Lavendel bad

Kruiden en hun betekenis, gebruik van kruiden, uit de natuur, genezen met kruiden, ziekteondersteuning, thee, reiniging van ruimten, en huid en haar verzorging
Plaats reactie
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Lavendel bad

Bericht door karin » 24-09-2009 22:28

hannie schreef:
Wat je zegt over een lavendel bad, kon ik zelf er wel neer gezet hebben,doe dit al jaren op exact de zelfde manier als het maar even kan,heel frapant. Zo lang ik het me kan heugen,is lavendel al mijn lievelings geur,heerlijk gewoon. In huis, in bad, kast, parfum etc etc.

liefs hannie
Graag gedaan lieve mensen.
Ook voor mijn is lavendel mijn lieveling,mensel met thuja,salie.Is wijdend ,ladend,reinigend.Heerlijk!!!
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-09-2009 22:28

Ja ik gebruik ook altijd lavendel want heb een whirlpool maar die zet ik niet altijd aan. Moet ik wel zin in hebben. Heb sinds een paar weken een infraroodcabine met lavendel aromatherapie. Word je helemaal rustig van. Echt heerlijk.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 24-09-2009 22:36

heb geen bad :?

maar wel lavendel in mn tuin lavendel in slaap kamer schijnt niet te mogen

maar uuh we zijn of topic :arrow:

Spiritualiteit op vakantie ervaren?

ik vindt je verhaal zo moooi Karin Kleine dood,wedergeboorte.
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 25-09-2009 01:54

Heb je ook niet nodig Berdien, ook met een douche, kan je heerlijk ontspannen met diverse lavendel producten hoor.
En daarna heerlijk een body lotion of creme ed. niet duur, en je hebt het zelfde effect.
liefs hannie
oordeel over gedrag niet over de persoon

Plaats reactie

Terug naar “Kruiden”