We gaan er allemaal aan???

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

We gaan er allemaal aan???

Bericht door berdien » 03-11-2008 07:02


een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 03-11-2008 11:49

Lieve Berdien,

Ik heb naar je filmpje gekeken en heb dit afgelopen week ook
al gelezen in de Aktueel...
Daarin staat een heel groot artikel over "de dertien machtigste familie's van de wereld",en wat zij allemaal van plan zouden zijn,geheime bijeenkomsten etc...
Heb die Aktueel bewaard...Ben er toch wel van geschrokken...

Veel liefs,

Danistha
What goes around,comes around...

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 03-11-2008 12:49

Hoe gaan jullie met dit soort negativiteit wat rondgespuied wordt door media e.d. Ik vind dit namelijk heel errug lastig om mee om te gaan ondervind ik keer op keer weer. Maar ja volledig m'n kop in zand steken kan ook nie toch?! Helpie;-( ben benieuwd naar jullie bevindingen.Liefs Garry
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 03-11-2008 14:28

Voor de mensen hier voor wie het "2012 fenomeen" iets is waar ze nog niets van weten:

Eigenlijk zou je deze film moeten kijken... je moet er wel voor gaan zitten, want hij duurt 2 uur... deze film (en nog een aantal van dit soort dingen) heeft mijn kijk op deze wereld totaal veranderd.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0776624474 ... in de eerste paar minuten is het beeld zwart, dus niet uitzetten, het hoort zo... deze versie is Nederlands ondertiteld... het origineel kan je bekeiken op: www.zeitgeistmovie.com

Met Kracht, Licht en Liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 03-11-2008 15:27

Garry schreef:Hoe gaan jullie met dit soort negativiteit wat rondgespuied wordt door media e.d. Ik vind dit namelijk heel errug lastig om mee om te gaan ondervind ik keer op keer weer. Maar ja volledig m'n kop in zand steken kan ook nie toch?! Helpie;-( ben benieuwd naar jullie bevindingen.Liefs Garry
Lieve Garry,

Tja,als ik iets lees of zie of hoor probeer ik dat "gevoel" te voelen,erover na te denken en probeer het dan weer los te laten...
Maar dat gaat niet altijd gemakkelijk,kan ik je zeggen...
(Dan ik stort hier bij jullie mijn hart uit... :wink: )

Veel liefs,

Danistha
What goes around,comes around...

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-11-2008 18:47

Linda ik heb nu een kwartier zitten kijken,ik wordt hier helemaal naar van,dit is een bewustmakend verdriet dat dit echt in deze wereld gebeurt.Oorlog,vernietiging van vele.brrrr
Ik stop nu ff met kijken anders schiet ik in tranen en kom er morgen pas uit.Vandaar lieve mensen,heb lief,er is ons maar één ding te doen,liefde te geven aan alles wat bestaat,unversele liefde voor natuur,mens, plant,steen.Om Moeder aarde te helen.
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 03-11-2008 19:31

Helemaal mee eens Karin!!!
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 03-11-2008 20:09

yup, ben ik het ook helemaal mee eens... vreselijk is het... misselijk makend en hoofdpijn veroorzakend... maar... wel de realiteit... deze film is ook bedoelt ook het bewustzijn van mensen te activeren zodat "men" niet zomaar alles voor zoete koek slikt en zelf gaat denken... ik zou maar een half uurtje kijken en dan later weer verder... vergeet het maar, ik ben blijven zitten en heb hem helemaal af gezien... één dag later heb ik deel 2 bekeken... helemaal geen "vermakelijke" films, maar je wordt je wel bewust van bepaalde processen die gaande zijn. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mede door deze 2 films kijk ik anders tegen de wereld aan nu.

Met Kracht, Licht en Liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 03-11-2008 20:27

Vergeet ik nog iets te zeggen... het gaat niet alleen maar over oorlog en verderf hoor... ook over wat "geld" nou eigenlijk is, hoe het werkt?... je zal je ogen en oren niet geloven... ach, eigenlijk te veel om op te noemen, maar wel stuk voor stuk onderwerpen die je "wakker" maken en dat is ook precies de bedoeling... zeker met het oog op 2012... er zijn op dit moment over de hele wereld zoveel dingen gaande... hele GOEDE dingen... overal worden mensen "wakker", beginnen naar zichzelf te luisteren in plaats van naar (bijvoorbeeld) een regering... overal ter wereld is spiritualiteit heel belangrijk geworden en wordt er over gesproken... dat zijn hele GOEDE ontwikkelingen... ik wil nog veel meer vertellen, maar doe het niet... ieder mag dat voor zichzelf ontdekken... ik kan alleen maar zeggen dat deze zeitgeist films mij geholpen hebben de wereld, zoals wij haar op dit moment kennen, beter te begrijpen... met dat begrip komt ook de kracht om er ook daadwerkelijk iets aan te veranderen, te beginnen bij jezelf :-)

Met Kracht, Licht en een heleboel Liefde,

Linda
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 03-11-2008 21:00

Linda ik ga hem zo verder kijken,geld ook al zo iets waar je misselijk van wordt,we kunnen het niet mee nemen,we gaan zo als we zijn gekomen.

De wijsheid ,de leer,die we hier hebben dat is van belang,zo denk ik erover.Liefde ontvangend om het weer te delen in verdere leren en levens,De zuiveren universele liefde,daar komt bij mijn nog geen geld aan te pas.
Warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”