Mededeling over deze Feng Shui topics!!!!!

Feng Shui voor in huis, Feng Shui voor in de tuin en Feng Shui voor Kantoor.
carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 19-10-2008 01:14

Hallo Louisa,

Dank voor je reactie,
Nu je het zegt ja mijn nachtkaststje naast mijn bed heeft idd wel scherpe hoeken. En de hoek v.a. de muur richt idd naar mijn bed ! Helpt het als je dat dmv schuren wat ronder kan maken ?
Heb dat v/d giftige pijlen wel gelezen maar was eigenlijk niet echt tot me door gedrongen. Nou dat gaat dan even schuren worden morgen !
Zondag nog naar de paraview beurs in Utrecht en daar ga ik nog een mooie Amatyst kopen.
Ik ben er van overtuigd dat met al deze ( al zijn het maar kleine) veranderingen het goed gaat komen. Nu ook nog leren om het wat rustiger in mijn hoofd te krijgen dan heb ik vandaag of morgen echt mijn wekker nodig om wakker te worden.

Liefs Carla
Live is a challance!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-10-2008 15:19

Hallo Carla,

Dat nachtkastje kun je inderdaad wat schuren voor rondere hoeken. En als het muurtje een hoek heeft kun je een lamp plaatsen die schijnt naar die puntige hoek of bijvoorbeeld een decoratie ertegenaan zetten bijvoorbeeld een pot met een nepplant erin. Ik noem maar wat. Er zijn altijd subtiele oplossingen ervoor.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 19-10-2008 17:33

louisamartin schreef:Hallo Carla,

Dat nachtkastje kun je inderdaad wat schuren voor rondere hoeken. En als het muurtje een hoek heeft kun je een lamp plaatsen die schijnt naar die puntige hoek of bijvoorbeeld een decoratie ertegenaan zetten bijvoorbeeld een pot met een nepplant erin. Ik noem maar wat. Er zijn altijd subtiele oplossingen ervoor.

Liefs Louisa
Ik hou het maar bij het schuren v/d hoeken van het nachtkastje, de muur is geen probleem.

Dank je Louisa

Liefs
Live is a challance!

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 30-10-2008 20:38

Wat een prachtige topic's Louisa,
mijn dank voor je leerzamen schrijven,in U vorm.Is een eer voor alle relatie's.
warme groet
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 30-10-2008 21:20

Dank je wel Karin. Ik ben ook blij dit met jullie te delen, ook al is het in U-vorm :)

Warme groet
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 30-10-2008 21:23

Heel mooi Louisa,U vorm ik zie dit als respect voor al je relatie"s.
* Mitakuye Oyasin *
Mee-tah-koo-yay
O-yah-seen
Al Mijn relaties
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Feng Shui ”