Mineralen en edelstenen. Intro

Mineralen, Edelstenen en Kristallen. Schoonmaken en opladen. Edelsteentherapie.
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 11-09-2012 20:47

Ik heb een grote Barnsteen op een nachtkastje, van Yvo gehad
Ben ik nu vrij van vlooien/teken of lyme???


Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 13-09-2012 00:10

Hoi hoi

Ik heb ze vandaag binnen gekregen per post....heb als eerste de prehniet om gedaan die is zo mooi........trouwens die carneool ook hoor
Weet niet hoe snel je iets merkt....
Ik weet wel van de vorige keer dat bij die cyaniet/kyaniet ik binnen het uur boos liep te doen en dat bleef zo....

Ik had wel vanavond ineens vanuit het niets dat het bloed in me wangen heel snel leek te gaan stromen whahha........

Dat wilde ik alleen ff laten weten....

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 13-09-2012 00:27

Hoi Barbara

Laat het gewoon gebeuren .het is heel persoonlijk hoe snel een steen bij iemand werkt.Alles is energie en trilling dus ook stenen.
Het is het beste om de stenen aan de linkerkant van je lichaam te dragen >links krijg je energie binnen ,rechts gaat je energie weer uit je lichaam.Dan heb je er het meest profijt van.Zijn de stenen ruw of geslepen? want ook dit maakt verschil ,maar dat had ik al eerder uitgelegd.De trilling van geslepen stenen is anders dan van ruwe stenen en in geslepen vorm zal het langer duren voordat het werkt. de stenen eerst reinigen voordat je ze gaat dragen want ze kunnen aangeraakt zijn in de winkel door verschillende mensen.(allemaal energie van anderen )
Onder de stromend kraan afspoelen.dan pas kunnen de stenen voor jou iets doen.
veel succes
groetjes Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 15-09-2012 14:36

Hoi hoi......

Marianne, ik had de stenen idd eerst afgespoeld onder de kraan en in het maanlicht gelegd de eerste nacht....
Maar gistereavond gebreurde toch wat geks!!!
Ik heb nu de carneool om hangen en ik ging in bed liggen......
Was nog ff wakker kon niet direct de slaap vatten en het leek net alsof mijn dekbed niet op me lag maar boven mij zweefde....dus ik ben me omgedraaid omdat ik dacht zal wel aan mij liggen....
En toen leek het net of ik in zijn geheel aan het zweven was........ :shock: :shock: :shock: :shock:
Zo tien cm boven het matras....dat was zo gek.....zou dit nou door die steen kunnen gebeuren?Het leek ook net of er iemand naast me stond....durfde niet te kijken dus weet het niet zeker......maar zo voelde het wel............
Whaahha heb ik weer

Groetjes en allemaal een fijn weekend

Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-09-2012 22:14

Ik kan met carneool zekers niet slapen. Het is een behoorlijk actieve steen.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 16-09-2012 23:23

Hoi Barbara,

We maken allemaal reizen buiten ons lichaam als we slapen of in een waak /slaap houding zijn en zijn dan in een andere staat van bewust zijn.Dus heel mooi dat je ervan bewust wordt.
Je bent dus niet de enigste die dit meemaakt
Wees niet bang als je iemand naast je gevoeld hebt.Dit kan een gids ,engel of overledene zijn. De geestelijke wereld wil contact met je maken.

De carneool is een activerende steen zoals ik al eerder zei.Misschien heeft ie je wel geholpen om heel open te zijn en dus bewust dingen te ervaren.
.Je kunt een steen alleen opladen in de volle maan.(bij andere maanstanden werkt dit niet zo goed) Vannacht is het nieuwe maan of je kunt de steen op een bergkristal cluster(ruwe groep bergkristal) leggen als je die hebt .tevens kun je de steen in de aarde graven en daar over nacht laten opladen door moeder aarde .de volgende morgen goed afspoelen en weer bij je dragen.
De volgende volle maan is trouwens op 30 september dan alle stenen die je hebt weer opladen eerst wel afspoelen.

De vorige volle maan was op 31 augustus Dat was trouwens blauwe maan daar er twee keer volle maan was in één maand tijd .Was op 2 augustus en 31 augustus.

groetjes Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 17-09-2012 11:46

Hoi Marianne,

Dank voor je antwoord....maar heb de Carneool even af gedaan.....ik heb het idee dat het even iets sneller gaat dan dat ik kan bijbenen...
Heb nu de Preniet om.....die ik ook voor mijn zoontje heb aangeschaft....
Hij wil em alleen niet om...beetje jammer want hij heeft ADHD.....en ook medicatie hiervoor.........heb alleen het gevoel dat teveel krijgt dan hij iegnlijk mag hebben en wilde dat met de steen halveren of misschien helemaal niets meer laten slikken.

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 17-09-2012 12:04

Hallo Barbara,

Altijd onder controle blijven van je arts en geen medicijnen uit jezelf gaan weglaten of minderen. Stenen helpen mee maar zijn nooit een vervanging van een arts of medicijn. Het kan wel en medicijnen , en stenen zijn.Stenen kunnen in dat opzicht geen kwaad.
Iemand met ADHD kan wel meer in balans komen, ,maar dit vergt een hoop geduld,tijd en heel veel ondersteunende gesprekken.Ik ken een vrouw die ik ermee geholpen heb die dit had.Zij is nu beter in balans en ik ben reuze trots op haar want ze heeft heel hard aan zichzelf gewerkt.
groetjes Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 17-09-2012 13:42

Hoi Marianne,

Nou ik zou het ook niet uit mijzelf weglaten hoor....het gaat nu net goed met hem...maar mijn gevoel zegt gewoon dat het niet alleen ADHD is maar ook spiritueel...dan krijg je natuurlijk ook veel prikkels van alle kanten.........
Hij zei voordat we aan de medicatie begonnen dat hij vaak door mensen werd geroepen die een stuk kwijt waren uit hun gezicht met een grijze kleur om hun ogen en gezicht.....en hij heeft in het verleden(half jaar geleden) voorspellingen gedaan die later uitkwam met zelfs de dood als gevolg........
En ik weet wel dat kinderen met de leeftijd van ongeveer 5 jaar open staan voor alles wat rond ons zweeft maar zulke dingen verzin je ook niet zomaar...........

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 17-09-2012 14:15

Hoi Barbara,

Dat klopt dat kinderen of volwassenen vaak een stempel opgedrukt krijgen van ADHD terwijl ze zeer parnanormaal begaafd zijn.
Meestal zijn kinderen tot hun 7e levensjaar erg open daarna sluit zich dit langzamerhand weer als niet erkent wordt door hun ouders of omgeving dat het meer ziet dan dat eigenlijk in ons zicht mogelijk is of als het kind ermee gepest wordt .Dan trekt het zich terug.Dus luister altijd naar het kind en zeg nooit dat het iets verzint want dat is niet zo.Het kan een nieuwe tijds ,indigo of kristal kind zijn. Die kinderen hebben minder chakra's dan wij.Kijk maar eens op mijn website chomaliel.nl daar heb ik een e magazine opstaan (helemaal rechts op de menubalk als je erop klikt komen alle Emags van jan tot sept tevoorschijn.m)en in de uitgave van april staan de verschillen beschreven. Je kunt het gratis lezen.

groetjes Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”