Paranormale Orb's. Steeds meer Orb's. We zoeken het uit.

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Plaats reactie
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Paranormale Orb's. Steeds meer Orb's. We zoeken het uit.

Bericht door Sita » 25-04-2009 15:10

Dank zij jullie heb ik mooie foto's op de site mogen/kunnen plaatsen.
Mijn dank daarvoor!

En wie zijn/haar foto staat er op de voorpagina???
(dit is overigens niet bedoeld om iemand voor te trekken)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Paranormale orbs
Van paranormale orbs wordt beweerd dat ze zich meer voordoen in bespookte gebieden, of dat ze de geesten zijn van overledenen. In deze typen van orbs worden soms gezichtskenmerken waargenomen, met onderscheidbare expressies, soms kenmerken van bekende personen. Sommigen beweren dat men kan vast stellen aan de grootte van de orb, de manier van leven en de impact dat de persoon had tijdens zijn leven.

Een andere visie in paranormale orbs is dat deze orbs van een niet menselijke entiteit/geest zijn. Blauwe en rode orbs symboliseerend engelen en duivels. (een andere kleurverdeling is om het geslacht van de orb vast te stellen: blauw is de kleur voor mannelijke geesten, rood is de kleur voor vrouwelijke geesten.)

........>>>>LEES MEER


hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 25-04-2009 17:22

Leuk zo hoor die foto's op de site te zien,wij hopen dat er nog veel meer bij komen. Er zijn weinig boeken over orbs,misschien komen die er nog wel.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-04-2009 22:38

Heb dit bericht gelezen en vervolgens kon ik het niet terug vinden. Ik zocht dit bericht ook bij de orbs en niet hier.

Ja leuk die orbs van ons zo op de site.
Ik vind alleen dat de foto van mij niet duidelijk is. Je kan de foto niet vergroten en je kan de orbs nu nauwelijks zien.

Heb close - up foto's geplaatst inmiddels misschien heb je daar ook iets aan.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”