Even laten weten....

Mineralen, Edelstenen en Kristallen. Schoonmaken en opladen. Edelsteentherapie.
Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Even laten weten....

Bericht door Barbara76 » 19-01-2012 11:07

Hoi hoi,

Mijn zoon en ik zijn dragen sinds 2 dagen nu ook allebei een ketting met een steen eraan, ik ben alleen benieuwd hoe snel je merkt dat deze steen zijn werk gaat doen.
Mijn zoontje had als advies (via iemand van elohim) gekregen blauwe toermalijn te dragen en ik cyaniet.
Dit wilde ik even zeggen......misschien raar....maar jullie hier weten zoveel....

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 19-01-2012 19:42

Hoi Barbara

Nou hier is niets raar hoor dus meldt aub je dingen die je even kwijt wilt.
Ik heb ervaren dat het vaak een paar dagen duurt voor ik echt me bewust wordt dat de steen iets met me doet.
Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik 's ochtends een steen omdeed, het vervolgens vergat dat ik het omhad en me in de middag ineens overspoeld werd door energie en me plots veel beter voelde.
's Avonds bij het naar bed gaan deed ik mijn steen af en kwam tot de conclusie dat ie al heel snel van zich heeft laten "horen" .

Laat je weten of en wanneer jullie iets merken van waar je het voor omgedaan hebt?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Yvo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 359
Lid geworden op: 13-02-2008 18:26

Bericht door Yvo » 22-01-2012 18:49

mooi bericht wilma,, ikzelf heb voordat ik een steen ging dragen eerst een lijstje gemaakt van hoe ik me voelde, vond ik makkelijk om dan later terug te kijken wat voor een werk de steen heeft gedaan.

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 23-01-2012 20:52

Ja Yvo dat kan natuurlijk ook, een lijstje maken.
Ben zelf meer van waar heb ik last van en wat zou me kunnen helpen op dit moment.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 24-01-2012 09:14

Hoi hoi....

Ik heb het idee dat die cyaniet mij erg negatief maakt....ik word om niks boos....heb ook sinds ik dat ding draag weer last van mij rug.....ik heb em uit gedaan......
Ook heb ik het idee dat het bij mij zoontje niks doet.....terwlijk hij eerder een kleine variant van de blauwe toermalijn droeg die werkte al binnen het uur......hij was rustig....deed aardig en dacht na voordat hij iets deed.....dat is nu niet het geval....
Ik heb gisteravond de steen omgespoeld met schoon water en in het maanlicht gelegd misschien dat het nu beter gaat met hem.....

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-01-2012 16:58

Hoi Barbara

Misschien kan je eens navragen bij de gene die je deze stenen heeft geadviseerd. Wat ze vinden van jou ervaringen.
Ik heb wel eens gehoord dat een steen eerst een reactie kan opwekken die je nu net wilt bestrijden.
Misschien reageert er nog iemand die er veel meer van weet.
Interessant onderwerp vind ik en dank voor het delen Barabra.

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 24-01-2012 23:33

Hoi Wiba,

Ik heb die mevrouw van het elohim centrum gemaild met mijn vraag.....dus hoop snel op een antwoord

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 25-01-2012 22:06

Ik ben ook heel benieuwd wat ze je kan antwoorden.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Lightcatcher
Lid
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 25-01-2012 20:57

Bericht door Lightcatcher » 25-01-2012 23:02

Het duurt vaak een paar dagen tot een week, maar ben je erg gevoelig, dan kan iemand al binnen 2 dagen iets voelen.
Altijd fijn om een steen te dragen, die goed bij je past.
Groetjes Lightcatcher

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 26-01-2012 11:46

Hoi hoi

Heb antwoord terug hoor.....

Heb het even gekopieerd uit mijn inbox

Wat een verwarring en drukte bij je.. Voel dat er mega veel loskomt deze weken bij je. Is veel groter dan
het verhaal van de steen. Voel heel veel verdriet en verwarring op wie je bent en waar je voor komt.
Oude slachtofferstukken en afhankelijkheid van het innerlijk kind die naar boven komen. Voelt wel fijn om dat meer
uit te diepen als dat voor jou ook zo voelt. De stenen voelen heel kloppend nog steeds. Maak ze anders regelmatiger schoon.
Ook voel ik dat Kyan met jou meetrilt in een onrustig stuk. Blijf voelen wanneer het fijn voelt de steen te dragen en anders bouw je
het op, even wel en even niet. Maar wat je nu allemaal voelt en ervaart komt niet door de kristallen alleen, het voelt veel groter.
Voel dat de kristallen hier ook een groot stuk in begeleiden.
Je kan ze het dus met een gerust hart blijven dragen, misschien maria olie, of rozenhout olie voor de bedding in de onveilige lagen
voor nu erbij omdat er zo veel angst loskomt. Deze kun je in de online winkel bestellen.
Nou voel maar even, succes.

Maar ik begreep dat je die cyaniet niet schoon hoefde te maken.....of moet ik hem nou toch onder stromend water houden?

Groetjes Barbara
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Plaats reactie

Terug naar “Mineralen en Edelstenen”