Opladen van edelstenen.

Mineralen, Edelstenen en Kristallen. Schoonmaken en opladen. Edelsteentherapie.
visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-03-2010 13:59

Marianne schreef:
Je kunt het ook in een bloempot met aarde doen
om even weer on-topic te gaan :wink:
Is dit net zo krachtig als je edelsteen in de aarde stoppen?
In een bloempot is er toch niet het contact met de aarde en aarde-kern?
Of gaat 't om 't element aarde alleen?
n.b. zeker geen potgrond gebruiken...
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 07-03-2010 14:46

Het contact met de aarde is er altijd ook al stop je het in een bloempot bij gebrek aan beter.
Alles is immers energie.En alles is met elkaar verbonden.Wij denken helaas veel te aards Ik woon op de derde verdieping maar toch kan ik me aarden en werkt het net zo goed als dat ik beneden ben.Ik doe mijn stenen dus ook in een bloempot.
De intentie die je erbij hebt is nog belangrijker dan de plaats.Zoals alles waar je in geloofd zal waarheid worden.Ik had een therapeute die had een tennisgroot kanker gezwel in haar lijf .Ze was ervan overtuigt dat ze zou genezen en heeft dit met de goddeljke wereld samen zelf gedaan.Zonder ingrepen zonder chemo. Na verloop van tijd ,het heeft wel even geduurd ,liet ze weer een scan maken en weg was het gezwel en ze was genezen verklaard.Door haar vertrouwen,goede voeding en overtuiging werd het kankergezwel kleiner
Zij is de vrouw van een huisarts ,dus zat dicht bij de bron en werd natuurlijk wel goed in de gaten gehouden .,maar vond dat ze toch zelf de kracht had dit te bewerkstellingen.Ik weet dat ze heel erg naar de natuur leven en gezonde voeding tot zich nemen, ze zijn vergetarier en gaan met de zon op en als de zon ondergaat gaan ze weer naar bed.Ze mediteren veel.Ze hebben een hele drukke praktijk.Zij is psychologe.Hij huisarts ,accpuncturist,natuurgeneeskundige.Ik kwam met haar in aanraking toen ik een burnout had.Later hebben we een tijd samengewerkt en bestelden ze stenen die zelfs naar therapeuten in Duitsland gingen.

Zo is het met stenen ook Als jij geloofd dat een steen goed voor je is dan is die dat ook.Welke dat je ook intuïtief oppakt.
Een voorbeeld .Ik had vroeger een cliente een vrouw die erg aan reuma leed een tourmalijn gegeven en ze had hem in haar bh genaaid om hem altijd bij haar te hebben.Ze kon slecht lopen door artritis en toen ze de steen had ging het beter met haar.ze vertelde me dat ze een keer vergeten was de steen eruit te halen toen ze zich verkleed had en de tourmalijn dus nog in haar andere bh zat.Toen zij zich dit realiseerde kon ze ineens niet meer lopen.En moest opgehaald worden totdat ze weer thuis was en de steen weer bij haar had .Toen ging het weer beter met haar.Dit is een goed voorbeeld van dingen die we soms onbewust doen en die toch grote effecten kunnen hebben.
Dit is echt gebeurd en toont aan dat onze gedachten krachten zijn die we wijs mogen gebruiken.We zijn krachtiger dan we denken.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 07-03-2010 15:42

Prachtig deze ervaring marianne,zie wat een gedachten gang met je doet.In je gedachten zit de kracht,waar de oerbron van energie huist.Wij zijn veel vergeten en oerkracht kwijt,de stenen bezitten die wijsheid die is bewaardt,wat je uitstraalt dan zal je krijgen.Je bent wat je wil zijn.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 07-03-2010 15:57

Bedankt Marianne voor je uitleg en prachtige verhaal over gedachten-kracht!
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 07-03-2010 18:53

Dat heb je mooi verteld Marianne, zulke voorbeelden leven in mijn verbeelding verder. Echt zo fijn om dit hier te mogen lezen.
Dank je voor het delen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 24-03-2010 20:25

Hoe reinig je fijne/kwetsbare sieraden met edelstenen?
Heb een turkoois kettinkje, te fijn om in de aarde te doen of onder de kraan te spoelen.
In de zon zal het verkleuren...
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-03-2010 20:47

Je zou het kunnen ontladen in hematietsteentjes en dan weer opladen in bergkristalsteentjes
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 24-03-2010 22:57

Edith is het een split ketting dus ruw turkoois of is het geslepen?
Als het geslepen is kan het geen kwaad om het kort met water af te spoelen.En in de volle maan op te laden.Nooit in de zon leggen.Dat kunnen trouwens alle stenen in de volle maan opladen.En met nieuwe maan ontladen.
En met gedachte kracht kun je veel doen.Dus durf je het niet aan doe het dan met gedachte kracht.

En wat Louisa al zei je kunt van die zakjes kopen met hematiet en daarmee ontladen door het kettinkje erin te leggen en bergkristal en ze daarmee weer op laden,door het sieraad daar weer op te leggen.
Volg je gevoel daarin.Wat voor jou goed voelt.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 25-03-2010 13:51

De steentjes lijken op kleine "donuts" hihi, van 1 mm, heel fijn (dus wat plat en rond geslepen)
Sommige zijn wat verbrokkeld, stukjes eraf, maar dat lijkt leuk/speels.
En 't glimt niet, zoals veel geslepen turkoois.
Maar 't touwtje erin is ook zo fijn, erg breekbaar.
Met maanenergie opladen/ontladen ga ik eens doen Marianne.

Ketting zag er vermoeid uit, maar gisteren in m'n handen gingen deze gloeien, en wat jij zegt,
met gedachtenkracht en energie ontladen/opgeladen. Dat voelt ook goed en zag aan 't kettinkje
dat 't op een of andere manier meer straalde :roll:

Hij ligt ook wel eens op een groot bergkristalkluster. Kan dat ook i.p.v. kleine steentjes?

Bedankt ook Louisa voor het meedenken! :wink:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 25-03-2010 16:29

Het lijkt me inderdaad een split ketting, en ongeslepen daar ze niet glimmen.Heel mooi.
Een bergkristal cluster is heel goed om stenen bij op te laden dus dit kan.Als je hem hebt het kettinkje gewoon erop leggen.En ook met andere stenen kun je dit doen.Op de bergkristalcluster leggen.
Het is eigenlijk beter dan dat zakje met die geslepen steentjes bergkristal.
Je ziet Edith wat gedachtekracht doet dat je het kettinkje zag veranderen en het ging stralen,na jou aanraking en gedachtekracht.Heb je eventueel een stuk ruw hematiet dan kun je hiermee stenen ontladen door ze erop te leggen.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”