Geluksdatum 10-10-10 een feit?

Planeten. Transformatie proces 2012 en verder, ontwikkelingen, stand planeten, gevolgen, en stoffen in ieder dier (en menselijk) oriëntatiestof.
Sita
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1740
Lid geworden op: 13-02-2008 17:33

Geluksdatum 10-10-10 een feit?

Bericht door Sita » 10-10-2010 19:44

Persbericht: het magische 2012 jaar gaat vandaag van start op datum 10/10/2010...

Johan van der Beek wil met dit persbericht u wijzen op de volgende mededeling. Net zoals ik in het verleden de non-profitorganisatie The United Universe (TUU) heb geschonken zie uitleg TUU

In drie zinnen, hoe The United Universe bij wil dragen aan een betere wereld

The United Universe is de allereerste globale organisatie dat wil zeggen elk van de 237 onafhankelijke staten en zelfbesturende gebieden die onze wereld rijk is, zijn eigen internetsite en een aparte database heeft want wat heb je in al die 237 landen? Nou…??? Je hebt in al die landen problemen, groten en kleine problemen die op de plank blijven liggen, studenten (collega’s), internet en dus ook een organisatie van The United Universe zo gaan we bijdragen aan een betere wereld voor iedereen!



Armoede, onrecht, milieuvervuiling, terrorisme en oorlogen mensen zien zoveel leed, dat ze er bijna immuun voor worden. Wat kun je er immers aan doen als individu? Nu, met de oprichting van The United Universe, kan iedereen iets betekenen. www.TheUnitedUniverse.org biedt een platform aan mensen die willen bijdragen aan een betere wereld. Op The United Universe slaan mensen de handen ineen om wereldproblemen te signaleren. Daarnaast profileert The United Universe zich vooral als een plek waar deze problemen worden opgelost. Gezamenlijk vinden bezoekers van de organisatie oplossingen voor lokale, nationale en internationale problemen. Collectieve intelligentie (vereende kracht) maakt alles mogelijk. Steeds meer mensen realiseren zich dat de wereld ten onder kan gaan, als we niet snel tezamen actie ondernemen. The United Universe biedt elk individu de mogelijkheid actief bij te dragen aan oplossingen voor de wereldproblematiek. Alle projecten kunnen 24 uur per dag en 7 dagen in de week live gevolgd worden via “Projectcoördinatie”.

Waarom is The United Universe in het leven geroepen:

Rond de jaarwisseling van 2012 en 2013 is de druk op de natuurlijke voorraden en de milieubelasting van Moeder Aarde zo groot dat er wel een omslag (cultuuromslag wel te verstaan) moet plaats vinden! Je kan zelf nagaan dat er iets erg in de maak is. Kijk maar om je heen en ervaar en zie hoe de wereld, het milieu en de medemens nu enorm heeft te lijden.

Om wat voor problemen gaat het dan eigenlijk

De problemen die Deepak Chopra probeert uit te legen in een interview met Rick Nieman of RTL TV of the Netherlands:


En... Al Gore en... Leonardo DiCaprio zo helder verfilm én raak als een klap in ons gezicht in:
"An Inconvenient Truth" en "The 11th Hour" duidelijk maken!





L di Cprio. Voor een korte film

Deze problemen mogen we niet meer negeren, want deze hebben dus te maken met ons aller leefklimaat, onze Aarde, onze maatschappij, zowel van de huidige als volgende generaties. Hoe lang kan dat nog zo doorgaan?! Want overal kom je problemen tegen. In alle media: tijdschriften, dag- en weekbladen televisie en internet, maar ook gewoon in je eigen omgeving. Steeds vaker komen er zaken naar boven die het daglicht niet kunnen verdragen en dat wordt alleen maar erger! Want we liggen nu eenmaal op rampkoers! Tegen het einde van 2012 is de koek gewoon op en zitten we als ratten in de val! De meeste van ons worden zo gedwongen om een pas op de plaats te maken en een cultuuromslag temaken. Maar er ligt een gevaar op de loer. De arme landen willen de welvaart meemaken die de grote en rijke landen nu al hebben doorgemaakt. Daarom is de kans aanwijzig dat er landen zijn die doorgaan met de verwoesting van onze Aarde, waardoor de stroomversnelling niet meer te stoppen is en we afglijden naar totale chaos. Als je een voorstelling maakt van de ellende die ons staat te wachten in de toekomst, kan je zelf wel bedenken dat dit een goede reden is om The United Universe in het leven te roepen enter : www.TheUnitedUniverse.org

Het is nu nog even afwachten op het jaar 2012, dat het onvermijdelijke drama zich dan gaat ontpoppen:

Als er niet snel actie ondernomen wordt om ons leefklimaat te reden en een cultuuromslag temaken (zie menu: After 21/12/2012 Prophecy) dan zal het bovenste het begin inleiden van een onomkeerbaar proces! Dit komt dus boven op de al bestaande problemen die zijn veroorzaakt door de industriële revolutie die wij oogluikende hebben toegelaten. Grote delen van de Wereld hebben nu al regelmatig te maken met natuurrampen zoals cyclonen, tornado’s en/of orkanen en natuurlijk wateroverlast dat een rechtstreeks gevolg is van de opwarming van onze Aarde (Global Warming). Andere gebieden hebben weer te maken met aardbevingen, overstromingen of droogtes dat weer een gevolg heeft van een schoondrinkwater schaarste, voedsel tekorten en in het ergste geval hongersnood en de milieuvervuiling die nu al onverstelbare hoog contestaties laat meten die ongekend milieuverontreiniging tot zijn gevolgd heeft van zowel ter land in het water en in de lucht. We laten de opzie nog even open voor een Globale Epidemie maar de kans daarop wordt met de dag alleen maar erger! De fossiele brandstoffen zijn zo goed als uitgeput. De inflatie loopt torenhoog op en de economie stort dan inéén, ons geld wordt dan zo goed als waardeloos! Paniek breekt er dan uit (paniek is dan zachtjes uitgedrukt) oorlogen wat nog meer dood en bederf met zich mee gaat brengt en alleen maar nog meer ellenden. De meeste van ons worden dan zo gedwongen om een pas op de plaats te maken maar is het dan al niet te laat om een mentale verandering door te gaan maken zoals "John Lennon" het bedoelde in het bijzonder mooi en veel zeggende lied "Imagine": I HOPE SOMEDAY YOU'LL JOIN US, AND THE WORLD WILL BE AS ONE. Imagine gezongen door "John Lennon". Velen denken maar dat onze planeet ontuitputtend is maar die mensen staat een groten verassing te wachten! Want we hebben nu al de trend gezet om af te glijden naar totale en volledige chaos want vele van ons zijn nu al bezorgt dat die stroomversnelling niet meer te stoppen is... the globe doctor daarentegen hoopt er een beetje op dat ze zich hierin vergissen en het nu nog niet te laat is om een Wereld wijden cultuuromslag naar een nieuw Aria temaken (een positieveninstelling kan nooit kwaad toch ;-)

"IS EVERYBODY GOING MAD"



The globe doctor gaat samen met u en The United Universe hier een stokje voor steken:

We gaan al die ellende een alternatief bieden. Zo gaan we met zijn alle bijdragen aan een beter leefklimaat... echt voor iedereen: The globe doctor gaat voor u aan de noodrem (Emergency Breke) hangen en laat die dan niet meer los, net zoals een pitbull dat ook niet meer zou doen.

Beste mensen, Moeder Aarde is nu al in onbalans (laat staan in 2012). Velen zien inmiddels in dat deze onbalans het resultaat is van decennia van verwaarlozing van de Natuur, Onszelf en het Klimaat. Doordat we blindelings de kunstmatige Gregoriaanse kalender en de daarbij horende maatschappij zijn vertrouwen en de economie voor lief hebben genomen. Hierdoor zijn we het contact met de natuur, ons instink, onze intuïtie kwijtgeraakt en beperkt in onze vrijheid!

Imagine by: "John Lennon"


The United Universe dot Com:

Biedt een platform aan mensen die willen bijdragen aan een betere Wereld voor iedereen. want collectieve intelligentie (vereende kracht) maakt alles mogelijk.

De hope is U:

Wat een goede tijd om in geboren te zijn en in te leven want deze generatie gaat de Wereld opnieuw vormgegeven. Few are those who see with their own eyes and feel with their own heart, please raise your awareness and join... because they so blind to the truht.




van de TUU
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 10-10-2010 22:10

bij mij geen geluk,.. ongeluk eerder..
potverdrie.. kom ik uti mn werk.. in het ziekenhuis.. wil ik inchecken.. gaat niet.. ***@#@^^#&(**
moet ik dus een kaartje gaan kopen bij de automaat voor de trein heb ik het over he.. ben ik daar.. ongeldige pinpas.. GRRRRRR..
ik had nog maar 1,05 muntgeld bij me.. dus dat is te weinig voor een kaartje.. ik aan iemand op station geld vragen.. gekregen.. sta ikw eer bij die automaat.. grr.. ding pakt geen 5 centen.. ik weer die 5 centen omgewisselt.. eindelijk kaartej! YES dacht ik.. wij rennen rennen.. PODVERDIE! de dueren van de trein gingen voor onze neus dicht..
half uur wachten... boring.. shit ik moet naar de wc.. geen geld meer.. grr.. kwam ik een kennisje tegen die leende me geld voorde wc.. ik naar de wc en weer terug naar perron..
eindelijk kwam die trein dan.. na ruim een half uur.. in de trein.. grrr.. sago... zusje ook sagoo.. eindelijk uit de trein.. YES mn pa stond er met de auto om ons op te halen:D
zitten we in de auto.. maar hij was sago omdat hij ons ging halen.. dus dat was ook lekker stom.. zijn we thuis.. precies om tien uur op 10-10-'10.. zou je zeggen extra geluk.. niet dus... mn zusje was de muts kwijt.. dus mn pa weer schelden me zusje schelden.. gingen ze wer ind e auto naar het station.. en gillen en schelden joh.. nu zijn ze wgeg dus heb ik eindelikj een beetje rust... jeetjee wat een dag.. en ik voelde me al niet lekker.. maar nu al helemaal niet meer..
10-10-2010 is dus voor mij geen geluksdag!
xx noes(L)
frozen eyes can't cry

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 10-10-2010 23:22

GELUK: wel 25 hele euro's gewonnen vandaag bij de staatsloterij!

hé Annoeska: je reactie is precies 10-10-10 om 10.10 uur!!!! :lol: :lol:
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 11-10-2010 14:32

visje schreef:GELUK: wel 25 hele euro's gewonnen vandaag bij de staatsloterij!

hé Annoeska: je reactie is precies 10-10-10 om 10.10 uur!!!! :lol: :lol:
hahah ik zie het.
OMG
haha
x
frozen eyes can't cry

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-10-2010 14:07

Heel interssant dit uitgebreide stuk hier over te lezen!

Dit sluit heel mooi aan bij wat José Argüelles zegt in zijn boek Tijd en de Technosfeer.
Gaat over de wet van de tijd en de 13-manen kalender.
Een revolutionair onderzoek dat onderscheid maakt tussen de natuurlijke, kosmische tijd en de kunstmatige, mechanische tijd van de huidige gregoriaanse kalender.

Hoe dat onze tijdmeting ons denken ook heeft beïnvloedt, en dat we terug moeten, door weer opnieuw zo'n 13-manen kalender in te voeren, als we tenminste de aarde en het leven daarop in stand willen houden. Om een catastrofe te voorkomen en de overgang te maken van technosfeer naar noösfeer om een harmonische nieuwe wereld te scheppen.
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

Danistha
Lid
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-03-2008 12:46

Bericht door Danistha » 12-10-2010 19:06

Las op teletekst dat er een jongetje op 10-10-2010
om 10.10u 10 jaar is geworden...

Grappig he ?
What goes around,comes around...

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 12-10-2010 19:15

Ja, dat zijn nu echt van die leuke bijzondere datums
en tijden met elkaar. :)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

zilverster1
Lid
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 10-10-2009 19:44

Bericht door zilverster1 » 12-10-2010 19:19

Ik had ook geluk met de staatsloterij.
Ik dacht laat ik maar eens een nummer 10 op het eind doen en wat krijg ik,10 euro.

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 12-10-2010 19:19

Proficiat :)
Don't shoot the messenger

Annoeska30592
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 03-05-2008 21:34

Bericht door Annoeska30592 » 13-10-2010 08:50

hgahah
gelukkig hadden jullie wel geluk!
x
frozen eyes can't cry

Plaats reactie

Terug naar “Planeten Transformatieproces 2012 en verder ”