buiten aards leven

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

buiten aards leven

Bericht door allisa26 » 05-10-2010 09:45

er word veel gesproken meer en meer over het buitenaardse....
vele verhalen worden hierover gemaakt, oa ook vele speculeringen.
veel onderzoeken worden gemaakt, veel verbazingen kwamen en komen tot stand...
de wetenschap stopt niet met dit soortgelijke onderzoeken, noch de mensen die hier voor openstaan .....om hier meer over te weten, begrijpen, herkennen ev, enz

bestaat buitenaards activiteit beweging ?
=> ja daar ben ik genoeg van overtuigd
bestaan er diverse krachten?
=> ja ook genoeg van overtuigd
kan de mens alles weten wat er heerst ivm energetische activiteiten, en levende organismes, en buitenaards leven
=> nee, het is bijna onmogelijk het allemaal tot de detail te weten
op deze vlakken net zoals andere vlakken blijven we maar bijleren.
bestaan er buitenaardse spirits mogelijk te zien op aarde dat met derde oog
=> ja, zo goed als zeker
word de mensheid bestudeerd?
=> wees hier maar zeker van!
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

walter.
Lid
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 08-09-2011 20:20

Bericht door walter. » 26-09-2011 19:54

Ha nog geen enkele reactie? Ik wil graag zeggen dat ik het met je helemaal eens ben.
Maar ik geloof ook dat de Zon bewoont is daar entiteiten in gasachtige vormen en uit het Zonnevuur ontstaan zijn.
Of ik dat kan bewijzen? Ze bestaan want ik voel het. En hoe kan ik iets voelen wat niet bestaat?
Liefs
Walter
Ieder moet zijn weg gaan, maar de weg is hijzelf

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 26-09-2011 20:39

Wetenschappers hebben naar eigen zeggen de oudste fossielen ooit ontdekt. Het gaat om cellen die 3,4 miljard jaar oud zijn.

De onderzoekers troffen de cellen aan op een strand in Australië. Ze hebben de cellen inmiddels al bestudeerd en stellen dat de micro-organismen ooit hun energie uit zwavel haalden. Als dat inderdaad het geval is, dan kan het leven op aarde wel eens op dit strand zijn ontstaan.
Er zijn al wel eerder micro-organismen van deze leeftijd gevonden. Sterker nog: er zijn ook cellen teruggevonden die ouder zijn. Maar dat bewijs was nooit doorslaggevend. Het is heel moeilijk gebleken om fossiele resten van cellen (zonder bot of andere duidelijk herkenbare kenmerken) te identificeren. Deze vondst wordt gezien als één van de beste bewijzen voor hoe leven op aarde er in een heel pril stadium uitzag.
De gevonden cellen waren hol en bevonden zich in groepen. Ze werden omringd door een soort membraan. Dat de bacteriën het van zwavel moesten hebben, is niet verwonderlijk. Zo’n 3,4 miljard jaar geleden was er vrijwel geen zuurstof voorhanden. Onderzoekers vermoeden dat in de toekomst nog meer heel oude organismen worden teruggevonden. Die zullen lang niet allemaal van zwavel geleefd hebben: mogelijk hadden bacteriën verschillende systemen. Sommige organismen leefden van zwavel. Anderen van waterstof of fotosynthese.
Don't shoot the messenger

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”