Bewustzijn door magnetisme voor mens en dier 2012

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-10-2008 18:56

Hallo Yvo
Zeer informatief stuk,ook ik denk dat de dieren intuïtief met de klok om gaan, het is hun instinct.Overbodigen dingen laten, en meer tot rust komen,geniet van de dag,dan zal de tijd ook minder snel voorbij gaan.
Warme groet karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

2012

Bericht door hannie » 14-10-2008 20:04

Hoi Yvo,
Prachtig dit onderwerp.Toch denk ik niet dat de veranderingen die ons te wachten staan,geruisloos zullen verlopen.Wat te denken over de gevolgen als het magnetisch veld van de zon zich in een klap om gaat draaien,waarbij grote zonnevlammen vrijkomen?Waardoor de polariteit van de aarde veranderd?'k Heb het boek van Patrick Geryl gelezen,en het boek v.John Major Jenkins,die er uitgebreid onderzoek naar hebben gedaan,voorwaar geen domme jongens,heb ik de indruk.Daarnaast het boek van Geoff Stray,die de zin en onzin over de eindtijd verwachtingen uitgebreid heeft onderzocht.Heel nuttig,gezien alle doem cenario's die ons om de oren vliegen.

liefs hannie
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

transform.proces

Bericht door hannie » 26-10-2008 10:59

Dit kwam ik in het boek voorbij 2012 van Geoff Stray tegen een tijdje geleden. het sluit aan bij het onderwerp.We hebben allemaal een hoeveelheid magnetiet in de epifyse,[een natuurlijk magnetisch ijzeroxide]evenals laagjes magnetiet in het zeefbeen en wiggebeen bij onze voorhoofdsholten,waarmee we,volgens drie zoologen uit manchester magnetische velden op kunnen sporen.Bij mensen met bloedarmoede ontbreken deze voorraden. Er zijn twee soorten mensen die nog gevoeliger zijn voor deze velden,volgens het werk van Albert Budden. Het verschijnsel dat bekend staat als electromagnetische hypergevoeligheid[EMH]treedt op wanneer het magnetisme van het epifysemagnetiet [en van het wig.been/zeefbeen]door omgevingsfactoren toeneemt.Bij het EMH type A gebeurt dit door langdurige bestraling op een actieve plek,waar de betreffende velden vaak van een natuurlijke geologische bron uitstralen,bijv.op breuklijnen.EMH treedt bij het type B op door blootstelling aan krachtige elektrische verschijnselen.Hieronder valt bijv.het aanwezig zijn vlak bij een bliksuminslag,electrocutie,in de buurt zijn van een bolbliksum,defibrilatie[om het hart weer op gang te brengen] shock therapie , o.i.d.Type A mensen zien meestal engelen,gidsen,en vriendelijke verschijningen,terwijl type B vaak ontvoeringen door buitenaardsen meemaken.Het zou kunnen zijn dat de plotselinge magnetisatie van het inwendige magnetiet ons op een ander deel van het astrale vlak afstemt-wat in de esoterische wereld bekendstaat als het lagere astrale vlak,terwijl een langzame,geleidelijke magnetisatie toegang geeft tot het hogere astrale vlak.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”