We gaan er allemaal aan???

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
Deborah
Lid
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18-07-2008 10:28

Bericht door Deborah » 03-11-2008 21:18

Hoi Linda ik heb hem helemaal gekeken. En heb zeker geen zin om mijn kop in het zand te steken.

Ik ben blij dat je hem op internet heb gezet. Zijn nog verder mijn ogen open gegaan. Ik weet zeker dat sommige mensen dit onbewust al wisten. Maar niet de vinger er op kunnen leggen.

Bedankt voor het delen.

Groetjes Deborah
Innerlijke rust krijg je niet door minder te doen, maar door wat je doet anders te doen.

Garry
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 01-07-2008 22:03

Bericht door Garry » 04-11-2008 12:40

Dutchgf schreef:Vergeet ik nog iets te zeggen... het gaat niet alleen maar over oorlog en verderf hoor... ook over wat "geld" nou eigenlijk is, hoe het werkt?... je zal je ogen en oren niet geloven... ach, eigenlijk te veel om op te noemen, maar wel stuk voor stuk onderwerpen die je "wakker" maken en dat is ook precies de bedoeling... zeker met het oog op 2012... er zijn op dit moment over de hele wereld zoveel dingen gaande... hele GOEDE dingen... overal worden mensen "wakker", beginnen naar zichzelf te luisteren in plaats van naar (bijvoorbeeld) een regering... overal ter wereld is spiritualiteit heel belangrijk geworden en wordt er over gesproken... dat zijn hele GOEDE ontwikkelingen... ik wil nog veel meer vertellen, maar doe het niet... ieder mag dat voor zichzelf ontdekken... ik kan alleen maar zeggen dat deze zeitgeist films mij geholpen hebben de wereld, zoals wij haar op dit moment kennen, beter te begrijpen... met dat begrip komt ook de kracht om er ook daadwerkelijk iets aan te veranderen, te beginnen bij jezelf :-)

Met Kracht, Licht en een heleboel Liefde,

Linda
Ik vin ut heel erg sterk hoe jij jouw visie zo weet te verwoorden...daar is moed voor nodig!!!liefs Garry;-)
Waar licht&donker elkaar raken gebeuren wonderen...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 04-11-2008 17:49

Ja,het is bijna niet te bevatten wat we hiet te horen krijgen.Geloof het echter zonder meer.
Ook al omdat het al duizenden jaren zo gaat,dat het puur om machtstrijd gaat.GELD dus!

Denk wel dat als we massaal hetzij door licht-liefde meditatie,gebed,positieve energie sturen,dat invloed zal hebben.(zoals o.a Marcel Messing aangaf)Zeker omdat er steeds meer mensen weten
dat het anders moet,en weer om moeten gaan met alles en iedereen,zoals Karin al zei.
k laat me echter hierdoor niet teneer drukken,al maakt het wel onrustig,als ,k zie hoe medogen-loos ze tewerk gaan.En in de gaten blijven houden. Er op bedacht zijn dat ze zulke onzalige en
rampzalige plannen aan het uit voeren zijn.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

gerrit
Lid
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 24-10-2008 11:53

Bericht door gerrit » 04-11-2008 20:58

Hallo allemaal,

De film heb ik ook bekeken. Heel veel van het gebeuren weten we eigenlijk al, dat we links en rechts bedrogen worden. En dan komt er een gevoel van machteloosheid en is het wel waar, komt bij je op. En laten het gebeuren voor gebeuren en gaan over naar de dingen van de dag. De ver van mijn bed show. Misschien niet bewust, zijn wel gewoonte dieren geworden. En deze film zet je aan tot verzet en actie!!l Dat geeft de film ook aan, door
liefde in het een zijn.
Ik sluit me dan ook aan bij het idee om gezamenlijke momenten te kiezen, om positieve energie uit te zenden. Ter voorkoming van verder onheil. Dit kan op meerdere tijden per week, dag,aan gegeven worden, zodat iedereen mee kan werken. Bundel zo een tegen kracht. De mens is tot veel in staat!! Ook in positieve zin!!

De film deed me sterk denken aan het boek "De nieuwe heerlijke wereld"van Aldox Huxly,
als ik de naam goed spel,40 jaar geleden was dit een verplicht boek bij mijn opleiding.
Het boek gaat over het jaat T (T Ford).De mensen werden daarin gekweekt in grootte, beroep, alle soorten wat wenselijk was, om de macht te dienen.
De gevluchtten leefden buiten en waren vogelvrij. Dit heeft ontzettend veel invloed op me gehad, De SF,heeft ons al ingehaald!! Helaas is het geen SF. Griezelig gewoon.

( Sommige denken op een of andere manier grijpt de almacht in, utopi , wensdenken?)

Wie zal het zeggen.

met groet gerrit.
oordeel over gedrag niet over de persoon

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 04-11-2008 21:53

Gerrit ik sluit me helemaal bij je aan,elke dag in meditatie liefde en kracht gevend voor alle die het nodig hebben.Ik weet het macht,macht zo denken er vele,vandaar ook die liefde gevend is,in liefde kunnen we de macht over winnen.Liefde overwint alles.
Ik wil met jullie alle iets delen wat ik vandaag heb mogen ontvangen in mijn mailbox,



Onvoorwaardelijk Liefhebben

Elkaar onvoorwaardelijk
Liefhebben is een
Aanraking van ziel tot ziel
vol Openheid
en Tederheid
een Aanraking
van Vonkje
tot Vonkje
Goddelijkheid
een Herkenning
een Erkenning

Lichtlichaam
tot
Lichtlichaam


Met Deze Boodschap wens ik Jullie een hele fijne Liefde vol Leven Toe , met heel veel prachtige ervaringen die wij gaan mee maken.

Dat is een tegenpool voor al die macht,,,prachtig om zo met elkaar om te gaan.Het zit hem in de kleinste dingen,,Een Lach,Gebaar,of zoals dit een mail.


In Respect,Licht,Liefde Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 04-11-2008 22:31

Lieve mensen, wat ben ik ongelofelijk blij met jullie reacties... echt waar, doet me echt vreselijk goed te lezen dat er mensen zijn die dit niet alleen van binnen eigenlijk wel wisten, maar ook bereid zijn er samen iets tegen te doen... het antwoord is zo simpel... blijf bij jezelf en zend LIEFDE uit... geen angst, onrust, hebzucht en andere negatieve vibraties... nee, alleen maar liefde, dat is genoeg !! ... het gebeurd steeds meer... over de hele wereld... mijn wens is volgend jaar bij de oudsten bijeenkomst in Amerika te kunnen zijn, maar ik weet ook dat dat niet haalbaar is (alhoewel, je weet maar nooit hé ;-) )... maar geloof mij, in spiritueel opzicht zal ik er hoe dan ook bij zijn :-) ... het gekke is dat ik minder dan 2 jaar geleden nog geen minuut met spiritualiteit bezig was... ik had geen idee wat ermee werd bedoeld??... tjonge jonge... wat een verschil... de Linda van nog geen 2 jaar geleden en de Linda van nu... I AM !! hihihihi... als ik nu naar de bomen kijk, lach ik... als ik nu naar de lucht kijk, lach ik... als ik nu een eendje zie zwemmen, blijf ik staan om naar het beestje te kijken met een grote glimlach op m'n gezicht en een heleboel liefde in m'n hart... IK GENIET...

zo, dat was het HAHAHAHAHAHA... moest ik effe kwijt hoor ;-)

Met Kracht, Licht en een enorme berg Liefde,

Linda.

Afbeelding
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 04-11-2008 23:02

Heb net deel 1 gekeken Linda..........Pfffffffffff
idd je gaat heel anders kijken, twijfels waren er al jaren maar nu ( deel 1) is dan toch al vast een bevestiging.
Verder weet ik eigenlijk niet wat ik verder moet zeggen dan ............we worden bedrogen aan alle kanten.
Morgen de rest even kijken, bdankt dat je dit met ons heb willen delen Linda.

Liefs Carla
Live is a challance!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-11-2008 23:04

Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 04-11-2008 23:10

Afbeelding

Afbeelding
Live is a challance!

berdien
Diamantje
Diamantje
Berichten: 3367
Lid geworden op: 11-08-2008 19:24

Bericht door berdien » 04-11-2008 23:20

Afbeelding



Afbeelding
een prei hoort er bij !!! zwiep zwiep

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”