,
Ik heb haar aan zitten staren,zei was weer mooi,heb ervan genoten.

Er zijn bij mijn in de tuin geen vliegende objecten overgevlogen helaas.
Ik zie de ufo"s meer als een groot energieveld,ook dat heb ik niet ondekt .Kijk uit naar jullie ervaring hierin???
warmegroet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 14-10-2008 20:25

Hoi karin, echt wel mooi he :D Nee hoor heb ik ook nog nooit gezien een UFO, vandaag dus ook niet zal ook wel nooit. Daarin ben ik toch weer iets te nuchter vrees ik, vaak zijn het natuurverschijnselen wat men ziet. Misschien wel zichtbaar als een menselijk energieveld de merkaba, je kosmisch voertuig als ik me niet vergis.

Warme Groetjes ...Kees
Don't shoot the messenger

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 14-10-2008 21:20

Paniek om een duister vliegtuig
maandag 13 oktober 2008 | 21:01 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 14 oktober 2008 | 20:09

Tekstgrootte

Foto: NASA

HENGELO - Een laag boven Twente vliegend toestel heeft gisteravond tussen zeven en negen uur voor grote consternatie gezorgd. Maar liefst 170 mensen belden in paniek het alarmnummer 112. Daarnaast kwamen er bij de politie nog eens 150 angstige reacties binnen.


Zie ook:
'Spotter droomt van zoiets'
De vliegbewegingen waren zo uitzonderlijk dat sommige bellers vreesden voor een aanslag. Een woordvoerster van de politie zei dat er meldingen kwamen van een dreigende vlucht richting Urenco in Almelo. Mensen zagen de lichtjes van het grote ongeïdentificeerde object tegen de donkere avondlucht afsteken. Bewoners van Almelo meenden te zien dat het landingsgestel boven de stad uitging. De duistere vogel was tot op vijfhonderd meter gedaald.

Twentse spotters wisten als eerste het object te identificeren. Waar de politie op basis van verkeerde informatie meldde dat het een Awacs betrof, deelden zij elkaar via internet mee dat het om een WB-57 ging. De adrenaline joeg ook bij hen door het lichaam. De WB-57 is een vroegere bommenwerper van de Amerikaanse Luchtmacht die is omgebouwd tot een toestel voor meteorologisch onderzoek. Er zijn er nog twee van.

Op de Twentse spottersite Panoravia.nl hielden zij elkaar op de hoogte. De opwinding was leesbaar in teksten als: " Visual boven Hengelo nu al voor de 2e keer in orbit! Op nog geen 1000 ft.....bijzonder laag en heel langzaam.....update climbing 2500 ft.."

De politie diende gisteren zelf een klacht in bij Bureau Geluidshinder van de Luchtmacht. Vandaag bekijkt ze of er nog een reactie vanuit de politietop nodig is. "Wij voelen ons ook overvallen", zei woordvoerster C. Westerhoff. Rond elf uur gisteravond bekende hoofd voorlichting van de Luchtmacht F. van Wieren dat de communicatie niet goed is verlopen. Hij wist dat het toestel de relatie tussen luchtlagen en geluidshinder onderzoekt, maar niet waarom dat nu in Twente gebeurde.


Dit is dus het mysterieuze vliegtuig dat ik zag en beschreef hier.
Geen andere vreemde voorwerpen zien vliegen vandaag.
Wel weer een prachtige volle man met sluier bewolking ervoor, mooi licht gaf dat.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 14-10-2008 21:38

Grappig Wilma dat je hetzelfde had gezien maar ook beetje eng natuurlijk. Kan me voorstellen dat de bewoners erg geschrokken zijn. Ook ik heb vandaag niets gezien, wel een mooie volle maan.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

maan

Bericht door Margriet » 14-10-2008 22:16

Ben even buiten gaan kijken.
Zie iets lichts en ovaals. Volgens mij de maan :)
Alhoewel de maan is toch rond, oh jee.
Ik droom altijd veel met volle maan.
Mocht er iets speciaals zich aandienen laat ik het weten.

Sweet dreams voor iedereen :wink:

~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”