rondvliegende Ufo’s, 19 september Ned 2, 21.20

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

rondvliegende Ufo’s, 19 september Ned 2, 21.20

Bericht door karin » 19-09-2008 16:23

De media negeren de alom rondvliegende Ufo’s

Terwijl Ufo’s van alle kanten uit het heelal de aarde bestormen, kijkt de journalistiek de andere kant op – klaagt Ufoloog Anton Teuben. En als hij al aandacht krijgt in de pers, dan is het onder de kop “Ufoloog ziet ze vliegen”. Teuben trekt aan de bel, de maat is vol. Het roer moet om.
'De Leugen Regeert' is vanavond te zien bij de VARA op Nederland 2 om 21.20 uur. Kijken dus!!!

Afbeelding

bron ; Niburu
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Margriet
Lid
Lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 14-03-2008 18:59

Bericht door Margriet » 19-09-2008 16:36

Dank je Karin heel attent van je.
Op dit moment heb ik meer een zzzzzz gevoel maar wie weet.....

Liefs, ~Margriet~
medium en kunstenaar

every cloud has a silver lining!

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

re.ufo's

Bericht door hannie » 19-09-2008 19:48

Hallo Karin,

Leuk,'kga zeker kijken,dankjewel.

m.liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-09-2008 20:27

Leuk dat je dit vermeld. Het leuke is ook dat ik Anton Teuben heb gekend. Hij regelde vroeger voor mij optredens in het Noorden als zangeres. Ik vind het grappig dat hij Ufoloog is geworden. Ik vind Niburu ook een interessante site. Daar heb ik ook een keer iets vermeld over de oranje bollen die ik heb gezien.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 19-09-2008 23:27

Wat jammer dat het zo kort was,
we worden op veel dingen gewoon voor de gek gehouden,Hoe denken jullie hierover?
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Ufo's

Bericht door hannie » 20-09-2008 02:00

Hoi Karin,
dat worden we denk ik inderdaad.'kWeet niet meer in welk blad het was,maar in Amerika is al ongeveer 60 jr. geleden de militairen verboden om ook maar iets te vertellen over de ufo's die ze gezienhadden.Ook over andere vreemde dingen niet.Dacht dat het in Nevada was, waar een geheime basis is.De regering heeft wat dat aangaat een dikke vinger in de U.S.A pap. Ondertussen weten ze naar mijn idee,alveel meer .

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 20-09-2008 18:32

Praatprogramma over feitelijke onjuistheden, halve waarheden en soms zelfs echte leugens in de journalistiek. Gesprekken met journalisten en met gasten die zich ergeren aan de media. Met twee prominente journalisten in de Mediaraad en een commentaar op het nieuws van Francisco van Jole. Met o.a. de volgende onderwerpen: -In het persmuseum in Amsterdam is momenteel de tentoonstelling Censuur! te zien. Niels Beugeling, hoofd collecties en presentatie van het persmuseum, vindt dat journalisten anno 2008 opvallend vaak zelfcensuur plegen uit angst voor de consequenties. -NRC Next journalist Gerbert van der Aa en Artsen zonder Grenzen directeur Wouter Kok zijn te gast en praten over het artikel dat Gerbert van der Aa schreef over het feit dat Artsen zonder Grenzen financieel afhankelijk van de overheid zou zijn. -De column van Francisco van Jole gaat deze week over de mondiale financiële crisis waar de tv-journalen heel veel woorden aan wijden, die Francisco niet veel zeggen. Ligt dat aan hem of is de Nederlandse televisie niet in staat te verklaren wat deze crisis behelst? -In de mediaraad: Frits Wester, politiek verslaggever bij RTL Nieuws en Arnold Karskens, oorlogscorrespondent voor onder andere De Pers.

Presentatie: Felix Meurders.

lieve groet, Sita


louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 22-09-2008 18:32

Ik had het even op DVD opgenomen omdat ik ook de voorrondes wilde zien van Popstars. Is altijd lachen. Ik vond het ook een heel kort stukje. Erg jammer. Maar ik geloof absoluut dat er meer verzwegen wordt over waarnemingen van Ufo's dan wij weten. Je hoort ook regelmatig dat piloten dingen in de lucht zien die ze niet snappen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 22-09-2008 19:35

Ik loop iedere avond even naar buiten,,,naar boven kijkend,je weet maar nooit.Internet afspeurend voor meer nieuws,Mijn man en ik hebben samen in de auto al eens een Ufo voorbij zien vliegen,het ging zo vlug dat we allebei stokstijf in de auto zaten.
Vandaar hier mijn intressen in.Heeft er al iemand meer ervaring hier in?
Liefs karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 22-09-2008 19:47

Heb alleen oranje bollen gezien over mijn huis. Was wel apart. Ik zat binnen en het was al donker en opeens zag ik iets lichts. Het was fel oranje. Had het nog nooit eerder gezien. Ik ging ook gelijk naar buiten met Bert. Het ging heel langzaam over. Wel mooi.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”