UFO waarneming in Warnsveld (Zutphen)27-09-08

Ufo!!! Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht. Steeds meer verschijningen in NL. Wat is de reden? Daarnaast nog chemtrails en lichtbollen of orbs.

Plaats reactie
Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

UFO waarneming in Warnsveld (Zutphen)27-09-08

Bericht door Yvo » 27-09-2008 22:05

Beste Mensen,
Vanavond om kwart over acht liep ik met Lobbes ons hondje door de buurt te wandelen.
Het was een heldere en koele avond, kortom prachtig om naar de sterren en het vliegverkeer te kijken.
Zie ik ineens recht boven me een lichtbol met een afmeting van ongeveer twintig centimeter stil hangen. Stomverbaast heb ik het gade geslagen.
Zoiets als van hé ,,, het is wel 100 x groter als een sterstip maar het bewoog niet. Na ongeveer een halve minuut begon het te bewegen één richting op. Véél sneller als een vliegtuig en het draaide en straalde in het rond, vervolgens maakte het een flauwe bocht van 90 graden. Daar bleef het even heen en weer gaan en ging daarna in een ongeveer rechte, iets draaiende streep onder de grote beer langs en verdween. Thuis vertelde ik het Sita en Roos en zijn we in de tuin gaan zitten om te kijken of er meer was. Plots zag ik in een flits een iets kleiner opject wegschieten. Jammer dat ik mijn camera niet bij me had.

In mijn studententijd heb ik een aantal maal als skywatcher meegedaan en zodoende ook veel over sterrenkunde vliegverkeer en sateliten geleerd.

Mag wel zeggen dat dit vanavond een zeer bijzondere ervaring was.


Wat ik wel weet is dat dit soort fenomenen vaker voorkomen en stil hoop ik dat er iemand anders is die dit fenomeen ook gezien heeft.

Ik ben nu zeker overtuigd dat er meer is :)

Liefs Yvo

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 27-09-2008 23:14

mooi yvo lijkt me mooi om mee te maken leuk deze evaring te mogen lezen en dat je het met ons deelt.
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 28-09-2008 00:43

Dank je Yvo,
Voor het delen van je prachtige ervaring,ik kan je een hand geven,ben blij dat er iemand deze ervaring meer heeft ervaren.ik had er echt een nacht voor nodig om het een bewuste plaats te geven.De volgende morgen aan het ontbijt,was het voor ons ,, gewoon een wonder,vandat moment ben ik ook op wwww gaan zoeken op nasa,niburu om te kijken of er meerdere mensen waren,die verschijning die wij hadden gezien.
Nu is het al wereld wijd overal worden ze gezien.Nu afwachten wat het ons te zeggen heeft.Hoe denken jullie erover?
Warme groet Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 28-09-2008 21:45

Wat apart he als je zoiets ziet. Ik kon het vorig jaar ook niet geloven toen ik het zag. Bedankt voor het mededelen van je geweldige ervaring.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

ufo in warnsveld

Bericht door Yvo » 03-10-2008 21:18

Dank jullie wel voor de mooie reacties,
Ben zelf nogal scepties over dit soort dingen , echter mijn nieuwschierigheid speelt me altijd parten als het over dit soort verschijningen gaat.
Heb het gezien , gevoeld en ervaren en ben alleen nog op zoek naar het telefoonnummer van niburu.
Ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben waargenomen.
Jammer eigenlijk dat er in nederland zo afhoudend mee omgegaan wordt want in het buitenland is het meer gewoon en komt het ook in het nieuws.
Liefs Yvo

nymira
Lid
Lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 27-04-2008 12:11

Bericht door nymira » 04-10-2008 18:12

Hoi Yvo,


Ik heb je bericht gelezen over dat je deze mooie verschijning hebt gezien.
Ik was wel benieuwd of jullie hond Lobbes ook iets heeft gemerkt? Eigenlijk bedoel ik of jij iets aan Lobbes hebt gemerkt, dieren nemen toch ook waar?

Op de site van Niburu kan je volgens mij dit melden, rechts staat een link om dit te doen.

Ik heb nooit een Ufo gezien, lijkt mij heel bijzonder.


Liefs,

Nymira

Gast

Bericht door Gast » 04-10-2008 18:34

WoW Ivo,
wat een bijzondere ervaring,
jammer dat je geen foto's kon maken of
nog leuker een filmpje.

ik herken je sceptische toon ook wel,
aan de ene kan ben ik sceptisch
aan de andere kan geloof ik het ook wel.
(meer vanuit de gedachten dat ik het iets arrogants vindt hebben
van ons Aarde bewoners om te denken dat wij het
enige leven zouden zijn in ons Hele Grote Universum)

maar evengoed een prachtige wonderlijke ervaring!
In Liefde & Licht,

Plaats reactie

Terug naar “Ufos, Unidentified Flying Object, chemtrails en orbs.”