Online Engelenkaartje trekken

Alleen orakels die je zelf invoert en zelf TOESTEMMING hebt gevraagd bij de desbetreffende site!!! Winworld draagt hier geen verantwoording over. Deze verantwoording ligt bij degene die het topic zelf aanmaakt.
Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Online Engelenkaartje trekken

Bericht door Klaudia » 20-12-2011 21:42

http://www.orakelkaarten.nl/engelen.html

Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 20-12-2011 21:49

Engelen Orakel - Zanna

Je bent beschermd tegen allerlei soorten van schade. Het ergste heb je achter de rug. Ik vraag je om jezelf te ontspannen en veilig te voelen.


Wat een ellende heb je meegemaakt, wat een schade liep je op. Weet dat dit ten einde komt en dat je vanaf nu voorlopig weer beschermd bent tegen allerlei soorten van schade.

Het ergste is nu achter de rug. Geniet van die rust, ontspan jezelf en probeer je zo veilig mogelijk te voelen, het kan, want God en de engelen waken over jou en de situatie.


Afbeelding
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 20-12-2011 23:14

Ik ben de engel van overvloed en rijkdom. Je zult de rijkdom ontvangen die je nodig hebt, en God bekijkt hoe dit moet gaan gebeuren. Heb vertrouwen.

Rijkdom, we willen het allemaal, ook al zeggen we soms van niet. Voor de een is rijkdom een hoop geld, voor de ander is rijkdom veel kennis, liefde, geluk, gezondheid of vrienden.

Ware rijkdom is feitelijk niet in geld uit te drukken. Toch ontbreekt het ons vaak aan deze rijkdom. Weet dan dan je vertrouwen moet hebben omdat God zelf aan het bekijken is op welke manier hij je het beste deze rijkdom kan geven. Heb dus vertrouwen, en alles komt goed.

Afbeelding
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 20-12-2011 23:15

Je hebt een hoopvolle kaart getrokken Klaudia, op naar 2012 met de voorwaardse trein !!
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 21-12-2011 21:56

Zeker weten Wilma!

De kaart past echt bij me..... :D
Ik ga er nog ééntje trekken!

Liefs xxxxxxxxxxxxx
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

Klaudia
Lid
Lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 21-12-2009 20:05

Bericht door Klaudia » 21-12-2011 21:58

Kijk eens Wilma.....deze heb ik net getrokken....


Engelen Orakel - Crystal

Blijf vertouwen en hopen omdat er iets nieuws en positiefs aan de horizon ligt dat je nu nog niet kunt zien.


Soms verliezen we allemaal wel eens de moed en geven we onze dromen en onze hoop op. Jammer, want soms ligt het bijna voor het oprapen en geven we te snel en te vroeg op, alsof we zinken met de haven in zicht.

Blijf vooral nu vertouwen en verlies je hoop niet. Er gaat iets gebeuren, iets nieuws en iets positiefs. Je kunt het nu misschein nog niet duidelijk zien, maar het kan niet lang meer duren of het wordt langzaam maar zeker zichtbaar. Houdt dus nog even vol nu.
Go your own way,the way of your heart...

Harte groet,Klaudia

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 21-12-2011 22:16

Och meid wat mooi dit, nou vertrouwen houden dan maar. En houd je ogen goed open, want als het voor het oprapen ligt zou je het moeten kunnen zien. Stapje voor stapje zal genoeg zijn, niet te grote stappen nemen.

Knuffel Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 22-12-2011 13:36

Hoi....

Ik heb ook een kaart getrokken...
Je bent een spirituele leermeester. Je hebt de mogelijkheid anderen bij te staan en te helpen en hen bewust te maken van hun spirituele geschenken en gaven en hun goddelijke levensmissie.

Iedereen heeft een leermeester nodig. Niemand kan zonder. Hoe groot ook je aangeboren wijsheid en kennis kan zijn, zonder de hulp van iemand die verder is dan wij, zullen we vaak blijven hangen en weten we niet hoe we verder moeten.

Wat is ons doel, onze missie, waar ligt onze kracht? Je kunt anderen antwoord geven op al dat soort vragen, omdat je een geboren leermeester bent. Je raad, kennis en wijsheid, zal voor velen een leidraad voor het leven zijn.

Help anderen op hun pad te komen, help ze hun missie te vinden en te volbrengen en je zult de hoogst mogelijke kracht en zegeningen ervoor terug krijgen.
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 22-12-2011 14:55

Nou Barbara is dat niet mooi?
Misschien is dat wel de reden dat je op het forum bent gekomen om te leren van ons, maar wij ook zeker van jou.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Barbara76
Lid
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08-09-2011 11:27

Bericht door Barbara76 » 22-12-2011 16:27

Nou ik denk dat ik eerder van jullie kan leren dan jullie van mij hoor.....ik weet het wel zeker....hihi
"Dat voor iedereen alleen maar de aller allermooiste dromen uit mogen komen"

Plaats reactie

Terug naar “orakels overig”