Veel dromen

Mineralen, Edelstenen en Kristallen. Schoonmaken en opladen. Edelsteentherapie.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Veel dromen

Bericht door wiba » 04-03-2010 11:44

Ik ken iemand die heel veel droomt. De dingen die gebeuren snel op zich zelf betrekken. En dit in de nacht op een rijtje voorbij ziet komen in de droom.
Wat kan ik het beste adviseren?
Heb deze vraag ook bij de bloesemtherapie gezet, misschien is een combi goed?
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 04-03-2010 12:16

In de nacht vewerken we dingen die we overdag meemaken en die ons bezighouden.Je schrijft dat die persoon veel opzich zelf betrekt.Waarschijnlijk heeft deze persoon weinig eigenwaarde en daar mag dus aan gewerkt worden.
Als dat meer in balans is zullen ook de dromen anders zijn.

:D Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 04-03-2010 12:34

Vergeet ik helemaal een steen erbij te vermelden sugiliet neemt onzekerheden weg en aquamarijn helpt je met je emoties om te. gaan. :wink:
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 04-03-2010 12:44

Marianne schreef:In de nacht vewerken we dingen die we overdag meemaken en die ons bezighouden.Je schrijft dat die persoon veel opzich zelf betrekt.Waarschijnlijk heeft deze persoon weinig eigenwaarde en daar mag dus aan gewerkt worden.
Als dat meer in balans is zullen ook de dromen anders zijn.

:D Marianne
Klopt helemaal Marianne dat is ook het geval bij deze persoon. Het dromen is soms heel onsamenhangend, maar vaak kan ik er wel veel uithalen en klopt mijn uitleg ook vaak.
De persoon weet dat het gevoelsleven uit balans is en gaat er ook aan werken. Op eigen initiatief is er een stap in de goede richting gemaakt.
Daar zie ik kracht in die nodig is om het te doen laten slagen.

Dank voor je stenen tip, ken alleen de sugiliet niet, ook nog nooit van gehoord, zal het eens opzoeken hoe het eruit ziet.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 04-03-2010 12:56

Sugilith is een paarse steen met soms wat bruine strepen.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-03-2010 20:06

Daar zijn meerdere stenen voor Wilma,ik zie en lees Marianne heeft er al veel benoemt,leg al die stenen bij elkaar en laat die dame op haar gevoel haar steen uitzoeken,de steen die dan het beste bij haar past zoekt haar. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-03-2010 20:13

karin schreef:Daar zijn meerdere stenen voor Wilma,ik zie en lees Marianne heeft er al veel benoemt,leg al die stenen bij elkaar en laat die dame op haar gevoel haar steen uitzoeken,de steen die dan het beste bij haar past zoekt haar. :lol:
Dat zeg je wel makkelijk Karin, maar ik heb die stenen allemaal niet en weet ook niet hoe ze er uit zien.
Ben soms in een winkel waar veel stenen bij elkaar liggen zonder naam erbij dan weet ik niet wat ik moet nemen.
Voor die persoon is het helemaal een vreemde onbekende wereld en ik wil me een beetje orienteren wat dan als advies het beste is voor haar, mocht ze wat willen kopen.
Weet dat het goed is om haar het zelf te laten uitzoeken en dat ze zal pakken wat goed voor haar voelt, maar zij komt niet met stenen in aanraking dus is dat lastig.
Toch fijn dat je het zo benoemd, kan er altijd wel wat mee alleen in dit geval niet.

Thanx Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 05-03-2010 22:47

mmmmmmmmm beste advies is volgens mij toch echt als je n winkel in loopt en ziet/voelt aaaaah die is voor mij (ja toch? )zo werkt dat bij mij in ieder geval en als ik dan de beschrijving lees denk ik nou is tie zeker voor mij lol

als men bijvoorbaad al niks met stenen heb kom je misschien ook niet bij dat gevoel? is mn gevoel
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 05-03-2010 23:35

Voor mijn is dit ook makkelijk Wilma,zeer spijtig dat je er in dit geval niets aan hebt.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 06-03-2010 00:08

He lieve Wilma,Voel terwijl je heel erg aan die vrouw denkt(je verbind jou energie met de hare ) als je in een stenenwinkel bent of waar ze stenen verkopen en laat je leiden door je gevoel.De steen die je dan intuïtief oppakt of naartoe getrokken wordt is voor haar bedoeld.
liefs Marianne
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”