Mijn plek

Plaats hier je Filmpjes,
karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Mijn plek

Bericht door karin » 15-06-2010 20:32

Heilige plek,broeder Eik uit 1 stam,,gesplitst na een halve meter hoog in negen stammen,daar waar mijn gronding altijd plaats vind. Zie al die energie......... :lol: Hoe voelt het??Niet in woorden te beschrijven.
Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

hannie
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1912
Lid geworden op: 08-09-2008 16:40

Bericht door hannie » 15-06-2010 20:51

Zo als ik elders al zei, wat geweldig die kleur er omheen!

Kan me indenken dat het een bijzonder gevoel geeft, dit mooie plekje.

( ook voor kinderen trouwens een hele mooie 'ruimte' zo binnenin)
<center>Het leven is zoals het komt
Terwijl ik andere plannen maak/had

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 21:00

Klopt hannie mijn dochter heeft er ook in gestaan,zie hier.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 15-06-2010 21:09

Wow prachtig dit! Ik was laatst ook aan het wandelen in een bos en zag zo'n bijzondere centrum. Ik had echt het gevoel in een elfjeswereld terecht te zijn gekomen, in een sprookje. Zo rustgevend. Had helaas geen camera bij me maar ga er zeker nog een foto van maken als ik daar weer heen ga. Je voelt gewoon dat het een krachtplaats is. Alsof je er de maanfeest kunt doen. Heel mooi. Er stond daar ook een boom die in allerlei kronkels naar boven ging met een andere boom geloof ik. Moet er nog een keer heen en er een foto van maken want was zeer bijzonder. Bij de foto's van jou Karin voel ik precies hetzelfde. De tijd staat dan even helemaal stil vind je niet? Een magisch moment.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 15-06-2010 21:14

heel appart twee bomen die met elkaar verbonden zijn,ik kijk uit naar die foto Louisa.Magisch ik kan dit niet beschrijven,als ik uit de boom stap en op de aarde sta voel ik mijn lichter...veel lichter.Als een.....veertje....Vogel in de wind.Ken jij die ervaring??

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 16-06-2010 00:17

Mooie boom Karin .Kan me voorstellen dat je je als een veertje voelt als je uit de boom stapt.
Dat gevoel ken ik .Een boom neemt alle dingen die niet bij je horen van je af en transformeert het in de aarde.

Ook mooie foto van je dochter bij de boom.heeft zij ook al die ervaring Karin?
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 16-06-2010 07:03

Ik ben heel erg onder de indruk van deze foto's vooral die met het lila. Daar krijg ik een rilling van door mijn lijf. Zo mooi en vredig voelt het, rustgevend en krachtig.
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Cailen
Lid
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 16-05-2010 12:18

Re: Mijn plek

Bericht door Cailen » 16-06-2010 10:11

karin schreef:Heilige plek,broeder Eik uit 1 stam,,gesplitst na een halve meter hoog in negen stammen,daar waar mijn gronding altijd plaats vind. Zie al die energie......... :lol: Hoe voelt het??Niet in woorden te beschrijven.
Afbeelding
Prachtig Karin, werkelijk....en zelfs vanaf een foto is het niet te omschrijven hoe het voelt, laat staan in het echt.

Namasté,
Cailen
"Oordeel nooit over ander alvorens je 2 manen in zijn moccassins hebt gestaan"

visje
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 1602
Lid geworden op: 21-08-2008 16:57

Bericht door visje » 16-06-2010 12:50

Nog voor ik kon kijken voelde ik al de rust en energie van deze plek, prachtige plek Karin!
Ook bij je dochter's foto zie ik paars onderaan de boom.
Heb in een channeling laatst gehoord dat bomen de verbinding zijn met de kosmos, kosmische energie en aarde-energie (soort zenders).
Hoe we over de wereld denken,
bepaalt hoe we haar zien.

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 16-06-2010 21:24

Marianne onze Kimberly heeft veel ervaringen,vandaar dat zei ook vaak haar energieén zo laat zuiveren.

Edith klopt een gronding voor kosmo-aarde energie,

Cailen nee is moeilijk om dit op papier tezetten,dit is wat je zelf moet ervaren :lol:

Wilma het is voor ons al een rustgeving als ik aangeef dat we naar deze plek gaan.

Vandaar lieverds snappen jullie nu dat ik veel aangeef op het forum,,,ga boswandelingen maken,zo kunnen jullie ook broeder Eik tegenkomen,laat hem jou energie transformeren,hij doet dit met liefde en plezier. In gedachten energietransformeren vraag het hem,meer hoef je niet te doen,hij zal werkelijk het werk doen wat voor jou opdat moment nodig is..Jou heilige plek....geweldig toch!!Als je het zoekt/vraagt zal het naar je toekomen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Films of Fotos van entiteiten, energieën of orbs?”