Verkouden?

Kruiden en hun betekenis, gebruik van kruiden, uit de natuur, genezen met kruiden, ziekteondersteuning, thee, reiniging van ruimten, en huid en haar verzorging
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-09-2009 19:50

Dank jullie wel voor de goeie tips en lieve woorden. Het zit helaas niet mee. Voel me ook zwaar belabberd en het leek gisteren even beter te gaan maar vandaag brrrr. Dus als ik niet zo vaak hier reageer, dan weten jullie wat er aan de hand is.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-10-2009 23:13

Honing kamille,rozenbottel,zilverwater alles in de keukenkast,bedankt wilma voor je tip. Ik ben ook grieperig Louisa,,rillerige,baba voel jij je al wat beter?Voor alle gieperige mensen veel beterschap raadpleeg de kruiden hoek,zilverwater van Sita, er staan zeker iets voor jullie tussen wat je lekker vind en een opkikker geeft.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-10-2009 23:19

Ja vervelend he Karin die verkoudheid. Kom er niet zo makkelijk vanaf en ben erg moe de laatste tijd. Last van mijn neus en zwakjes. Duizelig soms. Zal zeker ook meer mijn best moeten doen hier weer van af te komen want heb gehoord dat veel mensen er lange tijd mee zitten.

Warme groet,
Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 04-10-2009 23:21

En nysileen tabletjes! Speciaal voor griep en verkoudheid. Dit naast zilverwater en thee gebruiken. Gebruiken dit al jaren met voldoening.
En rustig uitzieken he.
Beterschap Karin!
oordeel over gedrag niet over de persoon

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-10-2009 23:25

Dank je Gerrit ik ga dat ook is proberen,louisa ik heb die symtonen ook,heb jij dat je ook dat je overal stroom van krijgt?rare vraag ik heb hier al heel de week last van.Je moet mijn haren is zien ,als ik ze borstel haha,
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-10-2009 23:31

Ja dat heb ik ook Karin. Heel statisch haar maar ook het gevoel dat er stroom door me heen gaat en daar word ik soms ook duizelig van. Rare druk in mijn hoofd ook.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-10-2009 23:33

OOk met dit alles kan ik jou een hand geven.Nieuwe soort griep neem ik aan.Er is ons één ding te doen,luisteren naar het lichaam en uitzieken,onder de wol en ons laten verwennen.Beterschap lieverd
Liefs karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-10-2009 23:38

Dank je wel Karin. Jij ook beterschap in deze. En misschien toch de Mexicaanse? Heb me namelijk nooit zo raar gevoeld tijdens een griepje.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 04-10-2009 23:42

Deze griep/verkoudheid heeft een lange aanloop,en lijkt ook een langere na sleep te hebben. Wij hingen er al een tijd tegen aan,hannie heeft het nu,vroeg n bed dus, en inderdaad prikkende gevoelens in armen benen,hoofd. En heel zwaar moe, anders dan anders. En alles doet zeer,binnen en buiten op de huid.
ik zal wel volgen denk ik, wel vroeg dit nu.
Jij ook beterschap Louisa!
oordeel over gedrag niet over de persoon

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 04-10-2009 23:46

Dank je wel Gerrit. En maar hopen dat jij je het niet krijgt want duurt wel lang. En nog beterschap aan Hannie van mij!

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Kruiden”