Wicca Correllian traditie inwijding

Wicca, Wiccan, hekserij, overeenkomsten, verscihillen? Inwijdingen...wat houdt dit allemaal in?
Plaats reactie
Lilith
Lid
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 25-03-2008 11:58

Wicca Correllian traditie

Bericht door Lilith » 13-04-2008 16:46

hallo,

Ik weet niet of je dit echt onder een gave kan plaatsen maar het komt wel regelmatig voor dat ik voor dat ik het op de radio hoor al in mijn hoofd hoor welk liedje er komt, of dat ik voorspellende dromen heb, of dat ik in mijn hoofd al hoor wat een ander wil gaan zeggen. Al sinds klein meisje heb ik regelmatig dat ik dingen kan voorvoelen.

Ik kan mensen reiki geven, heb 2 graden in het Tera Mai systeem.

Ik ga de 17de naar Engeland om daar bij elkaar te komen met een aantal mensen die wicca's zijn (inclusief ikke lol).

Ik heb mijn eerste graad wicca geleerd bij een traditie die in Amerika is gehuisvest maar vele volgelingen (vind ik zo naar klinken maar hoe moet je het anders noemen he) over de gehele wereld heeft. In Engeland zal ik dan ingewijd worden. Ik heb de wicca geleerd via de Correllian traditie wat gebaseerd is op de leringen van de leden van de High-Correll family. Zij stammen af van een Cherokee Didanvwisgi indianen stam wat door huwelijk werd samengevoegd met een lijn van Schotse traditionele heksen wat verder invloeden heeft vanuit de Aradian Witchcraft en met de spirituele kerk. Voor verdere info moeten jullie maar even kijken op correllian.com (sorry als ik geen link mag neerzetten).


Tsja wat kan ik nog meer schrijven?


Zoals ik al eerder zei, vraag maar raak! :lol:

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Re: Wicca Correllian traditie

Bericht door Annoeska30592 » 24-08-2008 21:20

Lilith schreef:hallo,

Ik weet niet of je dit echt onder een gave kan plaatsen maar het komt wel regelmatig voor dat ik voor dat ik het op de radio hoor al in mijn hoofd hoor welk liedje er komt, of dat ik voorspellende dromen heb, of dat ik in mijn hoofd al hoor wat een ander wil gaan zeggen. Al sinds klein meisje heb ik regelmatig dat ik dingen kan voorvoelen.
datn heb ik dus ook:P
maarik heb ook geen idee of het echt een gave is :lol: of dat ik heel sterk aan iemand denk die dan ineens belt of voor de deur staat terwijl ik diegene al heel lang niet heb gesproken of er niets afgesproken was... :wink:
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Wicca, Wiccan, Hekserij”