ik vraag me af...onderzoeken

Paranormaal onderzoeken, EVPS, en andere onderzoeksmethoden omtrent het spirituele gebied.
Plaats reactie
allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

ik vraag me af...onderzoeken

Bericht door allisa26 » 18-03-2010 14:16

ik vraag me af of ze al onderzoeken gedaan hebben op mensen met gaves? ivm de ontwikkeling, kennis, psychologie enz...
dat is denk ik toch ook wel nodig...om duidelijkheid te kunnen hebben in dingen.
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-03-2010 00:44

Daar zijn er wel degelijk onderzoeken naar gedaan.Hier in Nederland,Engeland,Duitsland (SPR) Society for psychical Research.
Grondlegger hier in nederland was in1860 door Dr.van Eden.
Op internationale conggressen legde van Eden contacten met de vooraanstaanden buitenlandse geleerden.Zo raakte hij bevriend met F.W.H Myers(een der oprichters van de SPR.Ook prof.Tenhaeff er zijn al vele onderzoeken gedaan ook boeken kan je hierover verkijgen.Ook de nederlandse parapsychologie stichting(NPS)opgericht door D.J Bosga,(NFPN) nederlandse Federatie van Paranomale en Natuurgenezers, (NVP)Nederlandse Vereniging voor Parapsychologie opgericht door J,kappers.

* Studievereniging voor psychical research,Prof.Van praag
tijdschrift voor parapsychologie,Utrecht

*Parapsychologich laboratorium,Prof.Johnson,Utrecht

*Foundation for fundamential research into Man and matter.
Amsterdam.

*SRU)Synchonicity Research Unit,eindhoven

Lieverd hoop hier jou angsten mee te verlichten,wees niet bang hierop het forum ben jij in goede handen.
Fijne avond nog liefst JIJ!!

Karin
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

:)

Bericht door allisa26 » 20-03-2010 01:40

ben blij om dat te horen dat men da toch mee bezig is...
is beter ook lijkt me
is boeiende info die je me gaf thanks daar voor :up:
ja feit dat ik dit nu weet is iets een zekere opluchting lijkt me wel...
zo kan je het stellen...
ik vind het een belangrijk iets...dat men zich de toch in verdiept
ja ik heb nog een lange weg af te leggen....ben de echt bijlange nog niet...
ik hoop dat ik die kans toch mag krijgen dit alles een mooier plaats te kunnen geven in mijn leven...
het stelt me in elk geval al gerust dat men het ook dieper onderzoekt...
wie weet kunnen ze ooit betere hulp aanbieden en begeleiding geven dan wat de nu al bestaat of het is dat ik het allemaal nog niet weet..wat ook kan ...
:) echt thanks vo de info is al een duidelijkheid bij die ik heb!
ik wens jou ook een fijne avond toe
ja i know ik heb angsten mijn weg is de nog lang niet met dit alles op het punt dat het zou moeten komen te staan zeg maar
wat zegt men altidj ''geduld is een mooie deugd'' dat moet ik me nog enige time vo ogen zien te houden denk ik zo :)
veel liefs allisa
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-03-2010 10:44

Graag gedaan Allisa,
Hierop het forum is niet één vraag tegek.Je bent Welkom.
Warme groet liefste JIJ!!
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

allisa26
Lid
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 05-09-2009 12:33

:)

Bericht door allisa26 » 21-03-2010 13:13

warme groet back :up: :D veel liefs allisa26
het leven is mooi, het leven is fijn iets om dankbaar voor te zijn. genieten van de kleine dingen vormt het geluk van grote waardes.

spirituelecirkel
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 04-12-2008 21:27

Bericht door spirituelecirkel » 24-01-2012 16:00

Graag wil ik er een toevoeging aan doen! Zelf ben ik al jaren met onderzoek bezig en het gaat zelfs steeds meer gebruikt worden in de samenleving. Professoren, politie, psychologen, artsen ect.. merken steeds meer dat het menselijke psyche een reactie af geeft en dit is afwijkend op het normale gedrag dat wij altijd aannamen. Het gedrag was normaal ziek neem een pilletje en nu is het jezelf zo positief mogelijk maken in de maatschappij het hervinden van jezelf en er bewust van mogen zijn. Er wordt er steeds meer op ingespeeld ook niet gek met de snelle en het overzicht verliezende maatschappij. Ook ik heb mijzelf laten onderzoeken en kwam tot conclusie dat ik klaar ben voor de nieuwe maatschappij.
Leef bewust, want alles bevind zich in jouw systeem! Van jezelf bewust zijn tot het intuïtieve!
praktijk Spirituele Cirkel voor bewustzijns ontwikkeling

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 24-01-2012 17:02

Hoi spirituelecirkel

Leuk dat je dit onderwerp weer even in de schijnwerpers zet.
Je zegt dat je je hebt laten onderzoeken, zou je daar iets over kunnen vertellen hoe dat in zijn werk gaat. En wie is die persoon om het degelijk te onderzoeken?

Liefs Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

spirituelecirkel
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 04-12-2008 21:27

Bericht door spirituelecirkel » 24-01-2012 17:15

Hallo Wilma, wat is degelijk en wanneer is het goed. Bij sommige onderzoeken moet je soms jezelf bij sommige situaties kunnen neerleggen hoe het is. Heb er soms moeite mee omdat ik iemand ben die het wel wilt verklaren. Soms ben ik sceptisch maar niet zover dat ik het paranormale niet geloof. Ik geloof het paranormale omdat ik zelf ook medium ben.

Een degelijk onderzoek wordt gedaan door bijvoorbeeld eerst waarnemingen te laten doen door een medium en onafhankelijk door een wetenschapper. Leg die verklaringen bijelkaar en ga dan weer onderzoeken of het zo is. Hierbij gebruiken wij EMF meters, infrarood lampen en videocamera's, fototoestellen, thermometers ect.. Zelfs bakmeel, voor als er geluid van voetstappen worden waargenomen.

Ik houd mij zelfs nu bezig met de psyche / alternatieve geneeswijzen om te kijken of er een patroon is te vinden om mensen makkelijker tot hun bewustzijn te brengen.

Op kort termijn wil ik mijn onderzoek(s) team uitbreiden en weer opstarten misschien zijn er mensen die iets kunnen toevoegen aan dit geheel.

Onze website moet weer onder handen genomen worden maar is te vinden op paranormalsocietyworld

Warme grt Gert
Leef bewust, want alles bevind zich in jouw systeem! Van jezelf bewust zijn tot het intuïtieve!
praktijk Spirituele Cirkel voor bewustzijns ontwikkeling

Plaats reactie

Terug naar “Paranormaal onderzoek”