Werken met je krachtdier.

Indianen, hun gebruiken en/of wijsheden
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-08-2010 20:30

Maar waar staan ze voor? Wat betekend het als ik het zo ineens tegen kom.....
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 10-08-2010 20:34

dieren van Profetie


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 10-08-2010 20:45

Tja die ken ik nie en gaat dan over de albino's.
Die ik vermorzeld op de grond heb laten liggen was taai en zwart/bruin :oops:
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 11-08-2010 21:54

Je zegt het al Wilma taai ..dat komt door het schild dat hij draagt....wil jou zeggen..gebruik je schild als het nodig is het is je pantser.Ook zijn voelsprieten op zijn hoofd,dat is van oudsher een symbool van hoger bewustzijn,,intuïtie en verhoogde waarnemingen.De sprieten zijn onafgebroken in beweging en tasten de omgeving af.Door dit tasten en voelen zijn ze in mystieke tradities nauw verbonden met paranormale gave der psychometrie.Psychometrie of psychoscope is het vermogen om viberaties te lezen van een voorwerp dat men vasthoudt.Je stemt zich daardoor af op de dingen en mensen waarmee het voorwerp in aanraking is gekomen.Je tast vermogen zal zich ontwikkelen wilma met dit krachtdier.Is wel heel bijzonder dat hij in een pit zat...breekt in twee net als de yin en yang,,hou je zelf in balans Wilma.HOOOOO je hebt ook geen gaatje ondekt.Wil jou zeggen dit alles is voor jou nog onbekent.Toch huist de uitleg hieronder voort in jou.Je hebt hem vermorselt,,,,,dan wil je er NU nog niets van weten.Toch is dit het zaatje wat in jou groeit.

Het staat voor,Nieuwe paranomale energieén in jou omgevingen die zullen zich openen.Sterke helderziende dromen zullen zich openbaren.Blijf in balans in dit alles.Insecten geven altijd veranderingen in ons leven aan,zo dit dier voor jou.Hij kan zich buitengewoon aanpassen aan zijn omgeving.Het medicijn van insecten is de kunst van metamorfose dat wil jou zeggen.Voor de mens zijn er veranderingen,jeugd,puberteidt,volwassenheid.Veranderingen in alles wat we in het leven scheppen moet stadia doormaken.Dit correspondeerdt met de vier fasen in de gedaantewisseling van de insecten..alle insecten eveneens al ideeén en scheppingen beginnen bij eitjes.In het ei stadium bevind de bevruchting plaats.

Wij schenken geboorte aan een idee,een activiteit,een nieuwe eigenschap,wat dan ook.daarna de larve etc,In het stadia van het metamorfoseproces vinden we de sleutels tot het scheppen en manifesteren van ongeacht wat.Ook insecten herinneren ons eraan dat wij nooit het zelfde zijn,We veranderen aan één stuk door, en dat is de enigste constante.Het medicijn van insecten kan ons zodoende leren aandachtig te zijn op de allersubtielste bewegingen en communicatie's in ons leven.

Probeer je zelf te bewijzen Wilma,begin bij gebaren,houdingen,bewegingen,klanken,en aanrakingen.
kijk hoe goed je hierin kan communiceren der taal van de insecten.Dat is het waarachtigste medicijn wat hij je brengt.Tip van de sluier voor jou.Als dit alles onder controle hebt,ga weer het bos in.begin zacht,met een bloem,voel,ruik,luister wat het je gaat vertellen.Daarna de struik,hierop volgt het kruid wat voel je,wat zegt het...daarna de staanders.Deze bezitten de geschiedenis der Moederaarde.Voel,ruik aan die boom die jou aanspreekt....luister wat heeft hij je te vertellen heeft.Zo breng jij je kennis op naar de mens.ook hier zit een stadia.Begin bij je zelf voel ,ruik,en betast van je zelf een foto,sieraad,etc wat vertelt het jou,fam,partner,vriendin etc voer telkens dit sadia op net zoals de insect dit doet met zijn metarmofose.Nu de kleur je zegt hij was bruin,dat geeft aan dat je goed geaardt moet zijn,voor deze nieuwe groei.Het negatieve van deze kleur is gebrek aan onderscheidingsvermogen werk hieraan.Had je het laatst niet over een wilg??Ook die geeft je de kennis Heling,magie,innerlijke visioenen en dromen.Lieverd succes met deze metamorfose :wink:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 11-08-2010 22:15

Zo hey Karin dat is me nog al wat wat je hier opschrijft allemaal
Weer die metamorfose die er in voorkomt.
Mmm voel ook wel verandering zeker weten. Maar merk ook dat ik er wel moe van wordt er steeds bij stil te staan. Ik wil graag gewoon zijn en beleven en voelen. Kijken wat komt er langs en dan ervaren.
Lig heel veel te woelen de laatste tijd, dan weer lig ik bloot omdat het zo warm was en dan weer heb ik het koud.
Mij geven de massages die ik zelf krijg ook elke keer weer een bewustwording van hoe mijn lijf werkt en dan is mijn gevoeligheid ook sterker.
Ik had het over een BEUK laatst Karin. Die met die geweldige wortels boven de grond, hij heeft een plat stuk waar ik lekker op kan zitten.
Pluk ook vaak wel een bloemetje of raak het even aan als ik het mooi vind of gewoon mijn aandacht trek.
Ben ook altijd wel van kijken naar de details in de natuur. Maar dat ze me iets geven, naar ze luisteren wat ze zeggen, dat kan ik nog niet ontdekken.
Ja wordt meestal rustig van de bossen maar ook van de zee, de wind, een waterval, zulke dingen. Maar verder komt er niks bij me op, denk ik, heb het niet bewust in elk geval.


Ben blij met deze mooie uitleg van je Karin, is voor mij steeds een andere kijk op mijn ontwikkeling.

Dank je lieverd :P
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 11-08-2010 22:24

sorry was het een Beuk die wil jou vertellen,,kennis van het verleden,verzacht te sterke kritiek,vertel aan hem die kritiek en hij zal het van een andere kant aan je laten zien,tolerantie.Waar ligt je grens Wilma :?: Heel belangrijk.

Doe dat,gewoon zijn,voel,beleef het,kijk wat er langs komt en ervaar dat.Dit is heel bijzonder wat deze nectarine je bracht.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 11-08-2010 22:30

Ik heb zo het idee dat jij mijn grens beter kent dan ik.
Ik ken het soms nog niet hoor, zoek het wel vaak op, maar kom er daardoor ook wel snel overheen.
Verleg hem ook wel eens en dan voelt het goed.
Te scherpe kritiek, oke ik zal er op letten, als het pijn gaat doen dat ik dan mijn grens duidelijker aan geef. Moet ik en weet ik maar ben er niet zo goed in.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 11-08-2010 22:34

Daar kan jij je zelf in trainen...bij je zelf beginnen.....net zoals mijn uitleg metamorfose's.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 26-01-2011 14:34

Een maandje geleden reed ik op de snelweg, en het werd steeds mistiger en mistiger. Ipv 130 ging ik 120 rijden.
Ik werd er onzeker van en voelde een angst in me opkomen van: straks krijg ik nog een ongeluk ik zie bijna niks...

Ineens was ik een moment bij een adelaar. Hij vloog door de dichte mist heen. Toen "zoomde" ik even in op z'n borst (hart)
en voelde z'n kracht/rust, en hij was vol zelfvertrouwen.
En toen was ik weer op de weg, met dat gevoel van de adelaar in m'n hart. Ik zette m'n weg voort met vertrouwen dat 't goed
was. Ik voelde me ook niet alleen meer, maar beschermd op de weg (alsof hij met me meevloog)
En ik kon dat gevoel meenemen de hele weg lang, ben de adelaar zeer dankbaar.
Wat een krachtig mooi dier!
Hij was even een dier dat me op weg kracht heeft gegeven :)

Het gekke is, een hele tijd daarvoor had ik hetzelfde, ook mist op de snelweg, en kwam de adelaar ook met me meevliegen :D
Hij komt zomaar uit het niets, ik visualiseer 't niet, maar komt ineens op als lijkend op een visioen.
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 26-01-2011 16:35

Mmmmmmm....ik heb vele vriendjes.... :wink:
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Plaats reactie

Terug naar “Indianen”