Kwantumfysica Marcel Messing zijn boek "Worden Wij Wakk

Kwantumfysica/mechanica. Eenvoudige uitleg wat het inhoud. Is alles met elkaar verbonden. Komen we voort vanuit het grote NIETS? Hoe passen we the secret toe?
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 16-11-2008 23:28

nou ben wel nieuwsgierig Hannie
tja al die apparaten (straling)



liefs van berdien
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 16-11-2008 23:35

Hoop dat het er nog op komt, er ging iets helemaal mis!!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 17-11-2008 07:19

hannie schreef:Hallo allemaal,
Ik kreeg het onderstaande verslag toe gezonden,weet niet goed waar 'k het nu neer moet zetten.Hier bij, hoe er zaken verzwegen worden enzv. Of bij de topic over gezonheid,maar je haren gaan er van overeind staan.Heb een boek van Lynne McTaggert gelezen over kwantum fysica,waarin ze goed uitlegt hoe via trillingen gedachten over gebracht kunnen worden.
Ze heeft diverse onderzoeken samen met anderen gedaan, ook goed bekend staat,voor zo ver ik weet natuurlijk,neem haar heel serieus in wat ze doet/zegt.
Dit verslag gaat over MAGNETRONS en de invloed daar van op onze gezondheid!Cliefs hannie
Nou volgensmij is die hier wel op zijn plek hoor Hannie...very interesting trouwens, fijne dag verders! Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-11-2008 12:31

Geschreven door Lynne Mc Taggert, uit het magazine "what Doctors Do'nt Tell yoy" U.K

Deze informatie is gedurende dit jaar verspreid aan diverse instanties,tot de Tweede Kamer aan toe.Niemand lijkt actie te willen nemen.U kunt nu het ware verhaal achter de magnetron lezen en uw eigen keuzes maken.Een recept voor kanker.

Tien jaar oud bewijs,onderdrukt door Zwitserse rechtbanken,laat zien dat voedsel uit een magnetron verontrustende veranderingen kan veroorzaken in je bloed.Recentere studies voegen nog meer bewijs toe dat magnetrons een risico vormen voor je gezondheid.
In 1989 deed een Zwitserse voedseldeskundige genaamd Dr.Hans-Urich Hertel enige verontrustende ontdekkingen over magnetron ovens.Maar hij mocht er niets over publiceren!
Wat hij publiekelijk probeert te maken is vitaal voor de belangen van consumenten: Ieder voedsl dat gegeten wordt,gekookt of ontdooit in een magnetron kan veranderingen in het bloed veroor-
zaken dat een indicatie geeft van een ontwikkelend pathologisch proces dat ook wordt gevonden
in kanker.Desalnietemin,gedurende deze tijd is Hertel in de tang gehouden door de fabrikanten van
Magnetrons die handelswetten en het Zwitserse gerecht effectief gebruiken.Proberen hem zelfs te
ruineren.(sla nu een stuk over,anders wordt het te lang,al is het belangrijk)
In de tussentijd worden zijn explosieve ontdekkingen bevestigd door bewijsmateriaal dat over de gehele wereld opduikt. Hier een paar voorbeelden,wat echt tekort doet aan deze zeer uitgebreide informatie!
Warm geen melk op in een magnetron
Opwarmen of ontdooien van menselijke melk door een magnetron veroorzaakt een vermindering
van het aantal antilichamen in de melk,zelfs bij hele lage temperaturen.Warm maken op hogere temperaturen dan 72 graden maakt duidelijk dat het een aanmerkelijke vermindering in alle geteste afweerfactoren veroorzaakte.De onderzoekers verwierpen het gebruik van magnetron
in ziekenhuizen o.a om deze reden.Ander onderzoek heeft ook aangetoond dat melk voor baby's
moleculaire veranderingen in aminozuren in melkeiwitten,giftigheid veroorzakend of de voedings
waarde van de melkformule verlagend.Al was het aantal veranderde eiwitten heel laag.Niet alle bewijsmateriaal is negatief.
Hier is het begin van een lang verslag,MAAR ik vervolg nog met de onderzoeken over o.a voor verpakte voedingsmiddelen voor in de magnetron,dat is echt schrikken!!
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-11-2008 13:06

Goh ik schrik hier wel van want ik warm ook wel eens iets op in de magnetron voor het gemak. Ik had altijd begrepen dat er microgolven in de magentron zaten die niet schadelijk zouden zijn. Men verwarde het met radioactieve straling maar het zijn microgolven. Ik ben blij dat je dit vertelt op het forum. Ik warm dus niets meer op van het overgebleven voedsel die ik in de vriezer bewaar of kant en klare maaltijden. Geldt dit ook voor een oven? Mijn magnetron is een oven en een magnetron. Ben heel benieuwd naar het antwoord hierop.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Gast

Bericht door Gast » 17-11-2008 14:16

Dank je wel Hanny dat je dit artikel geplaatst hebt.

Dit artikel ken ik niet, maar ik wist wel dat magnetron niet okay is.
Toen de magnetron in de handel kwam had ik al zoiets van ????
Eerst maar eens onderzoeken dacht ik, het klonk me intuítief niet goed
in de oren. Ik heb dan ook geen magnetron in mijn huis.

Ik wil er wel graag meer van weten,
als je nog meer kan plaatsen over dit onderwerp, heel graag.

Hartegroet,

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 17-11-2008 14:38

Vanavond probeer ik meer neer te zetten Louisa en Sha Na Ra,
het is gewoon eng,niet overdreven.Voor gebruik van een elctrische of
gas oven geld dit niet,het zijn de microgolven die het doen.Zelf heb ik
om die reden(op m'n gevoel dus ook)nooit zo'n magnetron willen hebben.
Ben er wel eens een beetje om uit gelachen door anderen,omdat ik zei
dat er te weinig over de gevolgen bekend was,zeker op de lange termijn.
Zelfs onze kinderen zijn nu ook blij dat ze het nooit gebruikt hebben,
en helemaal al niet voor hun jonge kinderen.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 17-11-2008 17:31

lieve Hannie
voor mij was dit niet iets nieuws had er al van gehoord
maar dekt telefoons/ mobieltjes zijn ook schadelijk en zo zijn er wel meer
produkten die kanker verwekkent zijn zoetjes b.v (merk candarel)
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-11-2008 19:11

Klopt Berdien. Beiden zijn gevaarlijk. Het is zelfs zo dat door de mobieltjes de bijen hun weg naar de koningin niet meer kunnen vinden. Ze raken erdoor in de war. Dit zou betekenen dat onze planten en bloemen eraan gaan en dan houdt ons leven ook op te bestaan. Ik hoop niet dat het waar is maar lees het stukje hieronder maar.

Bijen raken wellicht weg kwijt door gsm straling
Bron: Telegraaf (17-04-07)

De mysterieuze terugloop van de bijenpopulatie valt volgens onderzoekers mogelijk te verklaren door de opkomst van de mobiele telefoon. De biologische radar van bijen raakt verstoord. Dat schrijven twee Engelse kranten. Ze baseren zich daarbij op verschillende onderzoeken aan de Duitse Landau Universiteit en een studie van de Amerikaanse overheid.

In Duitsland, Engeland, Amerika en ook in ons eigen land loopt het aantal bijen stevig terug. Deze teruggang valt niet alleen te verklaren door ziektes. De opwarming van de aarde en luchtvervuiling werden al eerder geopperd, maar een eerste proef met mobiele telefoons in Duitsland bood verontrustende resultaten, zo schrijven de Daily Mail en The Independent.

Bijen weigerden terug te keren naar hun bijenkorf zo gauw er mobiele telefoons omheen werden geplaatst. Het zou verklaren waarom sommige nesten ineens leeglopen en het bijenvolk gedesoriënteerd naar een wisse dood vliegt.

De gevolgen hiervan zijn enorm, aangezien bijen in belangrijke mate bijdrage aan bevruchting van voedselgewassen en het instandhouden van het ecosysteem. Albert Einstein berekende zelfs eens dat de mens zonder bijen maar vier jaar te leven had, aldus de Engelse verslagen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 17-11-2008 19:25

louisamartin schreef:

Albert Einstein berekende zelfs eens dat de mens zonder bijen maar vier jaar te leven had, aldus de Engelse verslagen.
o appart Louisa weetje hier meer over dan ?
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Kwantumfysica en kwantummechanica en de wet van de aantrekkingskracht”