Kwantumfysica Marcel Messing zijn boek "Worden Wij Wakk

Kwantumfysica/mechanica. Eenvoudige uitleg wat het inhoud. Is alles met elkaar verbonden. Komen we voort vanuit het grote NIETS? Hoe passen we the secret toe?
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-11-2008 19:30

Nee ik weet hier niet meer over maar ik had dit stukje ooit gelezen. Wat ook apart is dat als de trend zich doorzet en het duurt nog vier jaar dan is het 2012, oeps...
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-11-2008 19:52

Vervolg magnetron.

Pas op:additieven komen voor in je voedsel

Een probleem met voedsel bereid in de magnetron is dat het minder kleur en smaak
bezit vergeleken met conventioneel gekookt voedsel,speciaal in voedsl dat deeg
Daarom zijn er speciale additieven toe gevoegd om kunstmatig de kleuren en smaken te
creéren die consumenten verwachten.Een nieuw type (in 1999)van smaak-producerende
technologie ontwikkeld voor gebruik in magnetrons is"susceptors'.Deze aparaten worden normaal gesproken gelijmd aan de verpakking van magnetron voedsel en worden gebruikt
om bepaalde gebieden met hoge temperatuur te bereiken.Dit heeft het effect van het bruin worden gedurende het koken met de magnetron.Deze lijm zorgde voor het vrij komen van een kleine hoeveelheid van een giftige chemische verbinding:bisphenol-A-diglycidyl ether(BADGE)
in het voedsel gedurende het koken.Dit was in 1992 ,later ontdekten ze dat een groot aantal
chemische stoffen wordt losgelaten van de suspector die is samengepakt met pizza's wafels
franse frietjes o.a, voor de magnetron.Er werden 44 verschillende vluchtige chemische stoffen
gevonden,waaronder carcinogeen benzeen.Een andere giftige stof die over gaat van de verpakking naar het voedsel is een component van de inkt op het karton.De PVC plastic films
dat het voedsel bedekt tijdens het koken in de magnetron,laten zoveel sporen na in het voedsel,dat werd aan bevolen het niet in direct contact met het voedsel mag worden gebruikt.

Belangrijke veranderingen werden in het bloed gevonden van mensen die magnetron voedsel
hadden gegeten:o.a een vermindering in alle hemoglobine en cholesterol waarden,zowel de
"goede"als de "slechte"cholest.Witte bloedcellen lieten een opvallende vermindering zien,direct na het eten van voedsel uit de magnetron.Zo zijn twee maanden lang 8 mensen onderzocht door Dr.Hertel,die zelf ook mee deed,waardoor ze goed konden zien dat mensen
die conventioneel gekookt eten kregen nergens een verandering in het bloed hadden,en diegenen die magnetron gekookt eten kregen ernstige afwijkingen in hun bloed hadden.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 17-11-2008 21:40

Deze informatie is gedurende dit jaar verspreid aan diverse instanties,tot de
in ziekenhuizen o.a om deze reden.Ander onderzoek heeft ook aangetoond dat melk voor baby's
moleculaire veranderingen in aminozuren in melkeiwitten,giftigheid veroorzakend of de voedings
waarde van de melkformule verlagend.Al was het aantal veranderde eiwitten heel laag.
Klopt helemaal

Heb jaren op een kraamafdeling gewerkt, waar ook moeders waren die de borstvoeding moesten opvangen dmv kolven, omdat hun baby niet bij hen was, maar op de kinder afdeling, of omdat er te vel melk geproduceerd werd en de borst af en toe leeg gemaakt moest worden, om de druk er af te halen enz.

We instueerden de ouders altijd dat de gekolfde melk niet in de magnetron opgewormd mag worden, maar au bain marie. Dus in de beide ziekenhuizen waar ik gewerkt heb is dat een bekend gegeven.

Liefs Wilm@
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 19-11-2008 18:02

Dat is heel goed om te horen Wilma! Hoop dat ze de magnetron ook niet gebruiken om snel iets op te warmen voor mensen wat eten en drinken betreft,of iets te ontdooien,net zo erg.
Wat ik een tijd geleden hoorde is het volgende: om personeel(lees geld)uit tesparen,is een
grote instelling voor verstandelijk en meervoudig gehandicapten,van plan om alleen nog maar
diepvries maaltijden te verstrekken.Hoeft de leiding in de groepen het alleen maar in de magnetron te stoppen en klaar is kees!!Als je dan nagaat dat vele van deze mensen ook vaak een zwakke gezondheid hebben en veel medicijnen gebruiken,is het bijna misdadig te noemen. Dit geld ook voor de mensen die van anderen afhankelijk zijn thuis o.a,waar onder veel bejaarden bijv.tafeltje dekje. Studies met betrekking tot weefselleer met broccoli en wortel,gekookt in de magnetron,lieten zien dat de moleculaire structuren van de voedingsstoffen werden vervormd tot het punt van het VERWOESTEN van de celwanden,
terwijl bij gewoon gekookt voedsel de celstructuren intact blijven.Dit was al in 1975!!!!!!
(lust je nog peultjes?)

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 19-11-2008 18:20

Hannie,
Ik zit hier met mijn mond wijd open, de verhalen van de magnitron telezen,ik wist dat hij schadelijk was maar zoveel schaden aan kan brengen was me nog niet duidelijk tot nu dan,ik heb er wel één, ondooi mijn brood s'morgens, brrrrrrr stekker der uit en bij het oudvuil die magnitron.
Dank je voor je geweldige uitleg ,en waarschuwing is hier echt op zijn plaats voor vele die een magnitron in bezit hebben.
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2008 22:07

Heftig allemaal hé Dames.
Nogmaals dank je wel Hanny voor je oplettende
zeer belangrijke stukje. Niet alleen Marcel Messing is
klokkenluider voor o.a. dit soort berichten,
die taak is ook aan ons als we met dergelijke berichten geconfronteerd worden, op welke manier dan ook. ;-)

Positief is dat onlangs via de pers bekent is geworden
dat wij Nederlanders een stuk gezonder en bewuster met
onze voeding om gaan, het afgelopen jaar.
Dat is mooi om te horen!

Magnetron de deur uit...
Lightprodukten... ook al zo slecht voor lichaam ziel en geest.
Terug naar de moestuinen en de potten en pannen
en met meer tijd en veel liefde ons potje koken!

Hartegroet,

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-11-2008 22:32

Het leuke is dat ik deze week niet de magentron heb gebruikt om iets te ontdooien. Ik ben minder lui geworden door gewoon het eten in de koelkast te ontdooien. Ook heb ik iedere dag netjes met potten en pannen gekookt. Ik probeer ook bijna iedere dag te koken maar soms is even iets opwarmen gemakkelijk. Alle ingevroren restjes heb ik nu weggegooid. Ben enorm dankbaar voor dit verhaal. Ergens weet je wel dat het niet zo goed is maar het is eerder gemakzucht. Zeker als je het enorm druk hebt. Toch ga ik meer tijd vrijmaken en bewuster hier mee om.

Warme groet,

Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 20-11-2008 10:58

Ja,erg he zulke rapporten die men geheim probeerde te houden.Heb ook helemaal zitten griezelen bij het lezen ervan.Ben diegene die het ons toestuurde dan ook
heel dankbaar.En Gerrit gaat het door sturen naar een oud colega,die zelf nog wel koken in hun groep,vooral ook uit de moestuin van een bewoner,onbespoten en wel.
Ook zij lopen kans dat ze geen budget er meer voor krijgen op den duur,maar diepvries
maaltijden.Het is de wereld op zijn kop! Je kind zal daar maar wonen,verschrikkelijk toch?

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Kwantumfysica en kwantummechanica en de wet van de aantrekkingskracht”