gewaarschuwd mens?

Wicca, Wiccan, hekserij, overeenkomsten, verscihillen? Inwijdingen...wat houdt dit allemaal in?
Plaats reactie
veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

gewaarschuwd mens?

Bericht door veldmuisje » 18-04-2008 12:21

Hoi


Ik heb een beetje bizar iets. (nou ja zo erg ook weer niet)
Het is zo. Mijn begeleidster is een wicca die heel erg veel ziet en kan.
Afgelopen december keek ze me aan en zei dat ik in een periode onnoemlijk veel geld zou krijgen. Ik keek haar lachend aan en zei dat ik al had gebeurd en dat ik daar een auto van heb gekocht. Nee nee zei ze, dat was naar een druppeltje van de hele emmer. Ik nam het voor lief en dacht er niet meer aan. Zeggen dat je het krijgt is leuk maar hebben.....
Telkens als ik daar weer was. vertelde ze me hetzelfde en dat tijd begon te dringen. Ik weet wel van als mijn begeleidster wat zegt, het is alitjd uitgekomen.
Nu bleek achteraf dat een tante van mij ernstig ziek was (december afgelopen jaar werd het bekend) en nu helaas is overleden.
En weer begon zij erover en niet zij alleen
Meerdere personen zeiden tegen me dat ik rijk ga worden ( ik denk meer spiritueel) en dat er mensen zijn die erg boos op me worden ( altijd maling aan gehad).
Gisteren is mijn tante gecremeerd geworden en vannacht was ze bij me op bezoek. Ik moest de groeten doen aan mijn moeder, haar zus, en mijn vriend.
Ze vertelde me ook dat er binnenkort een paar mensen ( haar broers en zussen) boos op me worden omdat er een zogenaamde roering zal ontstaan.

Moet ik het dan toch maar heel serieus gaan nemen?
Ik weet dat ik ontzettend eigenwijs ben, maar dit zet me toch aan het denken.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 22-04-2008 12:58

Lief Veldmuisje,
Allereerst gecondoleerd met je tante . Sorry ik heb dit even niet gezien of gelezen ,vandaar dat ik nu pas reageer. heel bijzonder wat je daarna hebt gezien /gehoord
Je vraag of dat je heel rijk gaat worden is een heel breed iets .
Want wat is rijk voor jou .Als je gezond bent dan ben je al rijk .Als je liefde om je heen hebt ben je al rijk . Als je in balans bent ben je al rijk.Je kunt je rijk voelen met weinig materiele dingen maar met vrienden of mensen waar je een verbinding mee hebt , Wij denken vaak aan materiele dingen . Maar je voelt het zelf al het is veel omvattender .
Ik ben er ook wel van overtuigt dat jij "rijk" gaat worden als je groeit en helemaal in balans komt Dus denk niet aan geld als ding maar groter want er is zoveel meer ! En als het materieel ook nog komt dan is dat natuurlijk meegenomen.En er is heel veel jaloesie om je heen .
Ik krijg het steeds drukker en er blijft minder tijd over om uitgebreid vragen ,dromen etc te beantwoorden op dit forum . Het kost me namelijk heel veel tijd om b.v dromen e.a. te analiseren Wil je me eventueel eens spreken mail me dan , dan kan ik zo online gaan bij astro'.
veel liefs Marianne :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

veldmuisje
Lid
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-04-2008 20:49

Bericht door veldmuisje » 22-04-2008 23:58

je snapt me, kus


Je bent een schat van een mens


groetjes Belinda

Siela
Lid
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 20-08-2008 22:03

Bericht door Siela » 30-08-2008 23:28

Wat aan de late kant van mij, lees het nu pas van je, Veldmuisje. Bovendien zit ik hier sinds kort. Eerder heb ik het helaas niet kunnen lezen om eerder te reageren.

Gecondoleerd met het overlijden van je tante.

Ik zou zeggen laat het los en wie weet zul je nog flink verrast worden ook;) Rijkdom is heel breed, zoals Marianne hier mooi heeft verwoord. En rijdom in geld is nooit mis, zeker in deze dure Euro tijd :wink:

Als het zover is, geniet er dan ook goed van :wink:

Liefs Sammie
Ben jezelf....

Plaats reactie

Terug naar “Wicca, Wiccan, Hekserij”