Aangevraagde Engelenkaartjes....

Alleen orakels die je zelf invoert en zelf TOESTEMMING hebt gevraagd bij de desbetreffende site!!! Winworld draagt hier geen verantwoording over. Deze verantwoording ligt bij degene die het topic zelf aanmaakt.
Plaats reactie
Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Aangevraagde Engelenkaartjes....

Bericht door Klaudia » 05-11-2011 20:49

Hallo lieve mensen,als je een Engelenkaartje hebt aangevraagd,dan kun je hier in dit topic je boodschap lezen...

Hallo lieve Wilma,

Hier jou Engelenkaartje..

Adriana

Ik leid je naar het antwoord op je vragen. Luister naar en volg de stappen die ik je geef via je intuïtie, je gedachten en je dromen.

We hebben naar je vragen geluisterd en we vinden het fijn dat je ons gevraagd hebt om je te helpen. Zoals je misschien al weet kunnen we je alleen helpen als jij zelf om hulp vraagt. De manier waarop wij, de Engelen, jou antwoord geven op je vragen gaat als volgt: wij begeleiden je in het nemen van stappen die in overeenstemming zijn met de wil van je Hogere Zelf.
Let op steeds herhalende gedachten en gevoelens of heldere visioenen, dromen en boodschappen via je innerlijke oor. Dit zijn mijn liefdevolle boodschappen, die je uitdagen om actie te ondernemen en dingen te veranderen. Ik verzeker je er van dat je veilig bent terwijl je je innerlijke leiding volgt. Samen zullen wij er voor zorgen dat je het antwoord op je vraag werkelijkheid wordt.

Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 05-11-2011 22:13

Oh dank je wel Klaudia dat is nu net wat ik nodig had om te horen.
Twijfel vaak nog veel te veel aan wat ik hoor en weet.
Ik zou meer ernaar luisteren al denk ik dat al veel meer te doen, maar ja blijkbaar niet genoeg.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Plaats reactie

Terug naar “orakels overig”