Werken met je krachtdier.

Indianen, hun gebruiken en/of wijsheden
Plaats reactie
Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 05-08-2010 22:10

wiba schreef:Ik zie de laatste tijd steeds reigers, langs het water maar ook vliegend en zelfs in het park zag ik er 1 had het daar nog nooit gezien. Maar ja er is wel wat water dus niet raar dacht ik.
Toen ik naar een speeltuin ging waar ook een kinderboerderij is, zat er 1 tussen de zware zwanen.
Valt me echt op of ik nu in de auto zit of ergens op een bankje overal reigers........

Waar staat die dan voor Karin?
Die zie ik op 't moment ook overal. Schijnbaar toch een veelkomende vogelsoort op 't moment. Ik denk niet dat 't betekent dat een reiger je krachtdier is, volgens mij gaat dat veel dieper. Dan je diep vanbinnen iets voelt wat je niet kan plaatsen bij een dier.
..music serves to heal the soul..

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 05-08-2010 22:12

als ik het allemaal begreep en wist wat de mijne was.. had ik het verteld. maar ik heb dit stukje al 2000 keer gelezen en het wil niet doordringen:P
zo dom ben ik tog ook weer nie?:P
x
frozen eyes can't cry

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-08-2010 22:35

Zina wat veel dieper gaat dat is je totemdier......en de reiger is nu niet veel voorkomend..hij heeft genoeg te eten....in de winter is er weinig eten dan land hij hier in de vijver dan is hij veel voorkomend.Je kracht dier is voor het moment.ik geef je een voobeeld ik fiets naar school,voel ik een beest in mijn haar het was een sprinkhaan,ik vroeg aan hem heb je wat te vertellen wil ik je vandaag nog eens zien, heb hem in het gras gezet.Ik fiets naar huis...doe mijn jas uit...weer een sprinkhaan..dan in de gang...dat is voor mijn een teken dat hij mijn wat te vertellen heeft voor op dat moment,die dag of die aankomende weken.

Annous,,,,welk dier trekt altijd jou aandacht.....wie geeft jou lessen in ademhaling....je hebt hem zelf pas een bezoek gebracht.hihihi Je totem.....jij voelt er zelfs liefde voor.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-08-2010 22:36

Dit is zeker geen domheid he van jou uit! Maar het kan bij jou wel 'opgeslagen' worden na al dit tig keren gelezen te hebben. En als de tijd dáár is, voor jou zelf, wordt het alsnog duidelijk voor je, niet eerder dus.
Het maakt niet uit of dit over weken, maanden, of jaren is. Alles op z'n eigen tijd en wat past bij en in jouw ontwikkeling.
liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 05-08-2010 22:36

karin schreef:Zina wat veel dieper gaat dat is je totemdier......en de reiger is nu niet veel voorkomend..hij heeft genoeg te eten....in de winter is er weinig eten dan land hij hier in de vijver dan is hij veel voorkomend.Je kracht dier is voor het moment.ik geef je een voobeeld ik fiets naar school,voel ik een beest in mijn haar het was een sprinkhaan,ik vroeg aan hem heb je wat te vertellen wil ik je vandaag nog eens zien, heb hem in het gras gezet.Ik fiets naar huis...doe mijn jas uit...weer een sprinkhaan..dan in de gang...dat is voor mijn een teken dat hij mijn wat te vertellen heeft voor op dat moment,die dag of die aankomende weken.

Annous,,,,welk dier trekt altijd jou aandacht.....wie geeft jou lessen in ademhaling....je hebt hem zelf pas een bezoek gebracht.hihihi Je totem.....jij voelt er zelfs liefde voor.

zoooo dies dom van mij(A) hahahahah
droog:D
dolfijntjes:D:D
x
frozen eyes can't cry

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-08-2010 22:38

:oops: Dit kwam tegelijk, was dus voor Annoes mijn bericht. :)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 05-08-2010 22:39

hannie schreef::oops: Dit kwam tegelijk, was dus voor Annoes mijn bericht. :)
hahah thank you(L)
xx
frozen eyes can't cry

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-08-2010 22:44

Alles wordt ons duidelijk als wij het willen zien.DOL_FIJN..graag gedaan.... :lol:

HAHA dit heb je al meerdere keren gehad vandaag Hannie....tegelijk een bericht verzenden :lol: :lol: bijzonder
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 05-08-2010 22:46

karin schreef:Alles wordt ons duidelijk als wij het willen zien.DOL_FIJN..graag gedaan.... :lol:

HAHA dit heb je al meerdere keren gehad vandaag Hannie....tegelijk een bericht verzenden :lol: :lol: bijzonder
hihi.. wat ben je tog weer lekker droog :lol:
frozen eyes can't cry

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 05-08-2010 22:48

Ja... :o dat mag je wel zeggen Karin, ben echt verbaast nu hoor, wel leuk zo anders :D
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Indianen”