Reiniging van je ruimte volgens Feng Shui Methode

Feng Shui voor in huis, Feng Shui voor in de tuin en Feng Shui voor Kantoor.
Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 11-10-2008 20:11

Heel graag louisamartin, ik zag vandaag een kompas te koop aangeboden die daarvoor gebruikt worden.
Don't shoot the messenger

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 11-10-2008 23:27

Ja die heb je nodig Kees om de windrichtingen te kunnen bepalen in je huis en tuin. En als je die weet dan kun je je ruimte in 9 vlakken indelen, de 9 windrichtingen die allen verbonden zijn met een bepaald aspect van je leven, bijvoorbeeld carrière hoort bij het Noorden, roem bij het zuiden enz... Er komt namelijk heel veel bij kijken. Ook kun je voor jezelf berekenen welke kuanummer je bent die bepaalt welke windrichtingen goed voor je zijn en welke niet. Behoor je tot het West- of Oosttype. Dan weet je in welke richting je moet kijken, slapen en werken. Ik ga het allemaal bespreken volgende week.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

jeltje
Lid
Lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16-09-2008 21:02

Bericht door jeltje » 12-10-2008 12:41

louisa hier gaat alles de prullebak in wat kapot is en tegenwoordig gooi ik snel dingen weg voorheen bewaarde ik het nog en had ik zoiets van nou dat kan ik misschien nog wel eens gebruiken.

ik ben benieuwd naar je volgende onderwerpen over feng shui :D

liefs jeltje

Plaats reactie

Terug naar “Feng Shui ”