Mijn plek

Plaats hier je Filmpjes,
louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 16-06-2010 22:20

Als ik daar weer wandel zal ik zeker die boom fotograferen. Ik heb het ook dat ik mij daarna als een veertje voel. Alsof alles afgevoerd wordt wat niet bij je hoort. Voelt heel fijn.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 18-06-2010 23:27

Ik kijk uit naar jou foto Louisa wil je die dan met ons delen?
Jazeker is het heerlijk,is tenslotte de energie waar wij mee gekomen zijn,steeds afbrokkelend in de groei van onze jaren.Wij geven de leer door aan ieder mens door om dit alles weer te ervaren.Je kijkt anders,voelt anders,proeft anders,hoordt anders en niet te vergeten je Handelt anders. :lol: Is dit ook zo met jou Louisa of anderen?
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 18-06-2010 23:50

Dat voel ik ook zo Karin.Heel mooi verwoord heb je dit. :D
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 18-06-2010 23:55

Dankje marianne,van jou had ik niets anders verwacht :lol: JIJ weet wat Liefde uit het Licht is. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 19-06-2010 21:19

Dat zal ik zeker doen Karin maar heb wel weinig tijd de laatste tijd want heb erg veel workshops pfff. Maar het komt er zeker hoor! Ik voel het precies zo Karin. Je hebt het goed verwoord zoals ik het ervaar.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

karin
Trouw Lid
Trouw Lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 14-05-2008 15:46

Bericht door karin » 20-06-2010 18:05

Een leer voor het zelf.....zoals mijn agenda prop vol staat met afspraken...zo staat er iedere week de naam Karin....kennen jullie haar...ik onzettend goed.Zei heeft dit nodig om zuiver en schoon te blijven om de rest van haar agenda gezond door te kunnen strepen.Liefde voor mijn zelf :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

Bevrijd, Verspreid en Verbind !

wiba
Moderator
Moderator
Berichten: 3730
Lid geworden op: 22-04-2008 12:19

Bericht door wiba » 20-06-2010 18:10

Ah zo'n agenda heb ik ook, maar dan met de naam Wilma. Niet met letters maar met een groot kruis, alleen streep ik het kruis nog wel eens door en vergeet dan even mezelf en plaats er toch iets voor een ander op die plek.

Goed op je zelf passen is een hele kunst vind ik, soms moet de handrem er even aan te pas komen, maar ben wel blij dat die erop zit.

:P Wilma
Groetjes Wilma

Zoals de ogen onze ziel weerspiegelen
Zo weerspiegelen de voeten ons lichaam

Marianne
Lid
Lid
Berichten: 900
Lid geworden op: 21-02-2008 23:36

Bericht door Marianne » 20-06-2010 23:45

Uit het hart gegrepen weer Karin.Prachtig verwoord.Het is zo belangrijk om in de agenda een plaats in te ruimen voor jezelf.Hoe druk je het ook hebt.
Anders kan het ook niet stromen.Uit een kan die leeg is kun je niet schenken.Met andere woorden als je niet van jezelf houdt kun je ook niet van een ander houden.Als je ,jezelf niet vergeeft ,kun je ook een ander niet vergeven.
Alles begint bij jezelf. Zoek het niet buiten je maar in je.
Piekeren neemt de zorgen over morgen niet weg ,.............maar wel de kracht van vandaag ;)

louisamartin
Moderator
Moderator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 16-07-2008 18:48

Bericht door louisamartin » 24-06-2010 23:01

Prachtig verwoord lieverds. Is soms moeilijk een vrij plekje te hebben maar heb goeie vooruitzichten. Volgende week en deze week nog druk maar daarna tijd om leuke dingen te doen. Een goeie vriend komt een weekend over bij ons en de week daarna paar daagjes Vlieland weer. Heb er zin in en het ook wel nodig. Ben beetje opgeblust hihi. Vandaag en gister ook bewust even in de zon gezeten met een boek. Heerlijk om me dan weer op te laden. De wandeling komt ook wel. Alles bij beetjes.
Zelfs als de poorten van de rijken gesloten zullen zijn, zullen de poorten tot de Hemel niet afgesloten worden

Zina
Lid
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09-07-2010 11:30

Bericht door Zina » 12-07-2010 18:08

Bomen geven prachtige energie :D
Je voelt je er soms totaal mee verbonden.
Op deze foto zie ik de reflecterende zonnestralen door de bomen,
dat op zich geeft al een heel mooi plaatje.
Rood oranje geel groen blauw indigo violet zijn de kleuren van de regenboog,
deze kleuren komen vaak op foto's terug in zonnestralen,
zoals je ze hier ook ziet.
Het geeft een mooi rustgevend plaatje zo. :P
..music serves to heal the soul..

Plaats reactie

Terug naar “Films of Fotos van entiteiten, energieën of orbs?”