Werken met je krachtdier.

Indianen, hun gebruiken en/of wijsheden
Plaats reactie
natacha
Lid
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-07-2010 13:38

Bericht door natacha » 04-08-2010 17:09

hoi kan iemand me helpen om te weeten wat mijn totemdier is en mijn krachtdier hoe kom ik dit te weeten ? groetjes natacha

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 04-08-2010 18:41

welk dier spreekt je het meeste aan en is vaak in je gedachten of omgeving. Misschien dat Karin dat beter kan verwoorden.
Don't shoot the messenger

natacha
Lid
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-07-2010 13:38

Bericht door natacha » 05-08-2010 09:48

in mijn gedachten komt veel een duif voor en witte vlinders.
in mijn daagelijks leven heb ik veel te maaken met honden , en zie veel dufen en vlinders ook !!! wat kan het nu zijn ? help a u b bedankt natacha :wink:

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 05-08-2010 09:56

voor jou de duif, welke boodschap ervaar je hierbij?
Don't shoot the messenger

natacha
Lid
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-07-2010 13:38

Bericht door natacha » 05-08-2010 10:23

een duif als ik ze zie geeft me rust ,ik vind ze ook slim maar dit is mijn gevoel , liefde dat ze uitstraalen ik kan het niet zo goed uitlegen .groetjes natacha :wink:

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-08-2010 20:47

Natacha,
Vlinder staat voor transformatie,let op het moment wat is het belangrijkste voor jou?Waar heb je mee te maken dat zal dan een sleutel voor jou zijn.

Een duif is het symbool van vrede,liefde ,veiligheid van het thuis.Het moeder symbool,en water.
Ook je maag goed in de gaten houden,,,de duif is de enigste vogel die eet van de grond wil jou zeggen let op je darm flora?

Een hond staat voor trouw en bescherming....zijn er windvlagen in jou leven Natas,,,de duif en de hond vertellen jou ga je veiligheid zoeken bij jou thuis. Een hond kent zijn gebied door en door..territorium....ken jij je thuis heel goed?Ben je trouw aan je zelf..of moet je zo nu en dan wat meer speels zijn zo als een hond dit doet?

Nu even nog een uitleg op jou vraag,,,,een totemdier daar ben jij je hele leven tot aangtrokken???In zijn doen en laten kun jij je zelf herkennen,doen zoals hij of zei doet en je zal in je hogere zelf staan.In welke situatie dan ook staat die naast je met raad een daad als je het maar vraagt.Voor het leven.

Je krachtdier is het dier dat je meerdere keren op je weg komt)die dag,die week,soms die maand' om jou iets te vertellen.Voor het moment,die situatie....Hij geeft je een leer om verder te komen in je groei,je weg etc...voor dat moment.Alsjeblieft lieverd.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-08-2010 20:54

Ik zie de laatste tijd steeds reigers, langs het water maar ook vliegend en zelfs in het park zag ik er 1 had het daar nog nooit gezien. Maar ja er is wel wat water dus niet raar dacht ik.
Toen ik naar een speeltuin ging waar ook een kinderboerderij is, zat er 1 tussen de zware zwanen.
Valt me echt op of ik nu in de auto zit of ergens op een bankje overal reigers........

Waar staat die dan voor Karin?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-08-2010 21:14

Welke kleur heeft hij Wilma?Mediteer met deze kleur het zal je veel onthullen over zijn rol in jou leven.
Hij staat voor onafhankelijkheid.Het Symbool voor evenwicht het vermogen om vooruit tegaan.Hoe groot was hij....hoe groter hij is hoe dieper het leven verkent kan worden door dat hij lange poten heeft.Is ook een teken dat je niet van alles nodig hebt om stabiel te blijven dank zei die lange poten.Als hij eet staat een reiger in het water....sterk met de aarde verbonden...toch door het water dan is hij verbonden met andere demensies.Die kan jij verkennen.Vandaar ook zo belangrijk voor jou om uiteenlopenden activiteiten en demensies van het aardse leven te verkennen.Je bent van alle markten thuis vandaar dat je soms oppervlakkig lijkt.Je weet van kansen te genieten.Een reiger is bijna altijd alleen...alleen niet met de broeitijd.Vandaar dat dit jou wil zeggen,je hebt niet veel mensen nodig in jou leven. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-08-2010 21:58

De kleur is wisselend, maar meestal diep zilvergrijs maar ook wel eens lichter van kleur.

Wel een mooi krachtdier dus, ik kan er wel wat mee.
Ja zal er eens mee mediteren kijken wat het me brengt.

Dank je Karin.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 05-08-2010 22:10

uit mn boek luisteren naar dieren

reiger; Handel onafhankelijk
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Indianen”