Mededeling over deze Feng Shui topics!!!!!

Feng Shui voor in huis, Feng Shui voor in de tuin en Feng Shui voor Kantoor.
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Mededeling over deze Feng Shui topics!!!!!

Bericht door louisamartin » 12-10-2008 21:47

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag wat topics over Feng Shui geplaatst. Het zal jullie misschien niet ontgaan zijn dat alles in de U-vorm is geschreven. Dit komt omdat ik alle informatie van mijn eigen website heb gehaald die in de U-vorm zijn geschreven. Dit zijn wel mijn eigen geschreven teksten en ik hoop dat jullie er veel aan zullen hebben. Er zullen misschien nog wel vragen zijn over bepaalde dingen die in de topics voorkomen. Ik ga binnenkort nog veel meer plaatsen, nog even geduld dus.

Veel leesplezier!

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Dutchgf
Lid
Lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 09-09-2008 23:15

Bericht door Dutchgf » 12-10-2008 21:58

Lieve Louisa, ik heb net mijn kaptafelspiegel afgedekt... die staat dus recht voor m'n bed... een echte "niet doen" zoals ik heb gelezen... en ergens anders plaatsen gaat niet... tjonge, het is wel veel hoor !! ... alles hier toepassen gaat mij niet lukken, maar ik ga wel proberen de "regels" zoveel mogelijk te volgen... voor wat betreft mijn huiskamer zit ik wel goed, geloof ik.

Met Kracht en Liefde,

Linda.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 12-10-2008 22:20

Lieve Linda,

Het is soms ook niet altijd mogelijk alles volgens Feng Shui regels toe te passen. Dat heb ik ook hoor. Probeer het wel zoveel mogelijk maar als het echt niet anders kan, houdt het op natuurlijk. Wel leuk dat je het hebt gelezen.

In liefde en kracht,

Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 17-10-2008 16:33

aLieve Louisa,

Ik ben de afgelopen dagen je Feng Shui topics aan het lezen en kijken wat ik er van kan toepassen in mijn huis.
Omdat ik toch nog steeds problemen met slapen heb ben ik me daar maar eens meer in gaan verdiepen.Net als Linda al aan gaf is het toch best moeilijk om het helemaal volgens de regels aan te passen.
Nu had ik ergens al eens eerder over foto's of schilderijen met waterkarakters die je niet in je slaapkamer moetthangen gelezen....
En natuurlijk heb/had ik dat :-)
Die had ik al een keer eerder weg gehaald en er wat anders neer gehangen en die nacht sliep ik vreselijk onrustig. Nu ben ik v/d week maar eens gaan kijken wat ik eventueelnog meer in mijn slaapkamer kan doen. Heb weer die foto weg gehaald en er gebeurde weer het zelfde, is dit nu een normale reactie Louisa?

Liefs Carla
Live is a challance!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-10-2008 21:20

Als je iets verandert in je slaapkamer kun je het soms direct merken. Want alles is energie. Zorg ervoor dat je geen drukke afbeeldingen in je slaapkamer hangt. Ik heb zelf bijvoorbeeld het dubbele geluksteken in het Chinees opgehangen en de namen van mijn man en van mezelf in het Chinees. Ik heb er geen plaatje van want ik heb het zelf geschilderd.

Liefs Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 17-10-2008 21:50

Ik heb eigenlijk alleen maar wat afbeeldingen van bloemen in mijn slaapkamer hangen. De foto met het waterkarakter is nu ook door iets met bloemen vervangen, verder is alles denk ik vrij rustig. Het viel me gewoon op dat het tot 2 maal toe gebeurde.
Misschien moet ik idd even aan die verandering wennen.

Dank je voor je reactie Louisa.
Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Slapen als een roosje hoop ik :-)
Live is a challance!

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 17-10-2008 22:19

Bloemen zijn ook goed en rustgevend. Ben benieuwd of je vannacht beter kunt slapen. Ik stuur je even wat positieve energie daarvoor.

Warme groet,

Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Kees
Moderator
Moderator
Berichten: 795
Lid geworden op: 18-02-2008 16:14

Bericht door Kees » 18-10-2008 00:19

Hoi louisa, dat zijn prachtige topics wat je hebt geschreven, dank u :)

Groetjes ...Kees
Don't shoot the messenger

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 18-10-2008 00:43

Dank je wel Kees.

Groetjes Louisa
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

carlajp
Lid
Lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 03-09-2008 14:12

Bericht door carlajp » 18-10-2008 09:15

louisamartin schreef:Bloemen zijn ook goed en rustgevend. Ben benieuwd of je vannacht beter kunt slapen. Ik stuur je even wat positieve energie daarvoor.

Warme groet,

Louisa
Ik heb idd een beetje beter geslapen Louisa, dank je voor de positieve energie.
Heb wel weer 2 vreemde dromen gehad, maar ze waren niet echt nacht merries, dat scheelt weer.
Ga er maar van uit dat het toch een keer beter moet gaan. Morgen ga ik nog naar de paravieuw beurs hier in Utrecht en daar wil ik nog een Amatyst kopen. Heb iedere nacht al rozenkwarts onder mijn kussen en draag de hele dag een hangertje met rozen kwarts. Alles bij elkaar moet dat nu toch wel positieve invloeden gaan uitoefenen.

Liefs,
Carla
Live is a challance!

Plaats reactie

Terug naar “Feng Shui ”