UFO"S

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Plaats reactie
Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

UFO"S

Bericht door Margriet » 25-03-2008 12:01

Is er iemand die een ervaring met een aanraking van een UFO heeft gehad?
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 25-03-2008 21:41

Hoi Margriet

Ik vind het ook heel erg moedig van je dat je dit wilde delen .
Ik zelf heb nog niet zoiets meegemaakt maar vind het wel interressant om je ervaringen te lezen .
Ook ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt en dit met ons durven te delen.
liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Zevenster
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-04-2008 13:25

Bericht door Zevenster » 05-04-2008 14:57

Ik ben vaak met mijn bewustzijn en energielichaam in de pleiadische ruimteschepen geweest. De pleiadische medici hebben veel in mijn lichaam genezen zodat ik mijn plek er in kon nemen. Zonder hen had ik nooit terug kunnen komen in mijn fysieke lichaam. Het laatste stukje moet ik zelf doen door middel van orthomoleculaire voedingssupplementen. Ze kunnen veel, de lichtwezens, maar niet alles.

Sinds september 2006 ben ik afgekoppeld van mijn pleiadische bewustzijn. Weet wel dat er sporadisch nog wordt gesleuteld aan mijn energiekanalen, maar dit dringt niet meer door tot mijn dagbewustzijn.

Dus UFO's zie ik niet. Wel neem ik af en toe de energetische ruimteschepen nog wel eens waar. Maar dat gaat alleen als ik mij op een ander dimensionaal niveau instel.

Zevenster

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

ufo's

Bericht door Margriet » 05-04-2008 18:38

Welkom, Zevenster,

Jij hebt meerdere ervaringen met Pleiadische ruimteschepen en medici maak ik op uit jouw bericht. Dat is interessant.

Kun je ook vertellen hoe die eruit zien en wat ze doen.
Hoe weet jij dat je afgekoppeld bent. Hebben ze dat gezegd tegen jou of op een andere manier kenbaar gemaakt vroeg ik me af.

En dat andere bewustzijnsniveau wat is jouw manier om hierin te komen?

Ik ben benieuwd naar jouw antwoord Zevenster.

Liefs, ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

Zevenster
Lid
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05-04-2008 13:25

Re: ufo's

Bericht door Zevenster » 05-04-2008 21:21

Margriet schreef: Kun je ook vertellen hoe die eruit zien en wat ze doen.
Hoe weet jij dat je afgekoppeld bent. Hebben ze dat gezegd tegen jou of op een andere manier kenbaar gemaakt vroeg ik me af.

En dat andere bewustzijnsniveau wat is jouw manier om hierin te komen?
Dag Margriet,

Leuk dat je geinteresseerd bent. Goede vragen. Ik zou ze zo willen beantwoorden, maar alles is opgeslagen in innerlijke zielsherinneringsbeelden dus vind het wat moeilijk. Ik ben er in totaal drie aardse jaren geweest in die dimensie toen ik nog niet hier in mijn lichaam was.

Ik ken eigenlijk 2 verschillende ruimteschepen. Eén enorm grote (zeg maar anderhalf voetbalveld groot en een kleintje).

Ik had zelf twee vaste medici die mij behandelden op een tafel waarover 2 ovale bogen aan het hoofdeind en voeteneind zaten. In deze bogen zitten 7 energiemodulatoren. De medici stelden die energiemodulatoren in en vervolgens werd er bijvoorbeeld het zenuwstelsel energetisch uit mijn lichaam getild en gingen er pulsen van energie door heen. Dit gebeurde ook met mijn hormoonstelsel, klierstelsel, spierstelsel, neuronenstelsel. Ze zijn zeer geavanceerd, deze medici. Ik herinner mij ook de medische ruimte waar alles plaatsvond en dat er de energielichamen van veel mensen behandeld worden. Ieder zijn eigen vaste tafel. Maar ik denk dat veel mensen het zich niet bewust herinneren alleen dat ze zich de volgende dag wat anders voelen als ze wakker worden.

Er is enorm veel kennis bij mij opgeslagen over hun geneestechnieken. Daar heb ik toegang toe indien gewenst. Maar nog geen zin in.

Het uiterlijk? Ze zijn lang, menselijk, alleen ogen zijn anders. Ik communiceerde veel met helderziendheid en met innerlijke gedachtenoverdracht. An-Ra is mijn pleiadische vader, Kim is mijn naam daar. Ariane is mijn kosmische sterrennaam

Ze koppelden mij anderhalf jaar geleden af op....... jawel 11 september (What's in a date) precies ! God, wat heb ik gehuild, gehuild, gehuild en nog eens gehuild toen ze weggingen. Ben er kapot van geweest. Later verontschuldigden ze zich wel na 1 week, maar hun werk zat er op wat mijn lijf betreft.

En ik moest nog zo'n enorm stuk doormaken om te aarden in mijn lijf (ben er nu ongeveer 3 maanden).

Dat andere bewustzijnsniveau ? Ja, dat weet ik werkelijk niet ! Ik ben nu zo aards aan het worden dat ik het allemaal niet meer goed weet. Ik ging slapen en dan had ik allemaal geometrische beelden voor mijn neus, kreeg onderwijs, pyramides, andere ruimtes voor mijn neus. En stond ik gewoon rechtstreeks in contact met hen. Er is bijvoorbeeld in de hersenen een klein gebied waar de communicatie met hen telepathisch plaatsvindt (in de linker hersenhelft ter hoogte van de bovenkant van je oor).

Pffff, als ik zo aan het typen ben kan ik uren doorgaan en komt er zoveel los. Ben eigenlijk alles zo weer vergeten. Maar indien nodig is er onmiddellijk kennis beschikbaar.

Ik houdt maar even op, want anders snap ik mijzelf helemaal niet meer.

Haha !

Liefs en licht,
Zevenster

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 30-08-2008 18:16

Weet nie of t onder categorie UFO valt, maar na lange tijd was er gisternacht weer n mooie sterrenhemel te aanschouwen. K keek met mn haren in de nek strak omhoog, heb ergens gelezen dat dit goed is voor je 3e oog te healen. Anyhow zie k een ster bewegen naar rechts. k Denk ach n vliegtuig, op zelfde moment gaat ie naar links. Nou zeg krijg nou wat dacht k nog...k Turen maar t was zo ver weg dat k echt geen rode lampjes zag knipperen als bij n vliegtuig en zo hoog kunnen helicopters niet vliegen. Dus tja...ga vannacht zeker weer kijken!
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 30-08-2008 21:07

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt...Ik ga ook kijken...

Veel liefs,

Danistha
What goes around,comes around...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 31-08-2008 14:32

Heeft er iemand nog iets voorbij zien schieten, Karel en of Danistha wellicht? Nou k dit keer geeneens 'n vallende ster
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”