Migraine en edelstenen

Mineralen, Edelstenen en Kristallen. Schoonmaken en opladen. Edelsteentherapie.
Plaats reactie
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Migraine en edelstenen

Bericht door wiba » 15-11-2009 10:23

Hallo allemaal

In een andere topic vroeg ik of er iemand iets kan vertellen over de bloesemremedy bij migraine.

Hier kreeg ik van jou Marianne een antwoord op dat amathist over het voorhoofd van iemand strijken zou helpen tegen migraine en dat de steen zelfs was geknapt en de migraine was weg.

Moet het een ruwe steen zijn dan of kan het ook een getrommelde zijn en maakt de groote van de steen ook uit?

:P Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 15-11-2009 12:15

Lieve Wilma,

Het beste kun je een ruwe steen gebruiken dat heb ik al eens eerder benoemd .Daar een ruwe steen een andere trilling heeft dan een geslepen vorm.Dat is wel eens onderzocht.Kijk maar eens naar water dat heeft Masuru Emoto toch laten zien. Dat als je negatieve gedachten naar water stuurt dat dan het water kristal er anders uit ziet dan met positieve gedachten.Zo werkt dit ook alles is immers energie en heeft een trilling.Die trilling kan veranderen door er iets mee te doen zoals bewerken /slijpen van een steen b.v.Dan veranderd de trilling.
Die mevr. hield de steen/amethist telkens als ze migraine had op haar voorhoofd.Ze had het altijd heel erg ,was verpleegster en had heel veel spanningen.Ze moest echt gaan liggen in het donker ,daar ze het licht niet kon verdragen door de pijn.Dit heeft ze een een tijdlang gedaan .
Naar een tijdje is de steen kapot gebarsten in honderd duizend stukjes en had z,n werk gedaan. Ze was van haar hoofdpijn/migraine af en heeft er geen last meer van gehad.
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 15-11-2009 15:29

Dank je wel Marianne, ik zal het ze zeker adviseren.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”