Groene jade

Mineralen, Edelstenen en Kristallen. Schoonmaken en opladen. Edelsteentherapie.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Groene jade

Bericht door wiba » 28-08-2010 22:22

Al een hele tijd ben ik op zoek naar mijn hangertje die ik in China gekocht heb, jaren geleden.
Kon het niet vinden, nergens.
Gisteren moest ik van mezelf in een laadje kijken, geen idee waarom, was er nu helemaal niet mee bezig.
Zag een doosje liggen en daar zat mijn hangertje in.
Het is een groene jade draakje. Ben in het jaar van de draak geboren 1964 en heb het ook in het jaar van de draak gekocht destijds.
Heb het omgedaan en ben gaan slapen.
Maar ik heb verschrikkelijk veel gedroomd vannacht. Van jagen in een bos op wild met een speer hihi tot romantisch in de duinen met een geliefde haha.
En nog veel meer maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien............

Zit ik net te kijken waar de jade eigenlijk goed voor is en wat lees ik.........zet aan tot dromen.
De steen staat ook bekend als droomsteen, hij zet aan tot dromen en tot de juiste interpretatie van de droominhoud. Jade helpt om tot de kern van een probleem door te dringen en geeft inzicht in verborgen waarheden.
Oa stond dit er vond het wel grappig en wilde het even delen.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Bericht door Cailen » 28-08-2010 22:28

Gossie...is nu de tijd geweest dan om te gaan dromen. Geweldig zoals stenen je precies kunnen vertellen hoe of wat.
Nou, droom ze....hoop wel dat het leuke en mooie dromen blijven....
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Bericht door Sita » 28-08-2010 22:32

Wat mooi dat je dat terug hebt gevonden. Het zal zijn zijn bedoeling hebben gehad dat je nu weer met die stukken mag werken en gebruiken.

En raad eens.ik ben ook draak uit 64 :lol:

En heb ooit voor mezelf een mooie ring cadeau gedaan met een jade boehha erop. Ik was veel jonger, en vond het ook gewoon mooi.

Jij lekker slapen Wilma vanavond. :)


wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 28-08-2010 22:46

Ja Sita jij bent 33 dagen ouder dan mij en ik had al eens gezien dat je ook een draakje bent :lol:

Ik zal mijn best doen om er iets bijzonders van te maken vannacht in mijn dromen hihi

Jullie ook lekker slapen en fijn dromen .....
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 28-08-2010 23:42

Mooie ervaring Wilma en wat prachtig dat je hem weer teruggevonden hebt.

Echte jade kun je trouwens herkennen dat hij de lichaamstemperatuur niet aanneemt dus de steen blijft altijd koud.
Jade is een vrij dure steen en daarom is er veel nep in de handel,waar je dan veel minder voor betaald.

Hij doet behalve wat jij al zo mooi beschreven hebt ook, helpen bij het ontgiften en is goed voor de nieren,tinnitus en migraine.

Ik wens je mooie dromen
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 29-08-2010 09:29

Sweet dreams...mooi puzzeltje gelegd, alles komt hoe t komt :wink: LIefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-08-2010 11:21

Goede tip over die lichaamstemperatuur overnemen zeg, weet niet of die van mij dan wel echt is :? Het is de ene keer wel koud en de andere keer iets warmer dus zal er wel aan liggen of het wel of niet op mijn huid heeft gelegen.
Heb er nog meer over gelezen dat het met je kan doen, zoals:

Het zachte groene licht van jade schenkt vredigheid, harmonie, wijsheid van het hart, gerechtigheid en bescheidenheid. Jade ontspant het hart en brengt het tot rust. De steen staat ook bekend als droomsteen, hij zet aan tot dromen en tot de juiste interpretatie van de droominhoud. Jade helpt om tot de kern van een probleem door te dringen en geeft inzicht in verborgen waarheden. Werkt genezend op milt, lever, darmen en helpt bij geelzucht. Jadestenen zijn ideale zwangerschap– en bevallingsstenen, ook vanwege hun bloedstollend effect. Jade is de steen van vrede en wijsheid.


Toch is ie wel een droom creeerder(ook al is ie niet echt) want ook vannacht was het weer raak, maar niet zo verwarrend en uiteenlopend als gisteren. Ik droom de laatste tijd niet meer zo veel en daarom valt het me op.

:D Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 29-08-2010 19:31

Maar ik heb verschrikkelijk veel gedroomd vannacht. Van jagen in een bos op wild met een speer hihi tot romantisch in de duinen met een geliefde haha.
En nog veel meer maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien............
vertel het maar Wiba vooral over de romantiek dat horen we graag
Don't shoot the messenger

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 29-08-2010 22:13

Ja Kees hihi dat zou je wel bij de dromen topics terug willen vinden hé? Maar ik kan ze allemaal wel verklaren dus houd ik ze lekker voor mezelf....
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 29-08-2010 22:52

Maar ik heb verschrikkelijk veel gedroomd vannacht. Van jagen in een bos op wild met een speer hihi tot romantisch in de duinen met een geliefde haha.
En nog veel meer maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien............
Maar ik kan ze allemaal wel verklaren dus houd ik ze lekker voormezelf....


zeg dat dan meteen hahahaha en vermoei me niet whahahahahaha LOL :lol:
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”