Mer-Ka-Ba

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
Plaats reactie
hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Mer-Ka-Ba

Bericht door hannie » 09-07-2010 17:19

Mer-Ka-Ba
Dertienduizend jaar geleden wisten we iets over ons zelf dat we sindsdien totaal vergeten zijn: de geometrische energievelden rondom onze lichamen kunnen worden aangedreven op een manier die ook te maken heeft met onze adem.
Deze velden draaiden vroeger vrijwel met de snelheid van het licht rondom onze lichamen, maar na de Val vertraagden en stopten ze.

Als dit veld weer op gang is gebracht en ronddraait, wordt het een Mer-Ka-Ba genoemd. Het geeft ons een verruimd gewaarzijn van wie we zijn, verbindt ons met hogere bewustzijnsniveaus en herstelt de herinnering aan de oneindige mogelijkheden van ons wezen.

De doorsnede van een gezond, draaiend Mer-Ka-Ba hangt af van iemands lichaamslengte. Het ziet er net zo uit als de laag infrarood warmte rondom de melkweg, dezelfde bassisvorm als de traditionele vliegende schotel.

De Mer-Ka-Ba is een tegengesteld roterend lichtveld dat tegelijkertijd van invloed is op lichaam en geest. Het is een voertuig dat geest en lichaam (of iemands interpretatie van de werkelijkheid) mee kan nemen van de ene wereld of dimensie naar de andere.
In feite is Mer-Ka-Ba veel meer dan dat, want het kan niet alleen door de werkelijkheden heen bewegen, maar ook werkelijkheden in het leven roepen. Het zal ons helpen om terug te keren naar onze oorspronkelijke, hogere staat van bewustzijn. Dit is een natuurlijk proces dat gemakkelijk of moeilijk kan zijn, al naar gelang onze waardepatronen.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 22-08-2010 18:50

Dit lijkt me ook aan te sluiten bij wat de bedoeling is met wat men bij Reconnectie wil bereiken?
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”