Zonnevlammen

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 09-06-2010 22:19

AfbeeldingEn dit vinden ze ook heerlijk als het zo warm is.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 09-06-2010 22:44

Is inderdaad waar, niets zo goed als met modder in smeren wanneer er niks anders voor handen is, en dan heerlijk afspoelen daarna.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 10-06-2010 11:15

HAHA Wilma je dat vinden ze ook heerlijk,ik na het modder smeren ook.Olifant heeft de oerkracht in zich kunnen we veel van leren :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-06-2010 22:11

Ik heb zelfs een soort moddermasker voor het lichaammet dode zeezout erin. Dan gloeit het helemaal en komt de bloedsomloop op gang. Je huid ziet er daarna lekker fris uit.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

walter.
Lid
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 08-09-2011 20:20

Bericht door walter. » 10-09-2011 19:39

Ha Louisamartin wat een heerlijk bijdrage vol kennis!
Goh die temperatuur verhoging zal zeker niet van vandaag op morgen gebeuren. Ik denk eerder heel gelijdelijk aan.
Zelf heb ik al ervaring gehad met hoge temperaturen. Eind jaren 1950 heb ik twee jaar in de Sahara gewoont als nomaad en was ik vaak op schok met 25 kamelen. Ik kende meerdere perioden van 56° Celsius in de schaduw - maar er was praktisch geen schaduw - ik was aangekleed door nomadische klederen Lang hemd tot aan de grond een witte djellaba van zuivere wol, een tulband ,een heel los hangende broek die zorgde voor air conditioning als je stapt enz.... Ja je moet je stevig aankleden zoals bij ons in de winter als het vriest. Zo kan de zon niet binnendringen tot op je lichaam want er was geen vochtigheid.
Goh ik moet me nog voorstellen, sorry he
Liefs
Walter
Ieder moet zijn weg gaan, maar de weg is hijzelf

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 10-09-2011 21:49

Haha Walter. Is een lap tekst ook. Ja ik weet dat het in de Sahara heel warm kan zijn. Ben zelf dit jaar naar Egypte geweest en ik was zelfs 1 keer een beetje verbrand. Wist al snel dat ik me meer moest afdekken voor de zon. Net zoals jij dus. En de kleding moet ruim zitten, anders zweet je je rot en moet je heel veel drinken. De flesjes water waren in een rap tempo op haha.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”