Chemtrails bombardement boven ons?

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Chemtrails bombardement boven ons?

Bericht door Sita » 24-04-2009 19:13

Dagenlang hebben we kunnen genieten van een strak blauwe hemel, maar helaas worden momenteel weer overladen met meldingen van chemtrails vanuit het hele midden van het land. Voornamelijk uit de omgeving van de Zaanstreek, Diemen, Maassluis, Rotterdam, Den Haag en Arnhem melden zich verontruste burgers en sturen ons tientallen foto's toe.

Vanuit het Noorden (waar de lucht momenteel strak blauw is) is goed te zien hoe het midden van Nederland belaagd wordt. Opvallend is dat er ontzettend veel vliegverkeer is, meer dan op www.geluidsnet.nl kan worden gechecked. Militaire toestellen worden niet aangeduid op deze site. U kunt via geluidsnet.nl zelf controleren welke vliegtuigen trails nalaten en welke niet.

Voor iedereen is het verschil nu goed te zien dat het ene vliegtuig sporen nalaat die uren blijven hangen, terwijl bij de ander sprake is van een normale contrail die direct oplost.

Meld dit allen a.u.b. zoveel mogelijk bij uw plaatselijke overheden en/of media.



Afbeelding


Meer over chemtrails en wat het zijn....


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 24-04-2009 19:47

Dit klopt Sita,
Ik heb ze hier ook duidelijk gezien,vond het opvallend omdat het behoorlijk waaide en dan is het zo weg,deze niet dus.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 24-04-2009 19:48

Heb je foto's gemaakt hiervan? Dan zou ik ze ook graag willen plaatsen. Het was zeker heel apart.


Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 24-04-2009 22:03

Ik heb het me gister nog afgevraagd...
Ik heb 2 keer hele dikke lijnen gezien,maar voor mijn gevoel
hingen ze ook lager dan normaal,dan lijken ze hoger,zeg maar...
Stom dat ik niet even een foto heb gemaakt,maar was op m'n
werk...
What goes around,comes around...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

chamtrails

Bericht door hannie » 24-04-2009 22:13

Jammer genoeg heb ik er geen foto's van gemaakt, spijtig genoeg nu.
Mijn eerste gedachte was, zouden dit chamtrails zijn misschien?
Maar het was zo'n dag dat er verschillende dingen moesten gebeuren, even later nog weer gekeken waardoor het me opviel dat ze zolang bleven "hangen"en dat was vreemd. Tegelijkertijd twee andere vliegtuigen waarvan de strepen wel snel waren verdwenen.
Wij moesten ook optijd weg,waardoor ik het eigenlijk helemaal kwijt was.
Jammer, want het was heel scherp,alleen in banen naast elkaar,geen ruit patroon dus o.i.d. Foto toestel ligt nu wel klaar natuurlijk.Afwachten voor waneer...weer
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-04-2009 23:08

Ik heb het ook gezien en gisteren nog gedacht wat een mooie lucht hebben we toch. Heel blauw en echt witte wolken. Dacht ik ga zo naar huis en pak mijn foto toestel.
Die strepen heb ik ook wel gezien ja en de één bleef langer dan de ander.
Maar ik had nog nooit van chemtrails gehoord en heb er dus niks mee gedaan. Het viel me wel op........
Die foto's wilde ik alleen van de wolken maken, maar toen ik thuis was en naar buiten ging was het niet meer zo mooi, met een zon erachter die de witte wolken juist een glimmend effect gaven. Dus geen foto gemaakt. Dacht nog ik moet al die strepen er niet bij op de foto hebben, haha zoleer ik elke dag.

Nu stop ik het fototoestel maar in mijn tas en kan ik foto's maken als ik ze weer zie.........
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 25-04-2009 01:51

Als ik het goed begrijp Wilma???
Loop je nu ieder moment dat je vrij bent zoveel mogelijk met je hoofd in de wolken :):)


Eerst al, al die mooie wolken, nu + streepjes


Maar even serieus, als je de foto's hebt kun je ze opsturen naar die knop die ik daar geplaatst heb.


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-04-2009 08:38

Precies Sita, met mijn hoofd in de wolken.
Ik zoek het al jaren hoger op en probeer te ontdekken wat er allemaal boven en rondom de wolken gebeurd, valt nog niet mee, hihi.

En ja hoor als ik die foto's heb gemaakt zal ik ze je sturen, al heb ik die knop nog niet gevonden die je vermeld.
Bedoel je de link onder de foto?

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 25-04-2009 11:36

zo Sita jij hebt er hard aan gewerkt (winworld site)
mooi gedaan zeg
Afbeelding top
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 25-04-2009 12:00

wiba schreef:Precies Sita, met mijn hoofd in de wolken.
Ik zoek het al jaren hoger op en probeer te ontdekken wat er allemaal boven en rondom de wolken gebeurd, valt nog niet mee, hihi.

En ja hoor als ik die foto's heb gemaakt zal ik ze je sturen, al heb ik die knop nog niet gevonden die je vermeld.
Bedoel je de link onder de foto?

Liefs Wilm@
op de intropagina staat aan de rechterkant van de onderwerpen een banner(knop) chemtrailmeldpunt.

En Berdien, dank je wel voor je positiviteit.

Vandaag zal ik nog meer chemtrails uitbreiden, en met ontfermen over de Orb's


Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”