Astrologie via het Medicijnenwiel

Indianen, hun gebruiken en/of wijsheden
Plaats reactie
Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 13-08-2010 20:03

karin schreef:Garry,Sorry ik lees nu jou bericht hier pas...De slang is zijn totem,hier haalt hij de kracht.Jij zegt het tweede totem de slang...mag ik hier een uitleg voor???
Oh ik heb de kikkerclan gelezen als zijnde óók een totem...maar daar doel ik nie zo zeer op hoor. maar op t feit dat t hier een kikkerclan betreft, maar de totem/slang nuttig zich/ voedt zich met ratten, muizen, hagedissen en :shock: kikkers en is daarnaast verzot op insecten als tussendoortje. :idea: Wat mij ah denken zette, vandaar die vraag over destructie in eerder quote...of kun je die link nie volgen Karin?
Of moet ik de clan los zien van de totem :oops: (me no know nothing :lol: ) Liefs Garry :wink:
Ps tjee t alweer tijd gelee, moest me weer effies focussen :roll:

Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 26-08-2010 21:12

Garry schreef:
karin schreef:Garry,Sorry ik lees nu jou bericht hier pas...De slang is zijn totem,hier haalt hij de kracht.Jij zegt het tweede totem de slang...mag ik hier een uitleg voor???
Oh ik heb de kikkerclan gelezen als zijnde óók een totem...maar daar doel ik nie zo zeer op hoor. maar op t feit dat t hier een kikkerclan betreft, maar de totem/slang nuttig zich/ voedt zich met ratten, muizen, hagedissen en :shock: kikkers en is daarnaast verzot op insecten als tussendoortje. :idea: Wat mij ah denken zette, vandaar die vraag over destructie in eerder quote...of kun je die link nie volgen Karin?
Of moet ik de clan los zien van de totem :oops: (me no know nothing :lol: ) Liefs Garry :wink:
Ps tjee t alweer tijd gelee, moest me weer effies focussen :roll:
Hoihoi Karin heb je nog een reactie voor mn brainwave hierboven of snap je totaal nie waar ik t over heb :oops: Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 26-08-2010 23:28

Lieverd Karin is nog met vakantie,als ze terug is zal ze wel antwoord geven.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 26-08-2010 23:34

Ik zag nu pas het bericht over of de heliotroop een giftige steen is.Maar dit is niet zo.
Bij niet zeker weten en je wilt toch een edelsteenwater ervan maken dan de steen in een bakje leggen en dat bakje weer in een grotere bak met water zodat de steen niet in aanraking komt met het water wat je dan uiteindelijk wilt drinken.Zo geeft de steen toch z,n energie af.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 27-08-2010 08:08

Marianne schreef:Lieverd Karin is nog met vakantie,als ze terug is zal ze wel antwoord geven.
Oooh hihi :o ik dach al heb nog geen antwoord/respons verkregen op haar eigen gestelde vraag op die van mij hihi ik hoor t wel naar Karin's vakantie, want ik weet ook nie hoe ik die kikkerclan kan zien. Lieverd bedankt, tottemetot! Garry :wink:
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Plaats reactie

Terug naar “Indianen”